Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
Zestaw armijny do nowej Neuroshimy HEX- 2 - 4 osoby
- od 10 lat
- 30 - 45 minut
- wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).- Autor:
- Michał Oracz
- Wydawca:
- Portal Games
Dostawa (Paczkomaty 24/7)
już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy
Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Rozgrywka
Podstawowe informacje
- Waga (kg):
- 0.116
Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
Najbardziej przydatne recenzje
Jak dla mnie ideał :)
Serdecznie polecam, bardzo świetny produkt i jeszcze lepsza osbsluga w Rebelu :)
Jak dla mnie ideał :)
Ten dodatek jest szalony ;D Dobra nowa armia, może się wydawać, że nieco przekokszona, ale jednostek wypasionych są pojedyncze żetony, a jak wiadomo nie zawsze trafimy na nie w momencie, gdy je potrzebujemy. Dużo jadowitych jednostek, poza tym nowa rzecz w postaci mutacji- żetonu który dodaje 2 do wytrzymałości jednostki i uwaga! sam ma 1 punkt wytrzymałości więcej, a w talii mamy dwa takowe :) Ciekawymi rozwiązaniami są zasłona dymna (obrócenie jednej jednostki wroga) i toksyczna bomba, która od zwykłej dużej bomby różni się tym, że leży na podłożu i może (nie musi) wybuchnąć. Od gracza zależy w której bitwie wybuchnie. Zasięg rażenia to 6 heksów dookoła, oraz ten na którym leży. Zadaje również obrażenia sztabom (w przeciwieństwie do zwykłej bomby)
Polecam!
Fantastyczna gra!
Zasady bardzo proste do zrozumienia, ale żeby opanować strategię należy poświęcić dużo czasu.
Jak to mówią: Easy to learn, hard to master!
Nadaje się do grania zarówno we dwie, trzy, jak i cztery osoby. Nie widać braku balansu. Zróżnicowane armie wymagające różnych technik grania.
Doskonała jakoś wykonania, arty, plansza, żetony.
Dodatek wprowadza ciekawą armię, urozmaicając rozgrywkę i wymuszając stosowanie nowych strategii.
Szczerze polecam!
Pytania i odpowiedzi
Robisz zakupy pierwszy raz?