MOW (edycja polska)
Muusisz spróbować tej gry- 2 - 10 osób
 - od 7 lat
 - ok. 15 minut
 - wydanie polskie
 
        Zagoń krowy i zaprowadź je do obory, ale strzeż się tych, przy których roją się muchy! MOW to prosta i angażująca gra, w której kolejno zagrywamy karty do stada znajdującego się na stole. Jeśli nie możemy lub nie chcemy dołożyć kolejnej, wszystkie wyłożone krowy trafiają do naszej obory. Sęk w tym, że niektóre z nich zabierają ze sobą muchy – zwycięzcą zostanie ta osoba, która będzie miała najmniej owadów, gdy gra dobiegnie końca.  UWAGA! Na pudełku z grą wkradł się błąd dotyczący zawartości. Prawidłowa liczba kart znajdujących się w pudełku to 107.    Na czym to polega?   W zależności od liczby graczy do zabawy wykorzystujemy jedną lub dwie talie krów. W każdej z nich znajduje się 48 zwierząt o różnych numerach. Niektórym z nich towarzyszy od 1 do 3 much (jest to oznaczone na górze karty).  Każdy z graczy musi wykonać w swojej turze dwie akcje: zagrać kartę krowy z ręki i dobrać nową kartę. Karty z ręki dokładamy do stada znajdującego się na stole. Dokładana karta musi mieć niższy albo wyższy numer niż pozostałe karty w stadzie. Umieszczamy ją na odpowiednim końcu rzędu. Jeśli któryś z graczy nie może lub nie chce dołożyć karty do istniejącego stada, zbiera wszystkie krowy znajdujące się na stole i umieszcza zakryte przed sobą, tworząc oborę. Następnie zagrywa kartę z ręki tworząc nowe stado. Oprócz zwykłych zwierzaków, w grze występują też krowy specjalne o wyjątkowo uciążliwych efektach i dużej liczbie towarzyszących much. Pozwalają zastawiać pułapki na przeciwników i zmieniać sytuację wokół stołu. Gra kończy się, gdy któryś z uczestników będzie miał 100 much w swojej oborze. Zwycięży osoba, która zgromadziła ich najmniej!   Dlaczego pokochasz tę grę?   MOW to niezwykle prosty mechanizm i właściwie jedna zasada działania: zagrywasz kartę i dobierasz kartę. Jednak dzięki kartom z efektami nabiera angażującego charakteru! Krowy specjalne dodają też więcej interakcji, bo po ich zagraniu możemy odwrócić kierunek gry, jeszcze lepiej ukierunkowując nasz atak.  W instrukcji znajdziesz informację o tym, z ilu kart jakiego rodzaju składa się każda z talii. Uważne obserwowanie sytuacji wokół stołu pozwala lepiej oszacować prawdopodobieństwo i mądrzej zastawiać pułapki! Urocze ilustracje krów oraz specjalne, muczące pudełko z pewnością zachęcą do wspólnej zabawy najmłodszych.  Grę zaprojektował Bruno Cathala, autor takich tytułów jak Mr. Jack, Cyklady czy Jamajka.    
    
- Autor:
 - Bruno Cathala
 - Ilustracje:
 - David Boniffacy, Cyril Bouquet, Sandra Tagliabue
 - Wydawca:
 - Rebel
 
Opis
Zagoń krowy i zaprowadź je do obory, ale strzeż się tych, przy których roją się muchy! MOW to prosta i angażująca gra, w której kolejno zagrywamy karty do stada znajdującego się na stole. Jeśli nie możemy lub nie chcemy dołożyć kolejnej, wszystkie wyłożone krowy trafiają do naszej obory. Sęk w tym, że niektóre z nich zabierają ze sobą muchy – zwycięzcą zostanie ta osoba, która będzie miała najmniej owadów, gdy gra dobiegnie końca.
UWAGA! Na pudełku z grą wkradł się błąd dotyczący zawartości. Prawidłowa liczba kart znajdujących się w pudełku to 107.
  
Na czym to polega?
- W zależności od liczby graczy do zabawy wykorzystujemy jedną lub dwie talie krów. W każdej z nich znajduje się 48 zwierząt o różnych numerach. Niektórym z nich towarzyszy od 1 do 3 much (jest to oznaczone na górze karty).
 - Każdy z graczy musi wykonać w swojej turze dwie akcje: zagrać kartę krowy z ręki i dobrać nową kartę.
 - Karty z ręki dokładamy do stada znajdującego się na stole. Dokładana karta musi mieć niższy albo wyższy numer niż pozostałe karty w stadzie. Umieszczamy ją na odpowiednim końcu rzędu.
 - Jeśli któryś z graczy nie może lub nie chce dołożyć karty do istniejącego stada, zbiera wszystkie krowy znajdujące się na stole i umieszcza zakryte przed sobą, tworząc oborę. Następnie zagrywa kartę z ręki tworząc nowe stado.
 - Oprócz zwykłych zwierzaków, w grze występują też krowy specjalne o wyjątkowo uciążliwych efektach i dużej liczbie towarzyszących much. Pozwalają zastawiać pułapki na przeciwników i zmieniać sytuację wokół stołu.
 - Gra kończy się, gdy któryś z uczestników będzie miał 100 much w swojej oborze. Zwycięży osoba, która zgromadziła ich najmniej!
 
Dlaczego pokochasz tę grę?
- MOW to niezwykle prosty mechanizm i właściwie jedna zasada działania: zagrywasz kartę i dobierasz kartę. Jednak dzięki kartom z efektami nabiera angażującego charakteru! Krowy specjalne dodają też więcej interakcji, bo po ich zagraniu możemy odwrócić kierunek gry, jeszcze lepiej ukierunkowując nasz atak.
 - W instrukcji znajdziesz informację o tym, z ilu kart jakiego rodzaju składa się każda z talii. Uważne obserwowanie sytuacji wokół stołu pozwala lepiej oszacować prawdopodobieństwo i mądrzej zastawiać pułapki!
 - Urocze ilustracje krów oraz specjalne, muczące pudełko z pewnością zachęcą do wspólnej zabawy najmłodszych.
 - Grę zaprojektował Bruno Cathala, autor takich tytułów jak Mr. Jack, Cyklady czy Jamajka.
 
Rozgrywka
                    Losowość:
                
                
                    Interakcja:
                
                
                    Złożoność:
                
                Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
 - 107 kart
 - ołówek
 - notes punktacji
 - instrukcja
 
- Instrukcja i inne pliki:
 - Waga:
 - 340 g
 - Kod producenta:
 - FB2023-1
 - Kod EAN / UPC:
 - 7612577200221
 - Kraj pochodzenia:
 - Chiny
 - Informacje dot. bezpieczeństwa:
 - Posiada logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
 - Pasujące koszulki:
 
Dodatki i akcesoria
Recenzje
Pytania i odpowiedzi
Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również
Zamknij 
    Robisz zakupy pierwszy raz?









    
    
    
    
    
    
    
    
    







