Czas realizacji zamówień

 

1. Czas realizacji (wysyłki) 

 

Jeżeli mamy dany produkt na magazynie - na jego stronie znajduje się informacja o przewidywanym czasie wysyłki. Do godziny 12:00 jest to zwykle wysyłka jeszcze tego samego dnia (DZISIAJ), po godzinie 12:00 - wysyłamy następnego dnia (zwykle JUTRO).

 

Uwaga! Zamówienia dostarczane Pocztą Polską i Paczkomatem, nadawane są do godziny 12:00!

 

Pamiętaj, że aby zamówienie zostało wysłane, musi zostać potwierdzone i mieć odpowiedni status płatności. Zamówienia "za pobraniem" wysyłamy natychmiast, a przy płatności przelewem - musimy zaczekać na zaksięgowanie wpłaty.

 

Jeżeli produkt nie znajduje się na magazynie - musi zostać sprowadzony od dostawcy - pojawia się przy nim informacja o czasie realizacji - np. "Realizacja: do 14 dni".

 

2. Czas dostawy wynosi zwykle jeden dzień roboczy (dziś wysyłamy, następnego dnia roboczego jest u Ciebie), jednakże i kurier i poczta (poczta znacznie częściej) miewają opóźnienia. Niestety to jest od nas niezależne, na szczęście nie zdarza się często. Jednak ostrzegamy!

 

 

Wysyłka DZISIAJ oznacza, że "dziś zamawiasz, jutro jest u Ciebie" - jeżeli zamówienie będzie złożone i potwierdzone do godziny 12:00.

 

Uwaga! Kurierzy nie dostarczają paczek w weekendy. W niektórych miejscowościach Poczta Polska dostarcza paczki priorytetowe w soboty, jednak nie jest to żadną regułą.

 

 

UWAGA: Podany czas realizacji to najpóźniejszy możliwy termin. Zwykle zamówienie jest realizowane wcześniej - gdy tylko produkty znajdą się u nas na magazynie. Czasami również może się zdarzyć że kurier lub poczta nie zadziała jak powinien i paczka się spóźni. Niestety na to wpływu już nie mamy - powody opóźnień są różne, prosimy o tym pamiętać.

 

2. Dostarczenie przesyłki

 

  • Paczki wysyłamy
    a) kurierem
    b) Pocztą Polską, przesyłką priorytetową
    c) do Paczkomatów InPost

    w zależności od tego jaka forma dostawy zostanie wybrana w czasie składania zamówienia.

    Abyśmy mogli wysłać paczkę do 16, zamówienie musi być gotowe do realizacji o godzinie 14:00 (w przypadku Poczty i Paczkomatów o 12:00).

 

  • W momencie wysłania paczki otrzymasz e-maila z wiadomością, że paczka została nadana oraz następnego maila z numerem nadawczym paczki. W tym momencie możesz spodziewać się, iż zamówione przez Ciebie produkty pojawią się u Ciebie następnego dnia roboczego (jeśli Poczta Polska zadziała tak, jak powinna).

    WAŻNE: Nie jesteśmy w stanie ponosić odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez Pocztę Polską czy nawet kuriera! Jeśli paczka przyjdzie za późno, zawsze masz prawo odmówić odbioru a nas poinformować, że paczka nie została odebrana z powodu zbyt długiego czasu dostawy (więcej niż 1 dzień roboczy).

 

  • Paczki dostarczane są przez
    a) kuriera w godzinach 9:00 - 16:00, w dużych miastach do 19:00. W razie nie zastania odbiorcy zostawiane jest awizo z datą następnego doręczenia i telefonem kontaktowym do kuriera.

    b) Pocztę Polską, zwykle w godzinach 9:00-18:00. W razie nie zastania odbiorcy listonosz zostawia powiadomienie (awizo), z którym należy zgłosić się do najbliższej placówki Poczty Polskiej po odbiór paczki.

 

  • Jeśli wybrałeś płatność "za pobraniem", w przypadku nie odebrania paczki będziemy od Ciebie przyjmować zamówienia tylko opłacane przelewem. Zamówienie po raz drugi nie odebranego wcześniej produktu pociąga za sobą konieczność uiszczenia opłaty za wcześniejszą wysyłkę.

 

3. Produkty sprowadzane na zamówienie zza granicy

 

Niekiedy zdarza się, że przewidywany czas realizacji zamówienia wydłuży się z 14 dni do 4 tygodni ze względu na braki magazynowe u dostawców. Gdy tylko dowiadujemy się o możliwych trudnościach lub opóźnieniach w realizacji, od razu się kontaktujemy z klientem, by ustalić co zrobić dalej z zamówieniem.

 

Pewność otrzymania zamówionego produktu.

 

Doskonale zdajemy sobie sprawę, iż zaufanie Klientów do naszego sklepu jest najważniejsze. To ono buduję opinię o nas, która przy sprzedaży internetowej jest najistotniejsza. W żadnym wypadku nie pozwolimy sobie tego zaufania i dobrej opinii naruszyć. Zależy nam, aby Klienci byli zawsze zadowoleni z zamówionych produktów i obsługi, by polecali nas innym i wracali do nas, by zostali naszymi stałymi Klientami.

 

Jesteśmy świadomi faktu, że opinie innych Klientów są najlepszą rekomendacją, dlatego też proponujemy zapoznać się z komentarzami Klientów dotyczącymi naszego sklepu.

 

Przeczytaj opinie Klientów o sklepie »


© 2003-2017 REBEL.pl
sklep@rebel.pl