Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)

Zestaw armijny do nowej Neuroshimy HEX
11 opinii
  • 2 - 4 osoby
  • od 10 lat
  • 30 - 45 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Neuroshima HEX (edycja 3.0)
Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny. Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Autor:
Michał Oracz
Wydawca:
Portal Games
39,95

Dostępnych 5 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka jutro


Darmowa dostawa (PYL)


Opis

Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.

Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Waga:
116 g


Recenzje

4.82
na podstawie 11 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)



Najbardziej przydatne recenzje

BonJowi

Liczba recenzji: 29

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Serdecznie polecam, bardzo świetny produkt i jeszcze lepsza osbsluga w Rebelu :)


Mario_7

Liczba recenzji: 10

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Ten dodatek jest szalony ;D Dobra nowa armia, może się wydawać, że nieco przekokszona, ale jednostek wypasionych są pojedyncze żetony, a jak wiadomo nie zawsze trafimy na nie w momencie, gdy je potrzebujemy. Dużo jadowitych jednostek, poza tym nowa rzecz w postaci mutacji- żetonu który dodaje 2 do wytrzymałości jednostki i uwaga! sam ma 1 punkt wytrzymałości więcej, a w talii mamy dwa takowe :) Ciekawymi rozwiązaniami są zasłona dymna (obrócenie jednej jednostki wroga) i toksyczna bomba, która od zwykłej dużej bomby różni się tym, że leży na podłożu i może (nie musi) wybuchnąć. Od gracza zależy w której bitwie wybuchnie. Zasięg rażenia to 6 heksów dookoła, oraz ten na którym leży. Zadaje również obrażenia sztabom (w przeciwieństwie do zwykłej bomby)
Polecam!


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Rehelm

Liczba recenzji: 15

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Kolejny ciekawy dodatek do Hexa. Missisipi jest bardzo silną armią o bardziej ciekawej mechanice (trucizna może dosłownie na truć krwi w walce :) ). Graficznie armia prezentuje się bardzo ładnie
(doskonale oddaje charakter zatrutego Missisipi w NS ). Armia kierowana jest do zaawansowanych graczy hexa - nowym graczom mogło by sprawiać problem wykorzystanie pełni możliwości mechaniki armii .Niektóre jednostki mogą sprawiać wrażenie za silnych jednak są one nieliczne co dobrze balansuje armie.Missisipi dostaje w pełni zasłużone 4/5.

Co do dostawy: Rebel chyba szykuje się do apokalipsy bo ich paczki wyglądają tak jakby miały przetrwać wojnę nuklearną.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:


Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie