Odpowiedzi na Twoje pytania, czyli FAQ

 

1) Czy towar jest na stanie?
Jeżeli przy wybranym przez Ciebie produkcie widnieje informacja "w magazynie", oznacza to, że produkt jest na stanie w magazynie wysyłkowym i możemy go wysłać od razu. Oprogramowanie sklepu internetowego pokazuje zawsze aktualną informację na ten temat. 

2) Czy moj przelew dotarł?
Jeśli wybrałeś opcję Przelew na konto bez wykorzystania którejś z szybkich płatności Twój przelew musimy sami odnotować na naszym koncie. To, czy przelew został odnotowany możesz to sprawdzić w Historii zamówień. Wysyłamy również e-maila w momencie, gdy przelew dotrze. Odnotowanie przelewu przez naszego pracownika może zająć parę godzin, zależy od momentu opłacenia przez Ciebie zamówienia.

3) Jakie są koszty dostawy?
x.php/1,3/Koszty-dostawy.html

Generalnie polecamy zapoznanie się z całym działem "Ważne informacje" :)

 

4) Kiedy wyślecie moją paczkę?

x.php/1,5/Czas-realizacji-zamowien.html

Po przyjęciu zamówienia zawsze wysyłamy do Ciebie e-maila z informacją jaki jest czas realizacji zamówienia. Przeczytaj go dokładnie :) Jeśli nie wysyłamy jeszcze paczki, oznacza to, że ciągle czekamy aż dojadą do nas zamówione przez Ciebie produkty, a przynajmniej jeden z nich.

 

5) Chcę zmienić złożone już zamówienie

Wyślij e-maila na adres sklep@rebel.pl z numerem zamówienia i dokładną nazwą produktu, który chcesz dodać / usunać lub dokładnym opisem innych zmian.

 

6) Czy można umówić kuriera na konkretną godzinę?

My nie możemy. Ale Ty, po otrzymaniu mailem numeru nadawczego paczki możesz zadzwonić do firmy kurierskiej i poprosić o kontakt do kuriera, który ma Twoją paczkę. Być może będziesz mógł się z nim umówić na konkretną godzinę.

 

7) Czy możecie powiedzieć, kurierowi by do mnie zadzwonił, jak już będzie miał paczkę?

Nie, nie możemy. Ale Ty możesz próbować się z nim skontaktować (jak w pytaniu powyżej). Niekiedy kurierzy sami dzwonią by sprawdzić, czy będziesz o danej godzinie w domu i mogą ustalić szczegóły dostawy.

 

8) Paczka do mnie ciągle nie dotarła pomimo wysłania jej 2 dni temu, co robić?

  • Poczta Polska - warto zadzwonić do swojego Urzędu Pocztowego i zapytać o przesyłkę podając jej numer nadawczy. Często się zdarza, że paczki leżą na poczcie zapomniane. Jeśli nie będzie tam tej paczki, można zapytać o numer telefonu do centrum dystrybucji paczek w tym regionie i tam zadzwonić i zapytać o tę przesyłkę. Oni powinni wiedzieć, gdzie paczka się znajduje i co się z nią dzieje.
    Jeśli paczki nadal nie ma, należy czekać. Poczta Polska daje sobie 14 dni roboczych na doręczenie paczki priorytetowej. Tylko 80% paczek trafia do obiorcy następnego dnia po nadaniu.
    Jeśli paczki nie ma po 14 dniach roboczych, można pisać reklamację - prosimy wtedy kontatkować się z nami.
  • Kurier UPS - w momencie wysłania paczki wysłaliśmy e-mailem jej numer nadawczy. Proszę wejść na tę stronę http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx  wpisać w odpowiednie pole numer nadawczy i sprawdzić co dzieje się z paczką. Można też zadzwonić do swojego oddziału UPS:
    http://www.ups.com/content/pl/pl/contact/index.html?WT.svl=Footer  i zapytać o losy paczki. Klient, jako odbiorca paczki, ma największe możliwości wpłynięcia na kuriera i ustalenia warunków odbioru niż my, jako nadawca.

© 2003-2017 REBEL.pl
sklep@rebel.pl