Szeryf z Nottingham: Wesoła Kompania

Ależ szeryfie, to nie kusza, to kurczak!
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
    (2)
  • 3 - 6 osób
  • od 13 lat
  • ok. 60 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Szeryf z Nottingham.
Szeryf z Nottingham
Wesoła Kompania to zestaw czterech dodatków oraz wariantu dla sześciu graczy! Grając w sześciu będziemy mogli zamienić role szeryfa, dwoma rolami zastępców, którzy mogą decydować wspólnie o sprawdzeniu bądź przepuszczeniu danego handlarza.Szmuglowanie jest bardzo emocjonującym zajęciem. Jeżeli chcemy podnieść nieco adrenalinę przy stole, to na pewno ucieszy nas fakt, że w dodatku znajdziemy 4 moduły dotyczące zmian w towarach:Przepraw członka Wesołej Kompanii i ciesz się z jego specjalnych umiejętności,Czarny Rynek, którego realizacja zapotrzebowania da nam dodatkowe monety,Prawa zmieniające zasady gry, które Szeryf ustanawia w trakcie każdej rundy,Specjalne Rozkazy przeszmuglowania pary legalnego i nielegalnego przedmiotu.Dodatek do Szeryfa z Nottingham - Wesoła Kompania, to dzięki niemu targowanie się wejdzie na nowy poziom!Uwaga! Karty w dodatku Wesoła Kompania mają polskojęzyczne rewersy. Takie same jak druga, dostępna obecnie na rynku edycja Szeryfa z Nottingham, wydana we współpracy z CMON. (po lewej rewers kart z drugiej edycji i z dodatku, po prawej rewers karty z pierwszej edycji)
Autor:
Sergio Halaban
Wydawca:
Rebel
7995

store

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Produkt archiwalny: nie będzie dodrukowywany

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Wesoła Kompania to zestaw czterech dodatków oraz wariantu dla sześciu graczy! Grając w sześciu będziemy mogli zamienić role szeryfa, dwoma rolami zastępców, którzy mogą decydować wspólnie o sprawdzeniu bądź przepuszczeniu danego handlarza.

Szmuglowanie jest bardzo emocjonującym zajęciem. Jeżeli chcemy podnieść nieco adrenalinę przy stole, to na pewno ucieszy nas fakt, że w dodatku znajdziemy 4 moduły dotyczące zmian w towarach:

  • Przepraw członka Wesołej Kompanii i ciesz się z jego specjalnych umiejętności,
  • Czarny Rynek, którego realizacja zapotrzebowania da nam dodatkowe monety,
  • Prawa zmieniające zasady gry, które Szeryf ustanawia w trakcie każdej rundy,
  • Specjalne Rozkazy przeszmuglowania pary legalnego i nielegalnego przedmiotu.

Dodatek do Szeryfa z Nottingham - Wesoła Kompania, to dzięki niemu targowanie się wejdzie na nowy poziom!

Uwaga! Karty w dodatku Wesoła Kompania mają polskojęzyczne rewersy. Takie same jak druga, dostępna obecnie na rynku edycja Szeryfa z Nottingham, wydana we współpracy z CMON.

 

Różnica między pierwszą edycją, a edycją drugą z dodatkiem

(po lewej rewers kart z drugiej edycji i z dodatku, po prawej rewers karty z pierwszej edycji)

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • torba kupiecka (dla szóstego gracza)
  • stragan kupiecki (dla szóstego gracza)
  • 6 kart zastępców szeryfa (reprezentujących 6 graczy)
  • 2 znaczniki zastępców szeryfa (zamiast znacznika szeryfa)
  • płytka łupu
  • 6 kart czarnego rynku (kontrabanda)
  • 24 karty praw
  • 15 kart specjalnych zamówień (na każdej karcie widnieje 1 karta legalnego towaru i 1 karta kontrabandy)
  • 18  kart Wesołej Kompanii (na każdej karcie widnieje jej wartość, wysokość grzywny i efekt natychmiastowy)
  • płytka lasu Sherwood (tu należy umieścić stos kart Wesołej Kompanii)
Waga (kg):
0.489
Pliki do pobrania:
Pasujące koszulki:

Dodatki i akcesoria



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie