Czas realizacji zamówień

  1. Czas realizacji (wysyłki), czyli jak szybko spakujemy Twoje zamówienie
    • Na stronach produktów znajdziesz informację dotyczącą przewidzianego czasu realizacji.
    • Jeżeli mamy dany produkt w magazynie i zamówienie złożysz do godziny 12:00 wysyłka nastąpi jeszcze tego samego dnia (dzisiaj). Zamówienia złożone po godzinie 12:00 wysyłamy następnego dnia roboczego (jutro).
    • Pamiętaj, że aby zamówienie zostało wysłane, musi zostać potwierdzone i mieć odpowiedni status płatności. Zamówienia "za pobraniem" wysyłamy natychmiast, a przy płatności przelewem - musimy zaczekać na zaksięgowanie wpłaty.
    • Jeżeli produkt nie znajduje się w magazynie (musi zostać sprowadzony od dostawcy) pojawia się przy nim informacja o czasie realizacji - np. "Realizacja: do 14 dni".
  2. Czas dostawy, czyli los pancernej paczki w rękach dostawcy
    • Czas dostawy wynosi zwykle 1 dzień roboczy (przesyłka kurierska), 1-2 dni (Paczkomaty) i 2-3 dni (Poczta Polska), jednakże każdy z przewoźników miewa opóźnienia. Niestety jest to od nas niezależne, na szczęście nie zdarza się często. Jednak ostrzegamy!
    • Kurierzy nie dostarczają paczek w weekendy. W niektórych miejscowościach Poczta Polska i Paczkomaty dostarczają przesyłki w soboty, jednak nie jest to żadną regułą.
    • Podany czas realizacji to najpóźniejszy możliwy termin. Zwykle zamówienie jest realizowane wcześniej - gdy tylko produkty znajdą się u nas w magazynie. Czasami również może się zdarzyć że kurier lub poczta nie zadziała jak powinien i paczka się spóźni. Niestety na to wpływu już nie mamy - powody opóźnień są różne, prosimy o tym pamiętać.
  3. Dostarczenie przesyłki
    • Paczki wysyłamy
      • przesyłką kurierską (UPS, DHL, itp.)
      • Pocztą Polską (priorytet)
      • do Paczkomatów InPost
    • w zależności od tego jaka forma dostawy zostanie wybrana w czasie składania zamówienia.
    • Abyśmy mogli wysłać paczkę do 15:00, zamówienie musi być gotowe do realizacji o godzinie 12:00.
    • W momencie wysłania paczki otrzymasz e-maila z numerem nadawczym paczki oraz kilkoma wskazówkami.
    • Nie jesteśmy w stanie ponosić odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez Paczkomaty, Pocztę Polską czy nawet kuriera! Jeśli paczka przyjdzie za późno, zawsze masz prawo odmówić odbioru a nas poinformować, że paczka nie została odebrana z powodu zbyt długiego czasu dostawy.
    • Jeśli wybrałeś płatność "za pobraniem", w przypadku nie odebrania paczki będziemy od Ciebie przyjmować zamówienia tylko opłacane przelewem. Zamówienie po raz drugi nie odebranego wcześniej produktu pociąga za sobą konieczność uiszczenia opłaty za wcześniejszą wysyłkę.
  4. Produkty sprowadzane na zamówienie zza granicy
    • Niekiedy zdarza się, że przewidywany czas realizacji zamówienia wydłuży się ze względu na braki magazynowe u dostawców. Gdy tylko dowiadujemy się o możliwych trudnościach lub opóźnieniach w realizacji, od razu się kontaktujemy z klientem, by ustalić co zrobić dalej z zamówieniem.
  5. Pewność otrzymania zamówionego produktu
    • Doskonale zdajemy sobie sprawę, iż zaufanie Klientów do naszego sklepu jest najważniejsze. To ono buduje opinię o nas. Opinię, która handlu internetowym jest najistotniejsza. W żadnym wypadku nie pozwolimy sobie tego zaufania i dobrej opinii naruszyć. Zależy nam, aby Klienci byli zawsze zadowoleni z zamówionych produktów i obsługi, by polecali nas innym i wracali do nas, by zostali naszymi stałymi Klientami.
    • Jesteśmy świadomi faktu, że opinie innych Klientów są najlepszą rekomendacją, dlatego też proponujemy zapoznać się z komentarzami Klientów dotyczącymi naszego sklepu.