Neuroshima Bohater ^3

Suplement 11 - Dodatek przeznaczony dla graczy
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star_border
    (64)
  • wydanie polskie
W podręczniku znajdziemy: Poznaj sekrety TornadoArtykuł o słynnym czarnym narkotyku, bardzo mocno rozwijający mechaniczną warstwę zażywania, przenoszenia się w miniony świat, uczenia się tam, poznawania sekretów i w ogóle działania, a także kwestie rafinowania, uzależnienia itd. Przybądź z EuropyTo jeszcze nie jest ta z dawna oczekiwana Euroshima, bez obawy! To na poły humorystyczny, na poły całkiem serio artykuł o graniu postacią z Europy. Czyli jednak jedną nogą w Europie! Nareszcie ktoś powie, co się tam do cholery, na Starym Kontynencie, dzieje. Zostań Mistrzem Sztuk WalkiWielu graczom doskwiera brak porządnego opracowania tematu sztuk walki na regułach Neuroshimy. W końcu Sztuczki typu “Judo" nie załatwiają sprawy do końca. Po ciężkim łamaniu głowy, długich tygodniach benedyktyńskiej pracy i konsultacjach z tymi, którzy zęby zjedli na samodzielnym poznawaniu tajników bijatyki powstał rozbudowany, “drzewkowy" system Sztuk walki. Typhoon VillageNowe Pochodzenia dla graczy. Cała prawda o pancerzu wspomaganymKolejny temat-zmora forów internetowych i neuroshimowych spotkań konwentowych. Najwyższa pora rozwiązać dziesiątki problemów, rozwiać niejasności, i co najważniejsze, opracować ten temat. Arsenał Eda Rednecka Ujarzmij maszynę MolochaKolejny wielki i bardzo rozbudowany materiał. Monterzy potrafią już wybebeszać maszyny i wyciągać z nich różne cacka, teraz nauczą się grzebać w ich softwarze, co pozwoli nawet na wytresowanie Łowcy na posłusznego pieska. Księga MonteraWielki i rozbudowany artykuł, jako drugi po Programowaniu Maszyn i Robotów przeznaczony przede wszystkim dla Monterów, ale jednocześnie dający ciekawe możliwości innym bohaterom. Również nawiązuje do “Wybebeszania maszyn Molocha" z pierwszego Bohatera. Rozwiń swoją profesjęDodatkowe Cechy (po dwie na Profesję). Wreszcie przedstawiciele poszczególnych Profesji zaczną się od siebie jeszcze bardziej różnić. Nowe Cechy miały w dużym stopniu uzupełniać dotychczasowe luki - gdy dana Profesja miała np. Cechy nastawione jedynie na walkę, teraz otrzymuje Cechy bardziej związane z wiedzą czy odgrywaniem postaci. I odwrotnie. Dodatek ma w sumie 128 stron, dokładnie tyle ile jego poprzednia część, Bohater ^2.
Wydawca:
Portal Games
Liczba stron:
128
Rodzaj oprawy:
miękka
3500

store

Dostępnych 9 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka jutro


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


W podręczniku znajdziemy:

  1. Poznaj sekrety Tornado
    Artykuł o słynnym czarnym narkotyku, bardzo mocno rozwijający mechaniczną warstwę zażywania, przenoszenia się w miniony świat, uczenia się tam, poznawania sekretów i w ogóle działania, a także kwestie rafinowania, uzależnienia itd.
  2. Przybądź z Europy
    To jeszcze nie jest ta z dawna oczekiwana Euroshima, bez obawy! To na poły humorystyczny, na poły całkiem serio artykuł o graniu postacią z Europy. Czyli jednak jedną nogą w Europie! Nareszcie ktoś powie, co się tam do cholery, na Starym Kontynencie, dzieje.
  3. Zostań Mistrzem Sztuk Walki
    Wielu graczom doskwiera brak porządnego opracowania tematu sztuk walki na regułach Neuroshimy. W końcu Sztuczki typu “Judo" nie załatwiają sprawy do końca. Po ciężkim łamaniu głowy, długich tygodniach benedyktyńskiej pracy i konsultacjach z tymi, którzy zęby zjedli na samodzielnym poznawaniu tajników bijatyki powstał rozbudowany, “drzewkowy" system Sztuk walki.
  4. Typhoon Village
    Nowe Pochodzenia dla graczy.
  5. Cała prawda o pancerzu wspomaganym
    Kolejny temat-zmora forów internetowych i neuroshimowych spotkań konwentowych. Najwyższa pora rozwiązać dziesiątki problemów, rozwiać niejasności, i co najważniejsze, opracować ten temat.
  6. Arsenał Eda Rednecka
  7. Ujarzmij maszynę Molocha
    Kolejny wielki i bardzo rozbudowany materiał. Monterzy potrafią już wybebeszać maszyny i wyciągać z nich różne cacka, teraz nauczą się grzebać w ich softwarze, co pozwoli nawet na wytresowanie Łowcy na posłusznego pieska.
  8. Księga Montera
    Wielki i rozbudowany artykuł, jako drugi po Programowaniu Maszyn i Robotów przeznaczony przede wszystkim dla Monterów, ale jednocześnie dający ciekawe możliwości innym bohaterom. Również nawiązuje do “Wybebeszania maszyn Molocha" z pierwszego Bohatera.
  9. Rozwiń swoją profesję
    Dodatkowe Cechy (po dwie na Profesję). Wreszcie przedstawiciele poszczególnych Profesji zaczną się od siebie jeszcze bardziej różnić. Nowe Cechy miały w dużym stopniu uzupełniać dotychczasowe luki - gdy dana Profesja miała np. Cechy nastawione jedynie na walkę, teraz otrzymuje Cechy bardziej związane z wiedzą czy odgrywaniem postaci. I odwrotnie.

Dodatek ma w sumie 128 stron, dokładnie tyle ile jego poprzednia część, Bohater ^2.


4.27
na podstawie 64 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima Bohater ^3


Najbardziej przydatne recenzje

Gogles

Liczba recenzji: 49

Jak dla mnie ideał :)

1. Wykonanie: Miękka oprawa. Podręcznik klejony. Na mały minus. 4/5 2. Grafika i tekst: Każdy fan tego uniwersum wie jakie Portal ma grafiki niektórzy je lubią inni nie jak dla mnie są dobre. W tekście nie znalazłem błędów. 5/5 3 Treść: Dodatek poświęcona dla gracza ale MG może znaleźć tu dużo rzeczy do karcenia graczy. Informacje są przydatne. Część to zapchaj dziura ale jest dobrze. 5/5 4. Ogólnie: Warto kupić zwłaszcza że jest tu dużo informacji. 5/5


Urath

Liczba recenzji: 170

Jak dla mnie ideał :)

Stanowczo jeden z najlepszych dodatków do Neuroshimy. Dużo wartościowego materiału dla gracza. Miękka okładka, 128 stron. Księga montera to po prostu mistrzostwo, wreszcie spec/monter mogą się wykazać i pomajsterkować. Rozdział o pancerzu wspomaganym stanowi niezły materiał dla mistrza gry, chyba że prowadzi kampanię w chromie. Rozdział o tornado fajnie rozwija materiał z podstawki i daje możliwości wyżycia się chemikowi i chcącym poznać przeszłość. Gorąco polecam. Rebel oczywiście na 5.


Artonius

Liczba recenzji: 59

Dobry, solidny produkt

Ciekawa pozycja nie tylko dla graczy. Wreszcie coś o pancerzach wspomaganych! Nie zawiodłem się, ale czułem lekki niedosyt, chciałoby się więcej rodzajów takich zbroi. Profesja Mistrza Sztuk Walki wywołała u mojego kolegi, trenującego kung-fu, uśmieszek zadowolenia, jak się okazało sztuk walki jest naprawdę sporo. Mnóstwo dokładnych opisów różnego rodzaju sprzętu i zasady konstruowania urządzeń ucieszą każdego Speca, Montera, czy Inżyniera.





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również:


Klienci, którzy kupili Neuroshima Bohater ^3, kupili również: