Radosław - recenzje
Gra jest dobra, aby mieć pretekst aby się napić.
Warto się zapoznać z zasadami przed rozgrywką, bo w trakcie będzie coraz trudniej :)
Świetna gra dla dwóch osób. Mechanika oparta lekko na "oryginalnych" 7. cudach, bardzo dobrze się sprawdza. Zasady klarownie wyłożone, na wszystkie pytania pojawiające się w trakcie rozgrywki odpowiedź można znaleźć w instrukcji.
Gra ładnie wykonana, nie zajmuje bardzo dużo miejsca na stole.
Świetna opcja dla "planszowych" par i nie tylko :)
Starter do gry dla jednej osoby. Co do kart, nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ każda talia gra inaczej. Sama gra bardzo dobra, polecam!
Pierwszy dodatek do świetnej gry dwuosobowej. Dodanie bóstw znacznie poszerza liczbę możliwych decyzji do podjęcia co trochę wydłuża grę, ale jest to niewielki koszt biorąc pod uwagę dodaną głębię rozgrywki. Gra zajmuje teraz więcej miejsca na stole, co też warto wziąć pod uwagę.
Prosta, szybka gra, która zmieści się do każdej kieszeni :)
FFG wzięło i zebrało wszystkie ulepszenia ze wszystkich dodatków sprzed wydania ostatniej fali. Daje nowym graczom dostęp do ulepszeń bez potrzeby niemałej liczby statków do stron, którymi niekoniecznie byliby zainteresowani.
Dla doświadczonych graczy też warto rozważyć, ponieważ wszystkie ulepszenia zostały zaktualizowane o erraty, które pojawiały się w międzyczasie.
Jedyne co mnie martwi to kilka literówek oraz format kart. Wszystkie ulepszenia mają teraz rozmiar Classic Card Game, co z jednej strony pozwala na unifikację koszulek, z drugiej strony gra zajmuje teraz znacznie więcej miejsca na stole.
Rozszerzenie dodaje nowe eskadry dla Republiki Galaktycznej.
Obowiązkowe rozszerzenie jeśli się myśli o poważnym graniu tą frakcją, najlepiej w kilku kopiach!
Co trochę martwi to cena. O połowę droższe niż rozszerzenia eskadr dla Rebelii i Imperium.
Co tu dużo mówić. Starter dla jednej osoby dla chyba najlepszej gry strategicznej w uniwersum Gwiezdnych Wojen.
Wprowadza nową frakcję do gry: Republikę Galaktyczną.
Zawiera wszystkie akcesoria, które jeden gracz potrzebuje do gry na start.
Statki i eskadry zawarte w zestawie pozwalają na utworzenie małej floty na 200 pkt - dobra do nauki. Do dalszej gry będzie potrzebny zakup dodatków.
Jeśli chcesz zacząć przygodę z Armadą - polecam!
Zawiera wiele kart ulepszeń oraz pilotów, które są wręcz obowiązkowe w budowaniu najlepszych eskadr do gry.
Jeśli jest - brać w ciemno ;)
Dobra kośc do zabawy ze swoimi pomysłami. Z pomocą markera może zastąpić dedykowane kości do niektórych gier RPG lub planszówek.
Kość dobra do zabawy z własnymi pomysłami. Tak jak Leinadkes wspomniał, z pomocą markera nadaje się również do gier RPG od FFG (np. L5R 5ed.).
Heralds of Hope dodaje 2 X-wingi T-70 i jednego A-winga RZ-2 do frakcji Ruchu Oporu. Kolejna porcja pilotów oraz ulepszeń, które na pewno znajdą zastosowanie przy konstruowaniu eskadr. Nowe szaty graficzne statków prezentują się bardzo ładnie.
Dla graczy latających z Ruchem Oporu pozycja obowiązkowa. Dla pozostałych graczy (zwłaszcza Rebelianckich - talenty tylko dla X-wingów i A-wingów bez zadeklarowanej wersji statku) uważam, że wart rozpatrzenia.