Maciek-H

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

1 użytkownik

Dobry, solidny produkt

Estetyczne i funkcjonalne kości. Czytelne, bez zbędnych ozdobników i udziwnień. Przydadzą się, zwłaszcza że do edycji revised nie dodawane są już kostki.


Jak dla mnie ideał :)

Super karcianka. Opieraja się na (lekko zmodyfikowanej) mechanice Star Realms, tylko zamiast statków kosmicznych mamy humorystyczne przedstawienie mitów Cthulhu. Zasady proste i intuicyjne. Opisanie działań kart ikonami, wydaje się na początku kłopotliwe, ale bardzo szybko człowiek łapie co karta robi, i jak działa z innymi. A to właśnie te wzajemne oddziaływania są kluczem całej gry (a szalone kombinacje skłąda się bardzo przyjemnie). Najlepsza w 3 osoby, w 4 za szybko kończą się karty i to jest jak dla mnie jedyny problem gry. Za mało wzorów kart. Z niecierpliwością czekam na dodatki!


Jak dla mnie ideał :)

Dodatek o Rohanie, Fangornie, Isengardzie i Dunlandzie. Dużo oopisanych nowych miejsc i wrogów (huornowie i uruk-hai!). Świetne przedstawienie Sarumana i jego mocy (postacie które mają z nim dłuższy kontakt są nim tak oczarowane że muszą go wybrać jako swojego patrona). A na dodatek dwie nowe kultury: niestrudzeni Rohirrimowie (razem ze swoimi wierzchowcami i mechaniką walki konnej) i dzicy Dunlandczycy, będący tak bardzo pod wpływem Cienia, że są prawie orkami ;). Rewelacja, choć niestety trochę drogi podręcznik.


Dobry, solidny produkt

Ciekawy dodatek. Poza standordowym zestawem 3 ras (tu Arcona, Gran i Chevin), nowymi specjalizacjami dla Kolonisty (Entrepeneur - przedsiębiorca rozwiązujący swoje problem poprzez rzucanie w nie pieniędzmi, Marshal - czyli szeryf pełną gębą, łącznie z talentami dobry/zły glina i Performer - prawdziwy artysta), nowym sprzętem i pojazdami, mamy tu nową mechanikę biznesu lub domostwa.W prosty sposób rozwiązuje problem posiadania nieruchomości przez drużyne (kupionej w trakcie przygody, albo wybranej początkowo zamiast statku kosmicznego). Aż sie chce prowadzić kantynę w Mos Eisley albo Nar Shadaa...


W porządku, bez rewelacji

Gdybym miał oceniać samą grę dałbym 5. Ale jakość wydania jest bardzo rozczarowująca. Karty są cieniutkie, bez koszulek zniszczą się w moment. Poza tym FFG kontynuuje swoja politykę umieszczania w zestawach podstawowych do LCG po jednej, maksymalnie dwóch kopiach karty. Przez to żeby pograć sobie porządnie trzeba kupić dwa zestawy.


NLoriel

Liczba recenzji: 137