Wsiąść do Pociągu Widmo

Cukierek albo psikus!
3 opinie
  • 2 - 4 osoby
  • od 6 lat
  • 15 - 30 minut
  • wydanie polskie
Witaj w Koszmarkowie – miejscu pełnym strasznych sekretów! Sprawdź, co kryje się w zakurzonych zakamarkach posiadłości na wzgórzu, wybierz się na spacer po przerażającym bagnie, a jeśli masz dość odwagi, sprawdź, czy w ukrytej jaskini naprawdę mieszka wiedźma!Wsiąść do Pociągu Widmo to łatwa do nauczenia i szybka odsłona popularnej serii gier rodzinnych, doskonała, żeby wprowadzić do niej młodszych graczy. Podczas zabawy dzieci i rodzice będą zbierali specjalne, kolorowe karty platform, które pozwolą im zajmować kolejne odcinki na mapie Koszmarkowa. Na czym to polega?Na samym początku gry wszyscy uczestnicy otrzymują po 2 karty biletów. To nasze cele – wskazują miejsca na mapie Koszmarkowa, które będziemy chcieli ze sobą połączyć.Aby utworzyć połączenie musimy zagrać zestaw kart platform, który kolorem i liczbą będzie odpowiadał odcinkowi, który chcemy zająć. W swojej turze możemy zrobić jedną z dwóch rzeczy: dobrać karty lub utworzyć połączenie.Gdy uda nam się zrealizować cel z karty biletu, odkładamy ją i dobieramy kolejną.Gra kończy się w momencie, gdy któryś z graczy zrealizuje szósty bilet – to ona zostaje zwycięzcą!Dlaczego pokochasz tę grę?W odniesieniu do klasycznych wersji Wsiąść do Pociągu, ta jest dostosowana do potrzeb młodszych graczy: odcinki na planszy są krótsze, wagoniki większe, a poszczególne miejsca na mapie i na kartach biletów reprezentują nie tylko nazwy, ale też obrazki, dzięki czemu dziecko nie musi umieć czytać, by samodzielnie grać.Uproszczone zostały też niektóre zasady, np. karty platform dobieramy wyłącznie w ciemno, co zmniejsza przewagę dorosłych w budowaniu strategii. Dodatkowo bilety nie mają wartości punktowej, a gra jest wyścigiem o to, kto pierwszy zrealizuje 6 tras.Wsiąść do Pociągu Widmo to pełnoprawna, alternatywna gra podstawowa o własnym klimacie. Gracze odwiedzają Koszmarkowo, gdzie witają ich uroczo straszne grafiki oraz specjalne, nawiedzone wagoniki!
Autor:
Alan R. Moon
Ilustracje:
Régis Torres
Wydawca:
Rebel
15995

Dostępnych powyżej 50 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka dzisiaj


Dostawa (Przesyłka kurierska DHL) już od 7 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Witaj w Koszmarkowie – miejscu pełnym strasznych sekretów! Sprawdź, co kryje się w zakurzonych zakamarkach posiadłości na wzgórzu, wybierz się na spacer po przerażającym bagnie, a jeśli masz dość odwagi, sprawdź, czy w ukrytej jaskini naprawdę mieszka wiedźma!

Wsiąść do Pociągu Widmo to łatwa do nauczenia i szybka odsłona popularnej serii gier rodzinnych, doskonała, żeby wprowadzić do niej młodszych graczy. Podczas zabawy dzieci i rodzice będą zbierali specjalne, kolorowe karty platform, które pozwolą im zajmować kolejne odcinki na mapie Koszmarkowa. 

Na czym to polega?

  1. Na samym początku gry wszyscy uczestnicy otrzymują po 2 karty biletów. To nasze cele – wskazują miejsca na mapie Koszmarkowa, które będziemy chcieli ze sobą połączyć.
  2. Aby utworzyć połączenie musimy zagrać zestaw kart platform, który kolorem i liczbą będzie odpowiadał odcinkowi, który chcemy zająć. 
  3. W swojej turze możemy zrobić jedną z dwóch rzeczy: dobrać karty lub utworzyć połączenie.
  4. Gdy uda nam się zrealizować cel z karty biletu, odkładamy ją i dobieramy kolejną.
  5. Gra kończy się w momencie, gdy któryś z graczy zrealizuje szósty bilet – to ona zostaje zwycięzcą!

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • W odniesieniu do klasycznych wersji Wsiąść do Pociągu, ta jest dostosowana do potrzeb młodszych graczy: odcinki na planszy są krótsze, wagoniki większe, a poszczególne miejsca na mapie i na kartach biletów reprezentują nie tylko nazwy, ale też obrazki, dzięki czemu dziecko nie musi umieć czytać, by samodzielnie grać.
  • Uproszczone zostały też niektóre zasady, np. karty platform dobieramy wyłącznie w ciemno, co zmniejsza przewagę dorosłych w budowaniu strategii. Dodatkowo bilety nie mają wartości punktowej, a gra jest wyścigiem o to, kto pierwszy zrealizuje 6 tras.
  • Wsiąść do Pociągu Widmo to pełnoprawna, alternatywna gra podstawowa o własnym klimacie. Gracze odwiedzają Koszmarkowo, gdzie witają ich uroczo straszne grafiki oraz specjalne, nawiedzone wagoniki!

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • mapa Koszmarkowa
  • 80 nawiedzonych wagoników
  • 72 karty platform
  • 33 karty biletów
  • 4 karty biletów specjalnych
  • instrukcja
Waga:
1,2 kg
Instrukcja i inne pliki:


Recenzje

4.67
na podstawie 3 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Wsiąść do Pociągu Widmo



Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również

Domek

Domek

Kroniki zamku Avel

Kroniki zamku Avel


Klienci, którzy kupili Wsiąść do Pociągu Widmo, kupili również: