Paweł
0 użytkowników
0 użytkowników
W porządku, bez rewelacji
Jeśli chcesz zacząć swoją przygodę z Go, to w tej cenie (biorąc pod uwagę jej mobilność) chyba nie znajdziesz nic lepszego.
Ta gra wymaga czasu i praktyki aby ją w pełni docenić. Później staje się areną na której popełnia się małe i duże błędy.
Na końcu przygniata cię wszechświatem możliwości.
Jak dla mnie ideał :)
Jeśli znudziło Ci się obrywanie od mitów Lovecrafta i bycie "zwykłym" człowiekiem to zdecydowanie polecam. Za pomocą "pulpy" staniesz się super-bohaterem, któremu nie straszne są najmroczniejsze bestie z prozy H. P. Lovecrafta.
To coś bardziej w stylu bohaterów z D&D, którzy rzucają wyzwania potwornościom dnia i nocy niż zwykli śmiertelnicy.
Polecam rozegrać choć jedną sesję w tym settingu.
Dobry, solidny produkt
Masa pomysłów. Polecam tylko osobom które prowadzą dłuższe kampanie w Zewie i brakuje im pomysłów na magię. Jeśli nie jesteś fanatykiem i nie grasz długich kampanii to pass. Podręcznik wykonany wyśmienicie.
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo dobry zestaw przygód dla początkujących MG. Twarda oprawa, bardzo dobry papier i co najważniejsze tajemnice do rozwiązania rozpisane tak, że praktycznie dziecko jest w stanie to poprowadzić.
Dobry, solidny produkt
Ta gra jest TRUDNA. Wykonanie stoi na bardzo wysokim poziomie tak jak poziom trudności. Jeśli oczekujesz lekkiej i przyjemnej gry to natychmiast zmień stronę.
Jeśli jednak uda Ci się wygrać to poczujesz coś niesamowitego, prawie jak wygraną w Toto-Lotka.
Polecam dla ludzi którzy nie boją się porażek, często bolesnych bo brakowało tak bardzo niewiele aby wygrać.