T.I.M.E Stories (edycja Wspieram.to) + dodatkowe karty

Zostań strażnikiem czasu! (TIME Stories) - edycja z dodatkowymi kartami
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star_border
    (3)
  • 2 - 4 osoby
  • od 12 lat
  • ok. 90 minut
  • wydanie polskie
Witajcie agenci.Wasze szkolenie dobiegło końca, lada moment dostaniecie swój pierwszy przydział. Wasze drużyny zostaną przeniesione w czasie, a waszym zadaniem będzie odnaleźć i zapobiec powstaniu paradoksu czasowego, jaki może wystąpić w przeszłości, ratując tym samym teraźniejszość i przyszłość.Komunikujcie się ze sobą i współpracujcie tak, aby pokonać wszelkie niebezpieczeństwa, które staną wam na drodze.Nie wiemy, gdzie wystąpi paradoks i jaki będzie miał charakter, więc zanim zaczniecie działać, musicie poznać otoczenie i zidentyfikować swoje cele. Wykonajcie swoją misję, tak szybko, jak tylko jest to możliwe. Pamiętajcie, że możecie podchodzić do każdego zadania tyle razy, ile będzie to konieczne.Każda iniekcja Tachionowa pozwalająca na przeniesienie waszych umysłów do ciał określonych osób kosztuje niemałą fortunę, dlatego nie zawiedźcie nas!Witaj w T.I.M.E Stories - narracyjnej grze planszowej.Jako członkowie tajnej organizacji TIME będziecie odwiedzać przeróżne lokacje w ramach podróży do konkretnego momentu w historii świata. Wasz cel jest jeden - odkryć tajemnicę i rozwikłać zagadkę tak, aby osiągnąć zamierzony efekt. Brzmi prosto. Brzmi trywalnie. Ale wcale T.I.M.E Stories takie nie jest.Będziecie przeżywać przygody w różnych światach, również rzeczywistościach równoległych do naszej, widząc wszystko oczami swoich bohaterów. Czeka na was całe spektrum możliwości - od walki, przeszukiwania, rozmów... aż do zadań pamięciowych i takich w których musicie wykazać się sprytem.Czas jest waszą najcenniejszą walutą, ponieważ maszyna przenosząca was wstecz, robi to tylko na jego określoną ilość. Oczywiście, zawsze możecie wrócić do tej epoki z powrotem, jednak musicie zacząć grę od początku. Każda partia to niesamowite wydarzenie skupione nie tylko na mechanice gry, ale także na odgrywaniu postaci.Gracze będą  Będą walczyć, prowadzić poszukiwania, starając się wykorzystać spryt i zdobywając zaufanie poznanych postaci… oraz pozostałych agentów. Każdy gracz będzie miał sposobność wcielić się w swoją postać i ją odgrywać w takim zakresie, w jakim tylko będzie chciał.Wiele gier oferuje wysoką regrywalność, ale to co oferuje TIME Stories to wielokrotne rozgrywki na jednym tylko scenariuszu. Jedno jest pewne - nie wygracie za pierwszym razem. Najpewniej nie wygracie też po raz drugi czy trzeci. Ale wciąż musicie się starać, ponieważ w niedalekiej przyszłości czekają na was już rozszerzenia zawierające dodatkowe misje. W podstawowej wersji gry znajdziemy jeden potężny scenariusz Asylum przenoszący nas do Paryża 1921 roku.Każdy scenariusz gry to nowy świat, nowe postacie, nowe zasady, a także nowe niespodzianki.Edycja podstawowa zawiera system do gry T.I.M.E Stories oraz pierwszy scenariusz zatytułowany Asylum.
Autor:
Peggy Chassenet, Manuel Rozoy
Ilustracje:
Ben Carre, Vincent Dutrait, David Lecossu, Pascal Quidault
Wydawca:
Rebel
19995

store

Dostępnych 35 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka w piątek


Dostawa (Przesyłka kurierska UPS) już od 7 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Witajcie agenci.

Wasze szkolenie dobiegło końca, lada moment dostaniecie swój pierwszy przydział. Wasze drużyny zostaną przeniesione w czasie, a waszym zadaniem będzie odnaleźć i zapobiec powstaniu paradoksu czasowego, jaki może wystąpić w przeszłości, ratując tym samym teraźniejszość i przyszłość.

Komunikujcie się ze sobą i współpracujcie tak, aby pokonać wszelkie niebezpieczeństwa, które staną wam na drodze.

Nie wiemy, gdzie wystąpi paradoks i jaki będzie miał charakter, więc zanim zaczniecie działać, musicie poznać otoczenie i zidentyfikować swoje cele. Wykonajcie swoją misję, tak szybko, jak tylko jest to możliwe. Pamiętajcie, że możecie podchodzić do każdego zadania tyle razy, ile będzie to konieczne.

Każda iniekcja Tachionowa pozwalająca na przeniesienie waszych umysłów do ciał określonych osób kosztuje niemałą fortunę, dlatego nie zawiedźcie nas!

Witaj w T.I.M.E Stories - narracyjnej grze planszowej.

Jako członkowie tajnej organizacji TIME będziecie odwiedzać przeróżne lokacje w ramach podróży do konkretnego momentu w historii świata. Wasz cel jest jeden - odkryć tajemnicę i rozwikłać zagadkę tak, aby osiągnąć zamierzony efekt. Brzmi prosto. Brzmi trywalnie. Ale wcale T.I.M.E Stories takie nie jest.

Będziecie przeżywać przygody w różnych światach, również rzeczywistościach równoległych do naszej, widząc wszystko oczami swoich bohaterów. Czeka na was całe spektrum możliwości - od walki, przeszukiwania, rozmów... aż do zadań pamięciowych i takich w których musicie wykazać się sprytem.

Czas jest waszą najcenniejszą walutą, ponieważ maszyna przenosząca was wstecz, robi to tylko na jego określoną ilość. Oczywiście, zawsze możecie wrócić do tej epoki z powrotem, jednak musicie zacząć grę od początku. Każda partia to niesamowite wydarzenie skupione nie tylko na mechanice gry, ale także na odgrywaniu postaci.

Gracze będą  Będą walczyć, prowadzić poszukiwania, starając się wykorzystać spryt i zdobywając zaufanie poznanych postaci… oraz pozostałych agentów. Każdy gracz będzie miał sposobność wcielić się w swoją postać i ją odgrywać w takim zakresie, w jakim tylko będzie chciał.

Wiele gier oferuje wysoką regrywalność, ale to co oferuje TIME Stories to wielokrotne rozgrywki na jednym tylko scenariuszu. Jedno jest pewne - nie wygracie za pierwszym razem. Najpewniej nie wygracie też po raz drugi czy trzeci. Ale wciąż musicie się starać, ponieważ w niedalekiej przyszłości czekają na was już rozszerzenia zawierające dodatkowe misje. W podstawowej wersji gry znajdziemy jeden potężny scenariusz Asylum przenoszący nas do Paryża 1921 roku.

Każdy scenariusz gry to nowy świat, nowe postacie, nowe zasady, a także nowe niespodzianki.

Edycja podstawowa zawiera system do gry T.I.M.E Stories oraz pierwszy scenariusz zatytułowany Asylum.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 8 pionów Agentów
  • znacznik czasu
  • znacznik grupy
  • kość Kapitana czasu
  • 6 kości akcji
  • 61 żetonów tarcz
  • 140 żetonów zasobów
  • 30 punktów życia
  • 24 żetony zadań
  • plansza
  • instrukcja
  • scenariusz "1921 n.e. Azyl"
Waga (kg):
1.867
Pliki do pobrania:
Poniżej znajdują się linki do dwóch darmowych scenariuszy: Pariah Missouri (212 MB) oraz Machinacje (394 MB). Aby pobrać scenariusz należy kliknąć w jeden z bannerów poniżej.
Kliknij, żeby ściągnąć darmowy scenariusz! Kliknij, żeby ściągnąć darmowy scenariusz!
W 2017 roku przeprowadziliśmy konkurs na fanowski scenariusz do gry T.I.M.E Stories, poniżej przedstawiamy zwycięskie zgłoszenia, które można pobrać po kliknięciu w poszczególne grafiki.1 miejsce - scenariusz "Stettin '45", 1945 n.e., autorstwa Artura GolonkiKliknij, żeby ściągnąć darmowy scenariusz!2 miejsce - scenariusz "Czarny Lotos", 2338 n.e., autorstwa Krzysztofa GłośnickiegoKliknij, żeby ściągnąć darmowy scenariusz!3 miejsce - scenariusz "Umrzeć, aby żyć", 1918 n.e., autorstwa Sławomira RzeźnikaKliknij, żeby ściągnąć darmowy scenariusz!
Kampania T.I.M.E. StoriesEdycja Wspieram.to to limitowana edycja, zawierająca 24 karty dodatkowe z alternatywnymi ilustracjami postaci występujących w scenariuszu Azyl jak i w scenariuszach dodatkowych (Sprawa Marcy, Proroctwo Smoków, Tajemnica Maski). Dostępna tylko do wyczerpania zapasów!

4.33
na podstawie 3 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń T.I.M.E Stories (edycja Wspieram.to) + dodatkowe karty


Najbardziej przydatne recenzje

Agasia

Liczba recenzji: 103

Gra, w którą koniecznie chciałam zagrać, bo było o niej bardzo głośno, a ja w dodatku bardzo lubię gry przygodowe na PC - a to jest taka przygodówka na planszy. Wykonanie piękne, klimat niesamowity. I teraz zaczynają się schody... wiele osób jest tą grą zachwyconych - grali, ukończyli, podobało im się bardzo. U mnie tak niestety nie było. Jest to gra "na raz", czyli jak ją ukończymy, to niestety koniec zabawy (ale tego byłam świadoma i to nie był problem). Napisałam w cudzysłowie, że jednorazowa, bo do pełnego ukończenia potrzeba zwykle 3-4 przejść (zawsze od początku). Pierwsze dwa były frajdą, trzecie rozgrywanie znanego fragmentu mnie znudziło bardzo, na szczęście nie musiałam czwarty, bo miałam serdecznie dość. Druga rzecz - liczyłam na tajemnice, zagadki, wysiłek dla zwojów mózgowych, a tu lipa. Zagadka jest jedna - dużo za mało. Za mało też dla mnie historii - trochę się dowiadujemy, ale mogłoby być zdecydowanie więcej. I sporo losowości (rzutów kośćmi). W grze przeszłam od zachwytu, do znużenia i trochę rozczarowania całością. Nie żałuję, że zagrałam, ale nie porwała mnie tak jak innych i na razie jakoś nie mam ochoty na sprawdzanie kolejnych historii.


Igor Zuber

Liczba recenzji: 57

Mieszanka gry planszowej i elementów RPG, którą ciężko jednoznacznie ocenić. Porównując tytuł do jakiejkolwiek innej planszówki od razu wychodzi problem regrywalności. Mamy tutaj sytuację podobną do Czarnych Historii. Jeśli chcemy być zaskakiwani i mieć czystą frajdę, to nie ma sensu grać więcej niż raz. Znając scenariusz nic nas już nie zaskoczy.

Co do samej rozgrywki. Trzeba przyznać, że gra wciąga. Grając w gronie rodzinnym ustaliliśmy, że codziennie gramy tylko jeden skok. O ile zazwyczaj to ja inicjuję wspólną rozgrywkę, to w wypadku TIME Stories było inaczej. Każdy chciał poznać finał historii i siostra lub mama pytały się czy możemy już zagrać.

Losowości w grze jest dość sporo - testy umiejętności i upływ czasu warunkowany jest rzutem koścmi. Dodatkowo często to czy popchniemy historię do przodu zależne jest od wyboru dalszej drogi, co również w praktyce jest losowe.

Mechanika gry opiera się na eksploracji i zdawaniu różnych testów, ale jest ona tylko tłem dla historii, w której bierzemy udział. Klimat mroku i tajemnicy podany jest nam w formie przepięknych ilustracji miejsc oraz ciekawych opisów i dialogów. Zmierzymy się z 2 zagadkami, z czego jedna wymaga łączenia elementów z całej rozgrywki i nie jest taka oczywista jeśli przeoczy się choć jeden jej element.

Przejście całej gry w moim przypadku zajęło około 3h w 3 podejściach. Z każdym kolejnym skokiem coraz łatwiej zbliżamy się rozwiązania, bo wiemy gdzie nie warto już iść oraz z kim rozmawiać. Komunikacja między graczami jest bardzo ważna, bo nie można bezpośrednio czytać kart, które się widzi, a jedynie opisywać wydarzenia własnymi słowami.

Największym zastrzeżeniem jest cena. 200zł (a nawet 140zł z crowdfundingowej kampanii) to bardzo dużo jak na grę "na raz". Oczywiście jest to edycja podstawowa i każdy kolejny scenariusz będzie tańszy, a jakośc wykonania stoi na bardzo wysokim poziomie jednak i tak cena wydaje się być zbyt wysoka.

+:
- Klimat
- Jakość wykonania
- Świetne mechaniki
- Ciekawy scenariusz
- Oprawa Graficzna
- Element komunikacji z innymi
- Postaci

-:
- Cena
- Losowość ma zbyt dużo wpływ na upływ czasu
- Regrywalność


Sekal

Liczba recenzji: 21

Spore rozczarowanie.
Tak można streścić moją przygodę z tą grą. Dostałem jako prezent na święta, zagrałem i zniechęciłem się do kupowania dodatków. Jestem w stanie przymknąć oko na cenę i jednorazowość, gdyby... to było ciekawsze. Jako weteran gier RPG uważam, że początkowy scenariusz (Azyl) jest bardzo słaby, nudny, przewidywalny i podany w zły sposób.
Podoba mi się sama koncepcja gry i możliwości jakie daje, ale uważam póki co potencjał za zmarnowany. Nie wiem jak jest z jakością ultra drogich (jak na trochę kart do jednej gry) dodatków, ale początkowy scenariusz naprawdę nie zachęcił.
No i powiedzmy sobie szczerze. Mamy możliwość skakania w czasie. Przenoszenia się do prawdziwych, ważnych, ciekawych wydarzeń historycznych. I co dostajemy?
No właśnie, Azyl. A w dodatkach z tego co wiem są m.in. zombie. Tym zakończę.





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również: