Jakub Tadeusz

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

0 użytkowników

Dobry, solidny produkt

Wiele przydatnych elementów (tekturowy ekran MG/skrót zasad, mapa w formacie a3, rozszerzony cennik) i sporo ciekawych treści. Nie znalazłem w suplemencie żadnych rewolucji, zresztą nie oczekiwałem ich. Dokładnie to, czego potrzebuje doświadczony MG, żeby prowadziło mu się wygodniej i lepiej. Wprowadza delikatny ożywczy zefirek na sesje.


Dobry, solidny produkt

Jeden z najlepiej wydanych w Polsce podręczników do RPG. Do tej pory korzystałem z Neuro w miękkiej oprawie, niestety skradziono mi go z plecakiem. Mam też pierwszą edycję. Porównując - twarda oprawa dodaje sporo praktyczności do podręcznika, pozwala spodziewac się długich lat bezawaryjnej eksploatacji ;)

Dodatek w postaci płyty CD mile mnie zaskoczył, zapomniałem o nim zupełnie. Przyda się niewątpliwie.


Dobry, solidny produkt

Książka scenariuszy pięknie wydana, niejedno polskie wydawnictwo mogłoby się uczyc od FFG. Twarda oprawa, brak niedoróbek z drukarni, przejrzysta redakcja. Jakośc na 6.
Zawartośc pozwala na nowo odkryc Tide Of Iron. Zawiera sporo całkiem zwariowanych scenariuszy, kilka bardziej przewidywalnych i zwyczajnych, za to o wyjątkowym rozmiarze, taktycznej trudności czy niecodziennym czasie trwania. Scenariusz, który testowałem był bardzo ciekawy. Można tylko żałowac, że scenariusze tego poziomu nie były w zestawie podstawowym (Day Of The Fox stał już na wyższym poziomie). Duuuużo zabawy z TOI, nie tylko dla zagorzałych fanów. Warto podkreślic jak wielkie znaczenie dla grywalności scenariuszy ma udział największych sław wśród twórców gier wojennych w tworzeniu tego dodatku. Scenariusz Danego Lombardy jest obłędny!
Nie dałem oceny 5, ponieważ uważam, że zbiór scenariuszy wypuszczany równolegle z dodatkiem Normandy powinien uwzględniac możliwości oferowane przez także ten dodatek. Na okładce widnieje napis "vol. 1", czyli w kolejnych częściach pewnie się pojawią scenariusze wykorzystujące pudełko normandzkie.


Dobry, solidny produkt

Spełniają swoją ochronną funkcję, przy okazji są bardzo ekonomiczne. Wszystkie moje karty do Tide Of Iron są już bezpieczne. Polecam do kart granych mało intensywnie.


Jak dla mnie ideał :)

Długo czekałem. Doczekałem się. Zagrałem parę razy w ciągu 2 godzin od dostawy. Dla współgraczy wersja polska okazała się zdecydowanie bardziej strawna i łatwiej przyswajalna. Tłumaczenie raczej bez zarzutu, wykonanie kart też na porządnym poziomie. Q-Workshop dorzucił dwie ładne kości runiczne i jedną megaolbrzymią kostkę k10 służącą do oznaczania poziomu postaci. Jest wykonana perfekcyjnie. Co ciekawe - jest na tyle cool i lanserska, że daje specjalne bonusy osobie używającej tej kości podczas gry. Jest specjalna klauzula w zasadach! Podsumowując - kawał dobrej roboty. Na minus mimo wszystko zapisuje się mizerna komunikacja wydawców z odbiorcami...

A teraz o samej grze. Jest dynamicznie, śmiesznie, lekko, ale trzeba knuc i kombinowac, sojusze zmieniają się z chwili na chwilę, a wymowa gry jest bardzo polska - jak ja nie wygrywam, to inni muszą przegrac! Całośc podana jest w fajnym otoczeniu fantasy z licznymi smaczkami i żartami słowno-obrazkowymi.

Ilośc zabawy za kwotę niecałych 80 pln jest niebywała. Żadna gra do tej pory (poza oryginalnym wydaniem Munchkinów) nie dała mi tyle radości w tak krótkim czasie.