Karol - recenzje
Dobry, solidny produkt
Sprawdza się.
Na wakacje idealne, żeby przewieźć gdzieś karty.
Dobry, solidny produkt
Bardzo dobre.
Chyba idealny kolor.
Polecam.
Dobry, solidny produkt
Koszulki jak koszulki.
Śliskie niemożliwie :)
Jak za tę cenę strzał w 10
Jak dla mnie ideał :)
Podręcznik samodzielny, ale bez dodatków gra nie jest taka fajna (szczególnie mam tu na myśli bestiariusz). Za to sam podręcznik jest wyśmienity.
Ciężko jednoznacznie ocenić ten dodatek.
Z jednej strony to wiele ciekawych pomysłów dla początkujących MG. Trochę ciekawych pomysłów dla doświadczonych, ale nic, bez czego nie mogli by się obejść. Właściwie oddzielnie należałoby oceniać rozdziały "Cztery Kolory" i "Przywal Swoim Graczom" a oddzielnie resztę książki. "Cztery Kolory" to chyba najlepszy rozdział. Trzyma klimat i pozwala dostosować Neuroshimę do potrzeb graczy. A "Przywal Swoim Graczom" to pomocny oręż ;)
Przedstawieni Bohaterowie Niezależni mogą stać się mięsem armatnim dla niewyżytych graczy. Grubo ponad połowa z nich jest praktycznie bezbronna. To pechowcy i nieudacznicy, wymagający przerobienia przez MG, bo nie wierzę żeby ci ludzie przetrwali choć miesiąc w tak niebezpiecznym świecie. Są nieuzbrojeni i tak słabi, że proszą się wprost o podrasowanie i danie do ręki magnum.
A "Zdarzenia" po połączeniu z "Przywal Swoim Graczom" i przeciwnikami mogą dać całkiem ciekawy efekt, którego same nie dadzą na pewno. No bo co to za zdarzenie "Anomalie pogodowe", ale zmęczeni gracze walczący w skrajnie gęstej mgle ze stworem Molocha. To już wypada znacznie lepiej :)
Podręcznik bardzo przydatny. Ciekawie napisany. O każdej maszynie słyszymy z ust człowieka znającego się na rzeczy. Ale ma jeden duży minus: niektóre rysunki są tak niedbałe i na tak niskim poziomie (oczywiście nie wszystkie), że psują przyjemność korzystania (w podręczniku podstawowym, który nie jest stricte bestiariuszem można znaleźć kilka lepszych rysunków, a po takim dodatku powinno się spodziewać więcej). Niektóre w ogóle nie pasują do klimatu Neuroshimy. Taki Ścigacz, czy Ruchoma Bomba wołają wprost o pomstę do nieba! Ale mimo wszystko dodatek jest wart swojej ceny.
Czekam na Mutki i zaciskam kciuki licząc na poprawę jakości rysunków :)
Jak dla mnie ideał :)
Ten podręcznik to wspaniały kawał przystępnie podanych informacji. Język jest błyskotliwy i nie raz się uśmiałem. Wiele aluzji do filmów ( Czterej Pancerni, Desperado), czasem książek (Wiedźmin). Jest barwnie, ciekawie i kolorowo. Sam system ma niesamowity klimat. Oczywiście nie mówię o czymś na miarę Monastyru :) ale post nuklearne stany trzymają poziom. Dobre rysunki, solidne wydanie. A na płytkę nie ma co narzekać bo niby nic specjalnego, ale bardzo dobrym pomysłem jest dodanie na niej trzech rodzajów kart postaci w formacie pdf, szczególnie, że ta dołączona do podręcznika to przerost formy nad treścią i można skorzystać z zamiennika.
Jak dla mnie ideał :)
Już trochę miałem okazję pograć i mogę powiedzieć, że gra jest wyśmienita! Daje olbrzymią możliwość interakcji. Trzeba cały czas uważać, jak podkopać przeciwnika, jak rozbudowywać swoje miasto, jak zarobić... Przy grze w dwie lub trzy osoby dużo możliwości daje odrzucanie kart korzystnych dla przeciwników, a zaznaczyć trzeba, że z każdej sytuacji jest kilka wyjść,które przeciwnicy mogą sprytnie przyblokować. Karty wykonane są ślicznie, są wytrzymałe i ciężko je zniszczyć. Całość zasługuje na najwyższą ocenę.