Graj z głową: Almanach Mistrza Gry (drugie wydanie)

Ignacy Trzewiczek
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
    (163)
  • wydanie polskie
Jak ułożyć sobie relację z graczem? Jak zbudować dobrą drużynę? Jak przyznawać punkty doświadczenia? Jak dać frajdę z bohatera gracza? Zmierz się z najważniejszymi problemami Mistrza Gry! Odpowiedz na te pytania... z głową! Artykuły zamieszczone w Graj z głową: Almanach Mistrza Gry podejmują kluczowe zagadnienia relacji Mistrza Gry z graczami. Książka naszpikowana jest przykładami, zawiera anegdoty z sesji, przydatne trików i propozycje rozwiązań częstych problemów. To nieoceniona pomoc dla początkujących Mistrzów Gry, punkt odniesienia dla tych bardziej zaawansowanych oraz po prostu znakomita lektura. Podręcznik podzielony jest na cztery duże rozdziały: Gracz - w którym znajdują się techniki związane z relacjami pomiędzy MG i graczem, wyjaśnienie tego, czego pragną gracze na sesji i jak realizować ich potrzeby. Drużyna - w którym znajdują się metody, dzięki którym MG może zespolić graczy i zmienić ich w dobrze współpracującą, ciekawą drużynę BG. Punkty doświadczenia - w którym znajdują się porady i sztuczki związane z przyznawaniem graczom PD. Bohater gracza - zawierający techniki poświęcone postaciom graczy i takim zagadnieniom jak śmierć postaci, czy metodom ubarwiania Bohaterów Graczy. Almanach Mistrza Gry: Graj z głową to drugi tom z cyklu almanachów Mistrza Gry zapoczątkowanego przez "Graj twardo" Johna Wick'a. Ignacy Trzewiczek, doświadczony Mistrz Gry i współautor gier Neuroshima i Monastyr, zasłynął "Jesienną Gawędą", cyklem artykułów o prowadzeniu Warhammera, kóry na zawsze zmienił wizerunek tej gry w Polsce.
Wydawca:
Portal Games
3495

store

Dostępnych 8 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Jak ułożyć sobie relację z graczem? Jak zbudować dobrą drużynę? Jak przyznawać punkty doświadczenia? Jak dać frajdę z bohatera gracza?

Zmierz się z najważniejszymi problemami Mistrza Gry! Odpowiedz na te pytania... z głową!

Artykuły zamieszczone w Graj z głową: Almanach Mistrza Gry podejmują kluczowe zagadnienia relacji Mistrza Gry z graczami. Książka naszpikowana jest przykładami, zawiera anegdoty z sesji, przydatne trików i propozycje rozwiązań częstych problemów. To nieoceniona pomoc dla początkujących Mistrzów Gry, punkt odniesienia dla tych bardziej zaawansowanych oraz po prostu znakomita lektura.

Podręcznik podzielony jest na cztery duże rozdziały:

  • Gracz - w którym znajdują się techniki związane z relacjami pomiędzy MG i graczem, wyjaśnienie tego, czego pragną gracze na sesji i jak realizować ich potrzeby.
  • Drużyna - w którym znajdują się metody, dzięki którym MG może zespolić graczy i zmienić ich w dobrze współpracującą, ciekawą drużynę BG.
  • Punkty doświadczenia - w którym znajdują się porady i sztuczki związane z przyznawaniem graczom PD.
  • Bohater gracza - zawierający techniki poświęcone postaciom graczy i takim zagadnieniom jak śmierć postaci, czy metodom ubarwiania Bohaterów Graczy.

Almanach Mistrza Gry: Graj z głową to drugi tom z cyklu almanachów Mistrza Gry zapoczątkowanego przez "Graj twardo" Johna Wick'a.

Ignacy Trzewiczek, doświadczony Mistrz Gry i współautor gier Neuroshima i Monastyr, zasłynął "Jesienną Gawędą", cyklem artykułów o prowadzeniu Warhammera, kóry na zawsze zmienił wizerunek tej gry w Polsce.

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • podręcznik

4.50
na podstawie 163 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Graj z głową: Almanach Mistrza Gry (drugie wydanie)


Najbardziej przydatne recenzje

Nloriel

Liczba recenzji: 137

Jak dla mnie ideał :)

Almanach Mistrza Gry w najlepszym wydaniu. Bardzo przydatny zbiór dłuższych i krótszych rad i pomysłów na temat planowania, przygotowania i prowadzenia sesji, zbierania feedbacku, zarządzania BNami i postaciami graczy, dbania o świat przedstawiony i o zadowolenie wszystkich graczy... I jeszcze o milionie innych rzeczy.
Dużo mniej kontrowersyjne niż tezy Wicka, napisane z dużo mniejszym samozadowoleniem i dużo łatwiejsze do przyswojenia. Autor nie żywi pretensji do prezentowania jedynie słusznego modelu, a raczej dzieli się swoimi doświadczeniami i przekonaniami na to, jak prowadzić, żeby było fajnie.
Rzecz i dla początkujących, i dla zaawansowanych.
Właśnie odświeżam sobie rozdział o przyznawaniu punktów doświadczenia i znalazłem tam kilka rzeczy przegapionych w pierwszym czytaniu...


Rehelm

Liczba recenzji: 22

Jak dla mnie ideał :)

Bardzo ciekawa pozycja zarówno dla początkujących jak i doświadczonych mistrzów gry. Poruszane w książce tematy pomogą podnieść poziom sesji tym początkującym mg a zaawansowanym podrzucą ciekawe rozwiązania. Nawet jak ktoś nic z niej nie wyniesie to przynajmniej przeczyta ciekawie i dobrze napisaną pozycję. W pełni zasłużone 5/5.


DR_CRANIUM

Liczba recenzji: 17

Jak dla mnie ideał :)

Z wszystkich 4 części ta jest najmniej oderwaną od rzeczywistości przeciętnego zjadacza sesji .... dużo rzekłbym nawet bardzo dużo kluczowych spostrzeżeń autora na temat efektywnego i efektownego prowadzenia sesji by gracz był spełniony jak i MG ... dowiesz sie tu rzeczy do których niestety nawet przez wiele lat prowadzenia mogłeś nie wiedzieć ... przeczytałem ta cześć ciągiem, dostrzegłem błędy które popełniałem (zapewne jeszcze czasem sie zdarzy) .... jednym słowem świetny poradnik dla MG ... polecam





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Klienci, którzy kupili Graj z głową: Almanach Mistrza Gry (drugie wydanie), kupili również: