Dziadekjoe - recenzje

Jak dla mnie ideał :)

Cudowny zestaw mitów, który oczywiście sam w sobie do niczego się nie nada.


nr 15 na liście najlepszych zestawów Story Cubes


Raczej słaby

nr 14 na liście najlepszych zestawów Story Cubes


nr 12 na liście najlepszych zestawów Story Cubes


W porządku, bez rewelacji

nr 11 na liście najlepszych zestawów Story Cubes


Dobry, solidny produkt

nr 4 na liście najlepszych zestawów Story Cubes


Jak dla mnie ideał :)

Obowiązkowo trzeba nabyć jeżeli uwielbia się Wojnę Narodów


W porządku, bez rewelacji

Dla osób zirytowanych odmierzaniem ilości wolnego miejsca między kartami początkowymi a złotem


W porządku, bez rewelacji

Ciekawostka tylko dla ludzi jeżdżących na największe targi branżowe. Nakłania do anegdot, żartów i historii z tego niesamowitego miejsca. Sama gra nie jest odkrywcza w żaden sposób


Dobry, solidny produkt

Gra w niesamowity sposób oddaje klimat japońskich horrorów. Przy kilku osobach nastawionych na tworzenie atmosfery zagrożenia, produkt idealny.


Dobry, solidny produkt

Super kość


W porządku, bez rewelacji

Bardzo fajny klimat i mechanika w ogóle go nie oddająca. Do zagrania 2-3 razy


Szkoda, że już nie rozwija się tego systemu


Dobry, solidny produkt

Dla kogoś pochodzącego z terenu byłych Prus Wschodnich istotny produkt, pozwalający "odtworzyć" przebieg tej jakże ważnej dla losów świata bitwy. Mechanicznie nic odkrywczego. Tylko dla fanów gier wojennych.


Figurka


Dobry, solidny produkt

Bardzo dobra gra rodzinna. Każda rozgrywka daje nowe możliwości stratgiczne


Dobry, solidny produkt

Ważny upiększacz tej jakże świetnej rodzinnej gry.


Mocno niedoceniona i mało popularna gra. Niesłusznie.


Dobry, solidny produkt

Dla fanów twórczości pana Lovecrafta rzecz obowiązkowa. Świetna łamigłówka, dająca wiele satysfakcji.


Nie najgorsze wydawnictwo Dice Hate Me Studio wpadło na pomysł, żeby wydawać gry o tytułach będącymi nazwami mechanik. Był słaby "Trick-Taking",, jeszcze gorszy "Traitor Mechanic", ale Deck-Building Game to jest żart na całej linii. Ktokolwiek by usiadł teraz i miał za zadanie stworzyć grę o tym tytule, zrobiłby grę lepszą w pół godziny. Jako ciekawostka jedynie.