Feroz

Weteran

Obserwowani

5 użytkowników

Obserwujący

6 użytkowników

Nie licha tylko licze. Do licha...


Dobry, solidny produkt

Bardzo smakowita przygoda i w dodatku łatwa do podłączenia jako kontynuacja do tej z Beginners Game (i ze strony FFG). Force & Destiny kontynuuje tradycję Edge of the Empire wysokiego poziomu gotowych przygód.


W porządku, bez rewelacji

Inaczej niż większość, kupiłem nie ze względu na kości (choć niewątpliwie dodatkowy komplet się przyda), a przygodę, żeby mieć od czego zacząć kampanię w F&D bez angażowania zbyt dużej ilości własnego czasu (co jest dla mnie niestety istotne). Generalnie - dostałem to, co chciałem. Przygoda nie jest jakaś wybitna ale i nie tragiczna, szkoda tylko, że w zasadzie cały czas trzeba się przy niej posiłkować pdfem ze strony FFG, bo broszurka wchodząca w skład Beginner Game zawiera tylko najbardziej podstawowe informacje - moim zdaniem powinno być dokładnie odwrotnie. Skrót zasad i gotowe postacie całkowicie nieprzydatne. Ogólnie dodatek powinien IMO kosztować tak z 20 złotych mniej, wtedy byłby powiedzmy, że wart swojej ceny.


Dobry, solidny produkt

Bardzo fajny i klimatyczny dodatek. Z początku byłem trochę sceptyczny wobec wprowadzania w Numenerze (w końcu to setting postapo fantasy) możliwości podróży w kosmos, ale muszę przyznać, że Into the Night dostarcza. Nowe obce światy są rzeczywiście obce, dziwne, ciekawe i aż się proszą o eksplorację, a można do nich dotrzeć na wiele sposobów, od "zwyczajnego" lotu statkiem kosmicznym (znalezionym na planecie lub przy górnej stacji windy kosmicznej) po różnego rodzaju bramy i teleporty. Do tego garść cypherów, obce rasy... Nie daję 5 tylko ze względu na objętość - nie zaznaczę "dla mnie ideał", jeśli ideałem byłoby co najmniej tak z dwa razy tyle materiału tej jakości.


Dobry, solidny produkt

Kampania bardzo obszerna (wreszcie - to bodajże pierwszy podręcznik do 3. edycji mający sensowne gabaryty i uczciwy stosunek ilości tekstu do ilustracji), ciekawa i dobrze napisana. Klimat ma zdecydowanie lżejszy niż stary Wewnętrzny Wróg, ale cóż poradzić - linia programowa Warhammera od pierwszej edycji uległa pewnym zmianom. Technicznie jest świetna, z wieloma pomocnymi informacjami dla MG oraz wspominanym już zabiegiem z dowolnością wyboru "głównego złego".

Byłaby 5, ale sporym minusem są ubogie materiały dodatkowe. Trochę żetonów, kilka niewnoszących nic nowego kart (z wyjątkiem zahaczek dla bohaterów, ale to spokojnie mogło pozostać w samym podręczniku z kampanią), dwie małe, dwustronne mapki, niezbyt czytelne i przydatne. Aż się prosiło o dołączenie do pudełka dużej, rozkładanej mapy Imperium - niestety, nic z tego.


Aesandill

Liczba recenzji: 65

Sznurek44

Liczba recenzji: 36

Headbanger

Liczba recenzji: 13

Krzemien

Liczba recenzji: 41

Daniel_kurzeja

Liczba recenzji: 8

Daniel_kurzeja

Liczba recenzji: 8

Aesandill

Liczba recenzji: 65

Headbanger

Liczba recenzji: 13

Ryudo

Liczba recenzji: 191

Krzemien

Liczba recenzji: 41

Sznurek44

Liczba recenzji: 36