Seria Gipf 5: PUNCT

Natchniona gra logiczna, piąta z serii
8 opinii
  • 2 osoby
  • od 10 lat
  • ok. 30 minut
  • wydanie polskie
Gra PÜNCT to opowieść o piątym żywiole, o duchu w najszerszym znaczeniu. To opowieść o ludzkim umyśle, o połączeniu świadomości i podświadomości, boskiej iskry natchnienia i twórczego potencjału. Gra opowiada też więc o znaczeniu sztuki, piękna i treści. No i o odwadze! PÜNCT jest grą o łączeniu przeciwstawnych stron życia. Na czym to polega? Celem gracza jest połączenie 2 przeciwnych stron planszy poprzez utworzenie nieprzerwanego ciągu sąsiadujących ze sobą pól w swoim kolorze. Każdy z graczy dysponuje zestawem 18 pionów: 6 prostych, 6 zgiętych i 6 trójkątnych. Na każdym pionie znajdują się 3 kropki, z których jedna jest inaczej zabarwiona. Wyróżniająca się kropka jest kropką główną i nazywana jest PÜNCTEM piona. Pozostałe 2 kropki to tzw. małe kropki. W swojej turze gracz ma 2 możliwości - albo wprowadza nowy pion na planszę, albo porusza pion znajdujący się już na planszy. Wybierając ruch piona, gracz ponownie ma 2 możliwości - albo przesuwa pion na inne pole planszy, albo wskakuje nim na inne piony. Gra kończy się, gdy któryś z graczy połączy 2 przeciwne strony planszy. Gracz, który dokona tego jako pierwszy, wygrywa.
Autor:
Kris Burm
Wydawca:
Rebel
109,95

Dostępnych powyżej 50 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka dzisiaj


Dostawa (Poczta Polska) już od 12 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Gra PÜNCT to opowieść o piątym żywiole, o duchu w najszerszym znaczeniu.

To opowieść o ludzkim umyśle, o połączeniu świadomości i podświadomości, boskiej iskry natchnienia i twórczego potencjału. Gra opowiada też więc o znaczeniu sztuki, piękna i treści. No i o odwadze! PÜNCT jest grą o łączeniu przeciwstawnych stron życia.

Na czym to polega?

Celem gracza jest połączenie 2 przeciwnych stron planszy poprzez utworzenie nieprzerwanego ciągu sąsiadujących ze sobą pól w swoim kolorze.

Każdy z graczy dysponuje zestawem 18 pionów: 6 prostych, 6 zgiętych i 6 trójkątnych. Na każdym pionie znajdują się 3 kropki, z których jedna jest inaczej zabarwiona. Wyróżniająca się kropka jest kropką główną i nazywana jest PÜNCTEM piona. Pozostałe 2 kropki to tzw. małe kropki.

W swojej turze gracz ma 2 możliwości - albo wprowadza nowy pion na planszę, albo porusza pion znajdujący się już na planszy. Wybierając ruch piona, gracz ponownie ma 2 możliwości - albo przesuwa pion na inne pole planszy, albo wskakuje nim na inne piony.

Gra kończy się, gdy któryś z graczy połączy 2 przeciwne strony planszy. Gracz, który dokona tego jako pierwszy, wygrywa.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • plansza
  • 18 białych pionów z 3 kropkami
  • 18 czarnych pionów z 3 kropkami
  • biały pion pomocniczy
  • czarny pion pomocniczy
  • woreczek
  • instrukcja
Waga:
1,1 kg
Instrukcja i inne pliki:

Powiązane artykuły


Recenzje

4.75
na podstawie 8 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Seria Gipf 5: PUNCT



Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie