Warhammer Fantasy Roleplay (4. Edycja): Lustria

Tajemniczy nowy świat pełen ponurych i niebezpiecznych przygód!
Podziel się swoją opinią
  • wydanie polskie
Daleko od brzegów Starego Świata, za Wielkim Oceanem, rozciąga się tajemniczy kontynent Lustria. Opowieści głoszą o stosach złotych skarbów i niezgłębionej magicznej wiedzy, czekających na śmiałków, którzy są na tyle odważni, by je zdobyć. Zdaje się, że co tydzień kolejny statek, wypełniony pełnymi nadziei poszukiwaczami przygód, wyrusza na wyprawę odkrywczą do tego nowego świata. Ci, którzy dotrą do brzegów Lustrii, przekonają się, że znaleźli się w miejscu skrajnie wrogim dla ciepłokrwistych istot. Dżungle roją się od jadowitych węży, mięsożernych jaszczurów, trujących roślin i śmiertelnych chorób. Nieliczne osady, kurczowo trzymające się wybrzeży, wywołują gniew prastarych mieszkańców Lustrii – jaszczuroludzi, którzy opuszczają swe miasta-świątynie, by zgładzić każdego intruza wkraczającego na ich terytoria. Niniejsza książka zawiera wszystko, czego gracze i Mistrzowie Gry Warhammera Fantasy Roleplay potrzebują, by poprowadzić przygody na tajemniczym kontynencie Lustrii. W jej wnętrzu znajdziesz materiały na temat: Historii Lustrii, od przybycia enigmatycznych Pradawnych i rozkwitu jaszczuroludzkiej cywilizacji, aż po czasy obecne, w których plany Pradawnych są przedmiotem debat tych, którzy pragną je wcielić w życie, podczas gdy młodsze rasy ciepłokrwistych dążą do zagarnięcia bogactw Lustrii. Wielkiego miasta-świątyni Tlaxtlan, centrum wiary w beznamiętnego i niewzruszonego Pradawnego Tlazcotla. Miasta zamieszkiwanego przez niezliczone rzesze jaszczuroludzi. Zniszczonego miasta-świątyni Quetza, dawnego legowiska skavenów z klanu Pestilens, skrywającego straszliwe sekrety i złowieszcze plagi. Skeggi, norsmeńskiego przyczółku na północy Lustrii, pełnego rabusiów i kupców, gdzie fortuny czekają na odważnych poszukiwaczy przygód, a śmierć na nierozważnych. Cytadeli Zmierzchu, fortecy wysokich elfów i portu na południowym przylądku, któremu zagrażają ambicje niesławnego korsarza mrocznych elfów, Lokhira Upadłe Serce. Wybrzeża Wampirów, bagnistych gąszczy namorzynowych mokradeł, nad którymi władzę sprawuje snujący plany ekspansji swej domeny arcykomodor Luthor Harkon i jego nieumarły dwór. Wielu zasad dla odkrywców – nowe Profesje, mechaniki zakładania i zarządzania osadami, reguły dotyczące różnych gatunków jaszczuroludzi, wydarzeń i Zajęć, pasożytniczych chorób, potworów lustriańskiej dżungli oraz całkowicie grywalnych Bohaterów skinków.
Wydawca:
Copernicus Corporation
Liczba stron:
244
Rodzaj oprawy:
twarda
199,95

Dostępnych 8 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka dzisiaj


Dostawa (Poczta Polska) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Daleko od brzegów Starego Świata, za Wielkim Oceanem, rozciąga się tajemniczy kontynent Lustria. Opowieści głoszą o stosach złotych skarbów i niezgłębionej magicznej wiedzy, czekających na śmiałków, którzy są na tyle odważni, by je zdobyć. Zdaje się, że co tydzień kolejny statek, wypełniony pełnymi nadziei poszukiwaczami przygód, wyrusza na wyprawę odkrywczą do tego nowego świata.

Ci, którzy dotrą do brzegów Lustrii, przekonają się, że znaleźli się w miejscu skrajnie wrogim dla ciepłokrwistych istot. Dżungle roją się od jadowitych węży, mięsożernych jaszczurów, trujących roślin i śmiertelnych chorób. Nieliczne osady, kurczowo trzymające się wybrzeży, wywołują gniew prastarych mieszkańców Lustrii – jaszczuroludzi, którzy opuszczają swe miasta-świątynie, by zgładzić każdego intruza wkraczającego na ich terytoria.

Niniejsza książka zawiera wszystko, czego gracze i Mistrzowie Gry Warhammera Fantasy Roleplay potrzebują, by poprowadzić przygody na tajemniczym kontynencie Lustrii. W jej wnętrzu znajdziesz materiały na temat:

  • Historii Lustrii, od przybycia enigmatycznych Pradawnych i rozkwitu jaszczuroludzkiej cywilizacji, aż po czasy obecne, w których plany Pradawnych są przedmiotem debat tych, którzy pragną je wcielić w życie, podczas gdy młodsze rasy ciepłokrwistych dążą do zagarnięcia bogactw Lustrii.
  • Wielkiego miasta-świątyni Tlaxtlan, centrum wiary w beznamiętnego i niewzruszonego Pradawnego Tlazcotla. Miasta zamieszkiwanego przez niezliczone rzesze jaszczuroludzi.
  • Zniszczonego miasta-świątyni Quetza, dawnego legowiska skavenów z klanu Pestilens, skrywającego straszliwe sekrety i złowieszcze plagi.
  • Skeggi, norsmeńskiego przyczółku na północy Lustrii, pełnego rabusiów i kupców, gdzie fortuny czekają na odważnych poszukiwaczy przygód, a śmierć na nierozważnych.
  • Cytadeli Zmierzchu, fortecy wysokich elfów i portu na południowym przylądku, któremu zagrażają ambicje niesławnego korsarza mrocznych elfów, Lokhira Upadłe Serce.
  • Wybrzeża Wampirów, bagnistych gąszczy namorzynowych mokradeł, nad którymi władzę sprawuje snujący plany ekspansji swej domeny arcykomodor Luthor Harkon i jego nieumarły dwór.
  • Wielu zasad dla odkrywców – nowe Profesje, mechaniki zakładania i zarządzania osadami, reguły dotyczące różnych gatunków jaszczuroludzi, wydarzeń i Zajęć, pasożytniczych chorób, potworów lustriańskiej dżungli oraz całkowicie grywalnych Bohaterów skinków.

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • podręcznik w twardej oprawie, 224 strony
Waga:
500 g
Podmiot gospodarczy:
Andrzej Karlicki, Copernicus Corporation,
ul. Jana Długosza 2/16, 01-174 Warszawa, Poland, sklep@copcorp.pl
Kod producenta:
WFRP-49
Kod EAN / UPC:
9788382322712

Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Warhammer Fantasy Roleplay (4. Edycja): Lustria





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie