Paweł

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

0 użytkowników

Dla mnie, początkującego MG ekran to niesamowita pomoc przy prowadzeniu sesji w tym systemie. W bardzo specyficznych sytuacjach zdarza mi się tylko zajrzeć do Księgi Strażnika i to nie na każdej sesji.

Dołączone mapy pomagają wygenerować klimat na sesji, natomiast dołączonych przygód jeszcze nie rozgrywałem ale po wstępnym przejrzeniu wydają się interesujące i w pewnym momencie skorzystam z udogodnienia jakie oferują.

Kart postaci jeszcze nie użyłem bo miałem wydrukowane wcześniej, natomiast jednego z gotowych bohaterów już wplotłem w scenariusz jako interesującego adwersarza dla graczy ;)

Polecam


Niesamowity podręcznik, przepiękne i klimatyczne ilustracje. W niecałe 2 dni przeczytałem całość i teraz staram się czytać po raz drugi smakując każde zdanie. Dwie zakładki pozwalają na śledzenie dwóch tematów jednocześnie, co czasami się przydaje.

Wykonanie jak i zawartość warte swojej ceny. Polecam fanom klimatów grozy. I już nie mogę się doczekać kiedy poprowadzę pierwszą sesję w tym systemie.


Dobry, solidny produkt

Minęło już trochę czasu od mojego zamówienia, ale chciałem najpierw dobrze pograć nim skomentuję.

Gra dostała odemnie 4 tylko dlatego, że nie za bardzo przepadam za klimatami rycerzy, króli itp.

Co do grywalności i możliwości strategicznych jakie oferuje, oraz samego jej wykonania jest wspaniała i warta w 100% swojej ceny.

Rebel też spisał się na medal, pozdrawiam tą niesamowitą ekipę, która tam pracuje.


Świetne kości. Zamówiłem 5 sztuk i już teraz wiem, że znakomicie pasują do gry w Star Trek. Podtrzymują klimat :)


Przeczytanie podręcznika gracza pozostawiło mi pewien niesmak. Otóż zabrakło w nim całej machiny sterującej, która jest tutaj ;P Oczywiście oba podręczniki świetnie wykonane, a i treścią nie grzeszą :) Wydawcą gry jest Decipher, a do samej gry używa się tylko i wyłącznie kości k6. Gra jest oparta o zasady Coda, co powoduje, że można grać w każdą grę tego wydawnictwa bez szczególnych przygotowań, ponieważ wszystkie bazują na tym systemie. Drugą zaletą tego systemu jest prostota. Można się go nauczyć w 30 min i rozpocząć prowadzenie sesji. Pozatym łatwość tego systemu wcale nie ogranicza możliwości gry, co jest chyba największym jego plusem :)

W samym podręczniku MG opisane są sposoby na tworzenie całych systemów gwiezdnych wraz z takimi smaczkami jak: mgławice i czarne dziury. Wymieniłem dwie, ale jest ich opisanych o wiele więcej. Dzięki temu kosmos nie składa się już tylko ze słoneczek, planet księżyców i statków. Nabiera niesamowitych barw. Te właśnie smaczki można również wykorzystać z powodzeniem do nagłej zmiany toru przygody, co jest nie bez znaczenia dla każdego MG.
Są tu również opisy jak stworzyć własne rasy (pierwszą jaką ja stworzyłem byli Borgowie, których brakuje standardowo w grze). Możemy także tworzyć dla każdej z ras nowe statki. Pozatym jest tu w przystępny sposób opisane jak tworzyć przygody w danej serii Star Trek i czym sie kierować przy wyborze oraz co robić dalej.

Uważam całą grę za świetną i gorąco polecam przedewszystkim fanom Star Treku, chociaż i pozostali też będą zadowoleni. Jedyną przeszkodą może być język: angielski.