Karol - recenzje

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Sprawdza się.
Na wakacje idealne, żeby przewieźć gdzieś karty.


Dobry, solidny produkt

Bardzo dobre.
Chyba idealny kolor.

Polecam.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Koszulki jak koszulki.
Śliskie niemożliwie :)

Jak za tę cenę strzał w 10


Jak dla mnie ideał :)

Podręcznik samodzielny, ale bez dodatków gra nie jest taka fajna (szczególnie mam tu na myśli bestiariusz). Za to sam podręcznik jest wyśmienity.


Ciężko jednoznacznie ocenić ten dodatek.

Z jednej strony to wiele ciekawych pomysłów dla początkujących MG. Trochę ciekawych pomysłów dla doświadczonych, ale nic, bez czego nie mogli by się obejść. Właściwie oddzielnie należałoby oceniać rozdziały "Cztery Kolory" i "Przywal Swoim Graczom" a oddzielnie resztę książki. "Cztery Kolory" to chyba najlepszy rozdział. Trzyma klimat i pozwala dostosować Neuroshimę do potrzeb graczy. A "Przywal Swoim Graczom" to pomocny oręż ;)

Przedstawieni Bohaterowie Niezależni mogą stać się mięsem armatnim dla niewyżytych graczy. Grubo ponad połowa z nich jest praktycznie bezbronna. To pechowcy i nieudacznicy, wymagający przerobienia przez MG, bo nie wierzę żeby ci ludzie przetrwali choć miesiąc w tak niebezpiecznym świecie. Są nieuzbrojeni i tak słabi, że proszą się wprost o podrasowanie i danie do ręki magnum.

A "Zdarzenia" po połączeniu z "Przywal Swoim Graczom" i przeciwnikami mogą dać całkiem ciekawy efekt, którego same nie dadzą na pewno. No bo co to za zdarzenie "Anomalie pogodowe", ale zmęczeni gracze walczący w skrajnie gęstej mgle ze stworem Molocha. To już wypada znacznie lepiej :)


Podręcznik bardzo przydatny. Ciekawie napisany. O każdej maszynie słyszymy z ust człowieka znającego się na rzeczy. Ale ma jeden duży minus: niektóre rysunki są tak niedbałe i na tak niskim poziomie (oczywiście nie wszystkie), że psują przyjemność korzystania (w podręczniku podstawowym, który nie jest stricte bestiariuszem można znaleźć kilka lepszych rysunków, a po takim dodatku powinno się spodziewać więcej). Niektóre w ogóle nie pasują do klimatu Neuroshimy. Taki Ścigacz, czy Ruchoma Bomba wołają wprost o pomstę do nieba! Ale mimo wszystko dodatek jest wart swojej ceny.

Czekam na Mutki i zaciskam kciuki licząc na poprawę jakości rysunków :)


Jak dla mnie ideał :)

Ten podręcznik to wspaniały kawał przystępnie podanych informacji. Język jest błyskotliwy i nie raz się uśmiałem. Wiele aluzji do filmów ( Czterej Pancerni, Desperado), czasem książek (Wiedźmin). Jest barwnie, ciekawie i kolorowo. Sam system ma niesamowity klimat. Oczywiście nie mówię o czymś na miarę Monastyru :) ale post nuklearne stany trzymają poziom. Dobre rysunki, solidne wydanie. A na płytkę nie ma co narzekać bo niby nic specjalnego, ale bardzo dobrym pomysłem jest dodanie na niej trzech rodzajów kart postaci w formacie pdf, szczególnie, że ta dołączona do podręcznika to przerost formy nad treścią i można skorzystać z zamiennika.


Jak dla mnie ideał :)

Już trochę miałem okazję pograć i mogę powiedzieć, że gra jest wyśmienita! Daje olbrzymią możliwość interakcji. Trzeba cały czas uważać, jak podkopać przeciwnika, jak rozbudowywać swoje miasto, jak zarobić... Przy grze w dwie lub trzy osoby dużo możliwości daje odrzucanie kart korzystnych dla przeciwników, a zaznaczyć trzeba, że z każdej sytuacji jest kilka wyjść,które przeciwnicy mogą sprytnie przyblokować. Karty wykonane są ślicznie, są wytrzymałe i ciężko je zniszczyć. Całość zasługuje na najwyższą ocenę.