Neuroshima Bestiariusz: Bestie

Wznowienie bestiariusza do Neuroshimy
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
    (82)
  • wydanie polskie
Te co skaczą i fruwają Pustynia: (...) Nagle z dna wychynęły dwa wielkie rogi, czy też kły, wyrzucając w powietrze fontannę piasku i kamieni, pokrywając szamoczącą się sylwetkę tumanem kurzu. Po chwili rozległo się miękkie trzaśnięcie i krzyk umilkł. To był Kopacz. Ruiny i jaskinie: (...) Klark nie jest większy od piłki futbolowej. Mały i przeraźliwie chudy, z kończynami jak patyczki zakończonymi chwytnymi palcami z pazurami. W tym drobnym ciele jest jednak masa siły - nie sposób oderwać klarka, jeśli czegoś się kurczowo chwyci. Dowolny teren: (...) Natura wyposażyła bawolca w znakomitą broń: ogromne rogi, które wyrastając z czaszki kręcą się niczym muszla ślimaka, by w końcu wyprostować się w dwa długie i ostre końce, przypominające głownie mieczy. Po obaleniu przeciwnika bawolec zwykł go tratować - takie sponiewieranie przetrwa mało który robot Molocha, a co dopiero ludzkie ciało. Neodżungla: (...) Stwory te są sprytne i złośliwe, a prócz tego wydają się być zafascynowane ludźmi. Jeśli tylko w okolicy pojawi się grupa podróżników, bladawce nawołują swych pobratymców pohukiwaniem i skrzekiem. Wkrótce całe ich stado podąża za przybyszami, nie dając im spokoju. Standardowa zabawa rozpoczyna się od niespodziewanego obrzucenia ich z wysoka odchodami, a później jest jeszcze weselej. Wodne: (...) Najłatwiej dostrzec zagrożenie w ciemności, gdyż zarysy ciała tego zwierzęcia jarzą się delikatnym błękitem. Jakby na to nie spojrzeć, widok jest piękny, tyle że jeśli płyniesz prosto na nią, lepiej przestań podziwiać jej wdzięki. Eksperymenty i dziwadła: (...) Moloch ma w enklawach potężne hale inkubacyjne, wypluwające z syntetycznych macic setki stworzeń. Półmrok, syk pracujących układów i równe rzędy inkubatorów, w których rosną zarodki psów, szczurów, krów, itp. 
Wydawca:
Portal Games
Liczba stron:
128
Rodzaj oprawy:
miękka
3495

store

Dostępnych 8 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Te co skaczą i fruwają

Pustynia: (...) Nagle z dna wychynęły dwa wielkie rogi, czy też kły, wyrzucając w powietrze fontannę piasku i kamieni, pokrywając szamoczącą się sylwetkę tumanem kurzu. Po chwili rozległo się miękkie trzaśnięcie i krzyk umilkł. To był Kopacz.

Ruiny i jaskinie: (...) Klark nie jest większy od piłki futbolowej. Mały i przeraźliwie chudy, z kończynami jak patyczki zakończonymi chwytnymi palcami z pazurami. W tym drobnym ciele jest jednak masa siły - nie sposób oderwać klarka, jeśli czegoś się kurczowo chwyci.

Dowolny teren: (...) Natura wyposażyła bawolca w znakomitą broń: ogromne rogi, które wyrastając z czaszki kręcą się niczym muszla ślimaka, by w końcu wyprostować się w dwa długie i ostre końce, przypominające głownie mieczy. Po obaleniu przeciwnika bawolec zwykł go tratować - takie sponiewieranie przetrwa mało który robot Molocha, a co dopiero ludzkie ciało.

Neodżungla: (...) Stwory te są sprytne i złośliwe, a prócz tego wydają się być zafascynowane ludźmi. Jeśli tylko w okolicy pojawi się grupa podróżników, bladawce nawołują swych pobratymców pohukiwaniem i skrzekiem. Wkrótce całe ich stado podąża za przybyszami, nie dając im spokoju. Standardowa zabawa rozpoczyna się od niespodziewanego obrzucenia ich z wysoka odchodami, a później jest jeszcze weselej.

Wodne: (...) Najłatwiej dostrzec zagrożenie w ciemności, gdyż zarysy ciała tego zwierzęcia jarzą się delikatnym błękitem. Jakby na to nie spojrzeć, widok jest piękny, tyle że jeśli płyniesz prosto na nią, lepiej przestań podziwiać jej wdzięki.

Eksperymenty i dziwadła: (...) Moloch ma w enklawach potężne hale inkubacyjne, wypluwające z syntetycznych macic setki stworzeń. Półmrok, syk pracujących układów i równe rzędy inkubatorów, w których rosną zarodki psów, szczurów, krów, itp. 

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • podręcznik w miękkiej oprawie, 128 stron

4.55
na podstawie 82 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima Bestiariusz: Bestie


Najbardziej przydatne recenzje

Małgorzata

Liczba recenzji: 8

Jak dla mnie ideał :)

świetny. idealnie pomaga mi dodać do sesji trochę grozy. miło się czyta i bardzo pomaga gorąco polecam


Damian

Liczba recenzji: 21

Jak dla mnie ideał :)

Bardzo obszerny i ciekawy dodatek, wart uwagi każdego gm, twoi gracze będą zaskoczeni czym możesz ich zaatakować.Zawiera dział "eksperymentalne i dziwadła" który sprawi że twoi gracze będą musieli nie tylko używać broni ale i sprytu.


Dominik

Liczba recenzji: 3

Dobry, solidny produkt

Dobry podręcznik. Opisy bestii są napisane w neuroshimowym stylu, więc czytanie opisów nie nuży. Liczyłem trochę na rozwinięcie profesji Trenera Bestii, dlatego stawiam oczko niżej.





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie