Krzysztof
0 użytkowników
0 użytkowników
Dobry, solidny produkt
Czternasty dodatek do Neuroshimy to kopalnia pomysłów, gotowców dla początkujących Mistrzów Gry. Pozostali MG również znajdą tutaj masę przydatnych rzeczy, które mogą wykorzystać w swoich przygodach w celu nadania im płynności i sprawić by gracze poczuli, że świat obok nich też żyje. Osobiście uważam, że najciekawszym rozdziałem tej książki są tajemnice MG. Opisuje chorobę w Detroit o nazwie Dead Brath, mutantów IV generacji i roboty Smarta w Neodżungli - pełno inspirujących pomysłów i ciekawych wątków, które można wpleść w przygody graczy. Cztery kolory Neuroshimy również zostały dokładniej opisane, dzięki czemu każdy Mistrz gry może znaleźć coś dla siebie i poprowadzić sesję w upatrzonym i najdogodniejszym dla graczy kolorze. Jest w czym wybierać. Polecam dodatek, jedyne moje zastrzeżenie jest takie, że za dużo miejsca poświęcono na gotowce, BNów i miejsca stworzone przez autorów.
Bestiariusz Maszyn to bardzo praktyczny dodatek do gry. Niejednokrotnie przyjdzie nam zajrzeć do niego, nie tylko podczas sesji, ale również podczas czytania podstawki jak i innych dodatków. Autorzy bowiem w swoich opisach świata i Molocha często posługują się nazwami robotów, warto więc wiedzieć, o co chodzi i mniej więcej wyobrazić sobie opisywaną maszynę.
Sam dodatek jest świetnie napisany, każdy robot z pośród kilkudziesięciu zawartych w książce jest dokładnie opisany, uwzględnione są ich sposoby funkcjonowania, a także ich statystyki. Do każdego została wykonana ilustracja (już nie tak dobre, moim zdaniem), która pozwala jeszcze dokładniej utrwalić sobie w głowie wygląd poszczególnego robota.
Zawiodłem się jedynie na części dodatku poświęconej maszynom Smart'a - jest ich raptem 4. Temat jest ciekawy, więc mam nadzieję, że ukaże się w przyszłości kolejny dodatek, który zawierałby więcej informacji o Bestii zamiekszującej Neodżunglę.
Polecam wszystkim, w szczególności MG. Ten dodatek to kopalnia pomysłów na sesję.

