Adrenalina

Stań do walki na cybernetycznej arenie!
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
    (5)
  • 3 - 5 osób
  • od 12 lat
  • ok. 60 minut
  • wydanie polskie
Adrenalina to planszowy odpowiednik komputerowych strzelanin, w którym trup ściele się gęsto, a martwi zawodnicy błyskawicznie wracają do gry, by mścić się na swoich oprawcach! W Adrenalinie każdy gracz wciela się w jedną z pięciu postaci: Wioletka - z zawodu instruktorka strzelania o zawsze nienagannych paznokciach. Jej ulubioną przekąską są frytki i salsa, a bronią - jak sama mówi "Wszystko, co robi wielkie BUUM!" :D-STRUCT-0R - miłosnik napoju SW-30, tenisa, gry w kręgle i origami z blachy. Nigdy nie odmawia partyjki w "Robo Rally". Wolny czas spędza na zabawie ze swym domowym pupilem - wiertarką bezprzewodową. Jaszczur - zawodnik pochodzący z Pruszkowa o gburowatym usposobieniu. Kręcą go świerszcze, płaskie kamienie i jasne oświetlenie. Zdecydowanie nie jest fanem balsamów do suchej skóry. Banshee - jej pochodzenie jest wielką niewiadomą. Jak głoszą plotki, ma 900 sióstr w tym samym wieku, uwielbia karaoke i spacery brzegiem oceanu. Dożer - w przeszłości parał się tajnymi operacjami militarnymi. Specjalista od krzywdzenia innych. Jego zainteresowania kręcą się wokół wandalizmu, żucia gumy i kopania tyłków. i ma za zadanie zebrać jak najwięcej punktów. Punkty otrzymujemy za pierwsze trafienie nieuszkodzonego przeciwnika, za zadanie największej ilości obrażeń oraz za najwięcej strzałów kończących żywota. Podczas swojej tury każdy z graczy ma dodyspozycji dwie akcje. Można dowolnie je łączyć, można też wykonać dwa razy tę samą: ruch - przesuwamy postać o maksymalnie trzy pola w jednym z czterech kierunków, podniesienie przedmiotu - (wykonywane w połączeniu z ruchem) umożliwia powiększenie arsenału (możemy nosić przy sobie 3 różne giwery), uzupełnienie amunicji, albo dobranie karty umiejętności, atak - wręcz, bądź na dystans - deklarujemy, którą z posiadanych broni będziemy atakować, wyznaczamy cel (można strzelać zza rogu, nie wystawiając się pod lufę oponenta) i kładziemy żetony obrażeń w naszym kolorze na torze uszkodzeń atakowanego - żadnych rzutów kostką! Wraz z otrzymywaniem obrażeń wzrasta współczynnik adrenaliny - ranny gracz staje się szybszy i może wykonywać więcej akcji niż zdrowa jednostka. Jeśli naszym atakiem wykończyliśmy przeciwnika - żetony obrażeń zapełniły całkowicie jego tor uszkodzeń - kładziemy na nim czaszkę - zabicie go po raz kolejny przyniesie mniej punktów (po śmierci gracze wracają do gry całkowicie wyleczeni - zupełnie jak w komputerowych strzelankach). Na końcu tury możemy przeładować magazynki posiadaną amunicją. Następnie kolejny gracz zaczyna łowy. Gra kończy się w momencie osiągnięcia odgórnie ustalonego limitu "fragów" - po ukatrupieniu się wzajemnie konkretną ilość razy. Podliczamy punkty zebrane za krzywdzenie wrogów i wyłaniamy zwycięzcę! Adrenalina to soczysta, dynamiczna gra taktyczna gdzie trwa nieustanna walka na śmierć i życie, a interakcja między graczami z tury na turę staje się coraz bardziej zaciekła. Mnogość i zróżnicowanie uzbrojenia oraz dwustronna plansza zapewniają wiele godzin ekscytującej zabawy! Uwaga! Do każdego egzemplarza gry dodajemy darmową kartę promocyjną - Piła Łańcuchowa - aż do wyczerpania zapasu! Wideorecenzja na kanale Regały Marcińskie
Autor:
Filip Neduk
Wydawca:
Rebel
17995

store

Dostępne 23 sztuki w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka jutro


Dostawa (Przesyłka kurierska (UPS)) już od 7 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Adrenalina to planszowy odpowiednik komputerowych strzelanin, w którym trup ściele się gęsto, a martwi zawodnicy błyskawicznie wracają do gry, by mścić się na swoich oprawcach!

W Adrenalinie każdy gracz wciela się w jedną z pięciu postaci:

Wioletka - z zawodu instruktorka strzelania o zawsze nienagannych paznokciach. Jej ulubioną przekąską są frytki i salsa, a bronią - jak sama mówi "Wszystko, co robi wielkie BUUM!"
:D-STRUCT-0R - miłosnik napoju SW-30, tenisa, gry w kręgle i origami z blachy. Nigdy nie odmawia partyjki w "Robo Rally". Wolny czas spędza na zabawie ze swym domowym pupilem - wiertarką bezprzewodową.
Jaszczur - zawodnik pochodzący z Pruszkowa o gburowatym usposobieniu. Kręcą go świerszcze, płaskie kamienie i jasne oświetlenie. Zdecydowanie nie jest fanem balsamów do suchej skóry.
Banshee - jej pochodzenie jest wielką niewiadomą. Jak głoszą plotki, ma 900 sióstr w tym samym wieku, uwielbia karaoke i spacery brzegiem oceanu.
Dożer - w przeszłości parał się tajnymi operacjami militarnymi. Specjalista od krzywdzenia innych. Jego zainteresowania kręcą się wokół wandalizmu, żucia gumy i kopania tyłków.

i ma za zadanie zebrać jak najwięcej punktów. Punkty otrzymujemy za pierwsze trafienie nieuszkodzonego przeciwnika, za zadanie największej ilości obrażeń oraz za najwięcej strzałów kończących żywota.

Podczas swojej tury każdy z graczy ma dodyspozycji dwie akcje. Można dowolnie je łączyć, można też wykonać dwa razy tę samą:

  • ruch - przesuwamy postać o maksymalnie trzy pola w jednym z czterech kierunków,
  • podniesienie przedmiotu - (wykonywane w połączeniu z ruchem) umożliwia powiększenie arsenału (możemy nosić przy sobie 3 różne giwery), uzupełnienie amunicji, albo dobranie karty umiejętności,
  • atak - wręcz, bądź na dystans - deklarujemy, którą z posiadanych broni będziemy atakować, wyznaczamy cel (można strzelać zza rogu, nie wystawiając się pod lufę oponenta) i kładziemy żetony obrażeń w naszym kolorze na torze uszkodzeń atakowanego - żadnych rzutów kostką! Wraz z otrzymywaniem obrażeń wzrasta współczynnik adrenaliny - ranny gracz staje się szybszy i może wykonywać więcej akcji niż zdrowa jednostka.

Jeśli naszym atakiem wykończyliśmy przeciwnika - żetony obrażeń zapełniły całkowicie jego tor uszkodzeń - kładziemy na nim czaszkę - zabicie go po raz kolejny przyniesie mniej punktów (po śmierci gracze wracają do gry całkowicie wyleczeni - zupełnie jak w komputerowych strzelankach).

Na końcu tury możemy przeładować magazynki posiadaną amunicją. Następnie kolejny gracz zaczyna łowy.

Gra kończy się w momencie osiągnięcia odgórnie ustalonego limitu "fragów" - po ukatrupieniu się wzajemnie konkretną ilość razy. Podliczamy punkty zebrane za krzywdzenie wrogów i wyłaniamy zwycięzcę!

Adrenalina to soczysta, dynamiczna gra taktyczna gdzie trwa nieustanna walka na śmierć i życie, a interakcja między graczami z tury na turę staje się coraz bardziej zaciekła. Mnogość i zróżnicowanie uzbrojenia oraz dwustronna plansza zapewniają wiele godzin ekscytującej zabawy!

Uwaga! Do każdego egzemplarza gry dodajemy darmową kartę promocyjną - Piła Łańcuchowa - aż do wyczerpania zapasu!

Karta Promo

Wideorecenzja na kanale Regały Marcińskie

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 1 dwuczęściowa plansza (dwustronna)
  • 1 plansza z wariantami rozgrywki
  • 5 plansz graczy
  • 5 kafelków akcji
  • 1 znacznik gracza rozpoczynającego
  • 86 żetonów punktacji
  • 36 kafelków amunicji
  • 5 plastikowych figurek zawodników
  • 100 plastikowych żetonów obrażeń
  • 45 plastikowych sześcianów amunicji
  • 8 plastikowych czaszek
  • 21 kart uzbrojenia i 1 karta bota (61x103 mm)
  • 24 karty ulepszeń (43x67 mm)
  • 1 instrukcja
  • 1 przewodnik po uzbrojeniu
Pliki do pobrania:
Pasujące koszulki:

Dodatki i akcesoria


4.60
na podstawie 5 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Adrenalina


Najbardziej przydatne recenzje

Tomasz Szewców

Liczba recenzji: 12

Zapowiedź była na stronie wydawnictwa już w lipcu:)


Buczek

Liczba recenzji: 28

Adrenalina to świetna gra :) Mam i bardzo mi się podoba. Wykonana bardzo ładnie.

Bardzo fajnie napisana instrukcja.

Polecam :)


Maxio1982

Liczba recenzji: 411

OCENA 4/5: "Adrenalina" - ogólnie jest to dla mnie całkiem przyjemną gra. Co prawda nie taką, jaką wszyscy reklamują, tylko zupełnie inną. Nadal jednak wszystko w niej dobrze działa i można pograć. Raz na jakiś czas, kiedy jest się w odpowiednim nastroju. Trzeba tylko wiedzieć, na co się człowiek pisze.





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie