Władca Pierścieni: Dwie Wieże - Wciągająca gra karciana + Konie i Haradrimowie
Ciąg dalszy podróży!- 1 - 4 osoby
- od 10 lat
- ok. 20 minut
- wydanie polskie
- Autor:
- Bryan Bornmueller
- Ilustracje:
- Elaine Ryan, Samuel R. Shimota
- Wydawca:
- Rebel
Dostawa (Poczta Polska)
już od 12 zł.
Sprawdź opcje dostawy
Opis
Powróćcie do legendarnego świata Śródziemia, gdzie Merry i Pippin zostają uprowadzeni przez orków, a Frodo i Sam zmierzają z Jedynym Pierścieniem w stronę Góry Przeznaczenia. Udajcie się z nimi do Mordoru albo dołączcie do kompanii Aragorna w Rohanie i Lesie Fangorn, gdzie współpracując i zagrywając karty, osiągniecie cele postaci.
Władca Pierścieni: Dwie Wieże - Wciągająca gra karciana to kontynuacja popularnej gry opartej na zbieraniu lew, w której wspólnie wyznaczamy tory opowieści podczas wypełniania specjalnych misji. W 18 rozdziałach przedstawia ona drugą część klasycznej powieści autorstwa J.R.R. Tolkiena i pozwala na odkrywanie nowych strategii dzięki potężnym kartom Białej i Czarnej Wieży.
Na czym to polega?
- Gracze mają na ręce karty, które reprezentują świat Śródziemia i wpływ, jaki wywiera na niego Jedyny Pierścień. Umiejętnie je rozgrywając, współpracują, aby osiągnąć cele wszystkich postaci i wygrać.
- Każde rozdanie talii nazywane jest rundą. Składa się na nią seria rozegranych lew. Lewa składa się z zagranych przez poszczególnych graczy pojedynczych kart.
- Gracz rozpoczynający lewę zagrywa dowolną kartę z ręki na środek stołu. Kolor tej pierwszej karty jest kolorem wyjściowym lewy (pagórki, góry, lasy albo cienie).
- Następnie pozostali gracze, w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek zegara wykładają na stół karty zgodne z kolorem wyjściowym, o ile to możliwe. Jeśli gracz nie może zagrać karty do koloru, może zagrać dowolną kartę z ręki.
- Gdy wszyscy wybiorą po 1 karcie, należy sprawdzić, kto zagrał kartę koloru wyjściowego o najwyższej wartości. Ten gracz bierze wszystkie karty z lewy i układa je zakryte na stosie przed sobą, a następnie rozpoczyna kolejną lewę.
- Runda dobiega końca, gdy wszyscy zużyją wszystkie karty z ręki. Jeśli wszyscy gracze osiągną cele swoich postaci w tej rundzie, wygrywają, kończą rozdział i mogą przejść do kolejnego. Jeśli choć jedna osoba nie osiągnie celu, wszyscy przegrywają i mogą rozegrać rundę jeszcze raz.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- To nie lada gratka dla wszystkich fanów świata stworzonego przez J.R.R. Tolkiena! Uczestnicy będą mieli okazję odwiedzić charakterystyczne miejsca, spotkać ulubione postacie i wrócić do wydarzeń z „Dwóch Wież”.
- Mechanika zbierania lew wykorzystywana jest w wielu klasycznych grach karcianych (takich jak kierki, piki, juker, brydż, Doppelkopf czy tarot). Dzięki temu będzie łatwa do przyswojenia dla nowych osób, które chcielibyśmy wprowadzić do zabawy.
- Prosty mechanizm w połączeniu z angażującą fabułą i znanym światem tworzy wciągającą karciankę, która pochłonie uczestników i pozwoli na rozegranie wielu ciekawych partii.
- Choć gra stanowi fabularną kontynuację Władcy Pierścieni: Drużyny Pierścienia. Wciągającej gry karcianej, jest samodzielnym tytułem, w który możemy grać bez poprzedniej części.
Rozgrywka
Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
- 144 karty
- 11 żetonów
- instrukcja
- Instrukcja i inne pliki:
- Podmiot gospodarczy:
- Rebel Sp. z o.o., ul. Budowlanych 64c, 80-298, Gdańsk, Poland, wydawnictwo@rebel.pl
- Kod EAN / UPC:
- 841333136093
- Kraj pochodzenia:
- Chiny
- Pasujące koszulki:
Dodatki i akcesoria
Recenzje
Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Władca Pierścieni: Dwie Wieże - Wciągająca gra karciana + Konie i Haradrimowie
Pytania i odpowiedzi
Robisz zakupy pierwszy raz?



























