Paweł - recenzje
W porządku, bez rewelacji
Jeśli chcesz zacząć swoją przygodę z Go, to w tej cenie (biorąc pod uwagę jej mobilność) chyba nie znajdziesz nic lepszego.
Ta gra wymaga czasu i praktyki aby ją w pełni docenić. Później staje się areną na której popełnia się małe i duże błędy.
Na końcu przygniata cię wszechświatem możliwości.
Jak dla mnie ideał :)
Jeśli znudziło Ci się obrywanie od mitów Lovecrafta i bycie "zwykłym" człowiekiem to zdecydowanie polecam. Za pomocą "pulpy" staniesz się super-bohaterem, któremu nie straszne są najmroczniejsze bestie z prozy H. P. Lovecrafta.
To coś bardziej w stylu bohaterów z D&D, którzy rzucają wyzwania potwornościom dnia i nocy niż zwykli śmiertelnicy.
Polecam rozegrać choć jedną sesję w tym settingu.
Dobry, solidny produkt
Masa pomysłów. Polecam tylko osobom które prowadzą dłuższe kampanie w Zewie i brakuje im pomysłów na magię. Jeśli nie jesteś fanatykiem i nie grasz długich kampanii to pass. Podręcznik wykonany wyśmienicie.
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo dobry zestaw przygód dla początkujących MG. Twarda oprawa, bardzo dobry papier i co najważniejsze tajemnice do rozwiązania rozpisane tak, że praktycznie dziecko jest w stanie to poprowadzić.
Dobry, solidny produkt
Ta gra jest TRUDNA. Wykonanie stoi na bardzo wysokim poziomie tak jak poziom trudności. Jeśli oczekujesz lekkiej i przyjemnej gry to natychmiast zmień stronę.
Jeśli jednak uda Ci się wygrać to poczujesz coś niesamowitego, prawie jak wygraną w Toto-Lotka.
Polecam dla ludzi którzy nie boją się porażek, często bolesnych bo brakowało tak bardzo niewiele aby wygrać.
Jak dla mnie ideał :)
Świetna karcianka. Szybka i przyjemna, która daje dużo opcji do kombinowania.
Dobry, solidny produkt
Ta gra sama w sobie jest czymś wyjątkowym. Pomijając pewne nieścisłości jeśli chodzi o grafikę kart (jest ich po prostu przytłaczająca ilość). Nie ma szans aby dwie rozgrywki były takie same.
Po rozegraniu 5 partii w tę grę (również tryb solo) uważam iż jest warta swojej ceny i przede wszystkim poświęconego czasu. Jest sporo kombinowania i ze względu na losowość kart nie da się przewidzieć jak rozgrywka się potoczy.
Jak dla mnie ideał :)
Jakość maty powala na kolana i dodaje klimatu grze. Mata jest dość spora ale gra również (więc nie ma się co dziwić). Rebel wysyłka 5/5.
Jak dla mnie ideał :)
Gra świetna. W odróżnieniu do TI 3/4 nie trwa całego dnia. Insert pomyślany genialnie. Rebel wysyłka 5/5 (jak zwykle).
Naprawdę czuć różnorodność ras, każda jest unikalna i gra się nią inaczej. Polecam grę w zestawie z matą (co zresztą zakupiłem).
Wady:
Wymaga sporo miejsca.
Dla mnie, początkującego MG ekran to niesamowita pomoc przy prowadzeniu sesji w tym systemie. W bardzo specyficznych sytuacjach zdarza mi się tylko zajrzeć do Księgi Strażnika i to nie na każdej sesji.
Dołączone mapy pomagają wygenerować klimat na sesji, natomiast dołączonych przygód jeszcze nie rozgrywałem ale po wstępnym przejrzeniu wydają się interesujące i w pewnym momencie skorzystam z udogodnienia jakie oferują.
Kart postaci jeszcze nie użyłem bo miałem wydrukowane wcześniej, natomiast jednego z gotowych bohaterów już wplotłem w scenariusz jako interesującego adwersarza dla graczy ;)
Polecam
Niesamowity podręcznik, przepiękne i klimatyczne ilustracje. W niecałe 2 dni przeczytałem całość i teraz staram się czytać po raz drugi smakując każde zdanie. Dwie zakładki pozwalają na śledzenie dwóch tematów jednocześnie, co czasami się przydaje.
Wykonanie jak i zawartość warte swojej ceny. Polecam fanom klimatów grozy. I już nie mogę się doczekać kiedy poprowadzę pierwszą sesję w tym systemie.
Świetne kości. Zamówiłem 5 sztuk i już teraz wiem, że znakomicie pasują do gry w Star Trek. Podtrzymują klimat :)