Dungeons & Dragons: Karty czarów - Moce bojowe i rasy

Twoje własne podręczne karty mocy
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star_border
    (8)
  • wydanie polskie
Karty Zaklęć do piątej edycji D&D® to nieoceniona pomoc zarówno dla graczy jak i Mistrza Podziemi. Intuicyjnie, szybko i skutecznie wykorzystaj kartę odpowiedniego zaklęcia czy zdolności zamiast poszukiwać odpowiedzi dotyczącej zasięgu, obrażeń czy komponentów pośród wielu stron Podręcznika Gracza. Zestaw tych 61 kart ułatwi życie użytkownikom wielu ras i klas. W skład zestawu wchodzą karty Wojownikowi, Barbarzyńcy, Mnichowi, Aasimarom, Drowom, Firbolgom, Leśnym Gnomom, Genasi, Wysokim Elfom, Diabelstwom i Trytonom. Dzięki nim możliwy jest szybki dostęp do zaklęć i umiejętności, którymi postać umie się posługiwać. Nie ma już potrzeby wkładania, nie wiadomo ilu zakładek. Wystarczy tylko ułożyć przed sobą lub trzymać w ręku cały swój arsenał umiejętności bojowych. Karty zawierają: Nazwy zdolności i ich efekty są łatwe do znalezienia.  Opisy mechaniczne zaklęć są zapisane w pełni zawsze, gdy tylko jest to możliwe, a jeśli nie to jest podany numer strony w Player’s Handbook (Podręcznik Gracza), na której są wszystkie potrzebne informacje.  Skalowanie zaklęć, a także, w jaki sposób ulepszają się z czasem.  Rewers zawiera informacje, do jakiego kręgu, klasy czy rasy należy dane zaklęcie. Karty zostały wykonane z myślą o długim użytkowaniu, dlatego każda została zalaminowana, co także umożliwia nanoszenie na nie notatek za pomocą ścieralnych markerów. Piąta edycja Dungeons & Dragons® to najnowsza odsłona najbardziej popularnej gry fabularnej na całym świecie wydawanej od 1974 roku, aktualnie przez wydawnictwo Wizards of the Coast. Wszystkie grafiki podlegają ostatecznej akceptacji licencjodawcy.
Wydawca:
Rebel
3495

store

Dostępne powyżej 50 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka jutro


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Karty Zaklęć do piątej edycji D&D® to nieoceniona pomoc zarówno dla graczy jak i Mistrza Podziemi. Intuicyjnie, szybko i skutecznie wykorzystaj kartę odpowiedniego zaklęcia czy zdolności zamiast poszukiwać odpowiedzi dotyczącej zasięgu, obrażeń czy komponentów pośród wielu stron Podręcznika Gracza.

Zestaw tych 61 kart ułatwi życie użytkownikom wielu ras i klas. W skład zestawu wchodzą karty Wojownikowi, Barbarzyńcy, Mnichowi, Aasimarom, Drowom, Firbolgom, Leśnym Gnomom, Genasi, Wysokim Elfom, Diabelstwom i Trytonom. Dzięki nim możliwy jest szybki dostęp do zaklęć i umiejętności, którymi postać umie się posługiwać. Nie ma już potrzeby wkładania, nie wiadomo ilu zakładek. Wystarczy tylko ułożyć przed sobą lub trzymać w ręku cały swój arsenał umiejętności bojowych.

Karty zawierają:

  • Nazwy zdolności i ich efekty są łatwe do znalezienia. 
  • Opisy mechaniczne zaklęć są zapisane w pełni zawsze, gdy tylko jest to możliwe, a jeśli nie to jest podany numer strony w Player’s Handbook (Podręcznik Gracza), na której są wszystkie potrzebne informacje. 
  • Skalowanie zaklęć, a także, w jaki sposób ulepszają się z czasem. 
  • Rewers zawiera informacje, do jakiego kręgu, klasy czy rasy należy dane zaklęcie.

Karty zostały wykonane z myślą o długim użytkowaniu, dlatego każda została zalaminowana, co także umożliwia nanoszenie na nie notatek za pomocą ścieralnych markerów.

Piąta edycja Dungeons & Dragons® to najnowsza odsłona najbardziej popularnej gry fabularnej na całym świecie wydawanej od 1974 roku, aktualnie przez wydawnictwo Wizards of the Coast.

Wszystkie grafiki podlegają ostatecznej akceptacji licencjodawcy.

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 61 kart
Waga (kg):
0.3

3.88
na podstawie 8 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Dungeons & Dragons: Karty czarów - Moce bojowe i rasy


Najbardziej przydatne recenzje

Storm

Liczba recenzji: 233

W porządku, bez rewelacji

Nie jest to zestaw kart tak potrzebny jak w zaklęć. Może się jednak okazać przydatny jak mamy nowych graczy i zapominają o zdolnościach.


TheTofiq

Liczba recenzji: 110

Zdecydowanie przydają się na sesji :)


Demaru

Liczba recenzji: 43

Spoko patent, że jest jedna pusta karta do wpisania sobie sztuczki gdy gramy wysokim elfem, a nie mamy talii z kartami magii.





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie