Ciężarówką przez Galaktykę + Dodatkowa przyczepa

Galaxy Trucker wraz z dodatkiem w polskiej wersji językowej!
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    (0)
  • 2 - 5 osób
  • od 12 lat
  • 60 - 90 minut
  • wydanie polskie
Wyzysk i Spółka to międzyplanetarna firma specjalizująca się w budowie sieci kanalizacyjnych i komunalnych falowców na mniej rozwiniętych planetach Galaktyki. Przez lata Wyzysk i Spółka balansował na granicy bankructwa: transport materiałów budowlanych na obrzeża Galaktyki, gdzie są one najpotrzebniejsze, to ryzykowny biznes. Firmę ocaliło kilku wizjonerów zasiadających w radzie nadzorczej. Wspólnie doszli do słusznego wniosku, że zamiast przewozić materiały na Peryferie, można zbudować z nich statki kosmiczne, które przetransportują się same! Ba, po co zatrudniać pilotów, skoro zawsze znajdą się szaleńcy gotowi polecieć nimi za darmo? Tu na scenę wkraczasz Ty. Podpisz umowę, postaw trzy parafki i pieczątkę, a magazyn Wyzysku i Spółki stanie przed Tobą otworem. Zbuduj własny statek kosmiczny z dostępnych prefabrykowanych części i poleć nim na Peryferie Galaktyki. Możesz się na tym srogo przejechać... ale z drugiej strony wszystko, co zarobisz na boku, będziesz mógł zatrzymać dla siebie, a ponadto Wyzysk i Spółka wypłaci Ci premię, jeśli dostarczysz materiały dostatecznie szybko. Oczywiście, jest umiarkowanie prawdopodobne, że całe to przedsięwzięcie zakończy się spektakularną klapą, Ty narobisz sobie nie lada długów i resztę swoich dni spędzisz żebrząc na ulicach Deneba III. Gra składa się z trzech rund. Każdą z nich gracze rozpoczynają od przetrząśnięcia Magazynu, chwycenia jak najlepszych części i zbudowania jak najlepszego statku kosmicznego. Budowa statku odbywa się w czasie rzeczywistym - kto pierwszy ten lepszy! Bacznie obserwując których części potrzebują inni piloci, a których się pozbywają staramy się ich przechytrzyć w tym wyścigu konstruktorów. Gdy statki bedą gotowe sprawdzamy ich konstrukcję, a następnie wysyłamy w drogę, podczas której gracze muszą starać się unikać zasadzek i przeszkód, od ataków piratów, rojów meteorów przez kosmiczne turbulencje, gwiezdy pył, na łowcach niewolników i kosmiecznej policji (sami nie wiemy co gorsze) skończywszy. A to tylko przedsmak tego co może czekać na pilotowane przez nas statki w głębokiej kosmicznej otchłani. Naszym celem jest wykorzystanie wszystkich nadarzających się okazji, aby zmaksymalizować nasze zyski przemierzając kosmiczną pustkę z nadzieją, że to właśnie nam uda się jako pierwszym doprowadzić statek do celu. Najlepiej w takim kształcie w jakim go zbudowaliśmy, co nie oszukujmy się, właściwie nigdy się nie zdarza... Jeśli los się do Ciebie uśmiechnie, a trzeba myśleć pozytywnie! - to masz szansę znaleźć się pośród 10 miliardów najbogatszych ludzi w Galaktyce! Rozszerzenie "Dodatkowa przyczepa" W tym rozszerzeniu znajduje się kilka mniej lub bardziej niezależnych dodatków, które gracze mogą wykorzystywać oddzielnie albo łącznie, aby usprawnić swój lot przez Galaktykę! (w zasadzie to bardzo dyskusyjne stwierdzenie, bo niektóre z zawartych tu elementów moga nieźle dać w kość…) Nowe technologie 42 nowe części statków oparte na nieznanych dotąd technologiach. 5 figurek i 5 kart specjalnych nowej rasy kosmitów. Piąte koło Elementy i zasady gry na 5 graczy. Nowe klasy statków 5 dwustronnych plansz statków dla klas IA i IIA. Nieczyste zagrania 24 nowe karty przygód, które gracze sami będą dodawać do talii, aby urozmaicić podróż… rywalom. Trudna trasa 25 niezwykle nieprzyjemnych kart przygód, które zmieniają spokojną międzygalaktyczną przejażdżkę w prawdziwe piekło (to udoskonalona i rozszerzona wersja minidodatku oferowanego dotąd tylko w Internecie). Karty dodatkowe 6 specjalnych kart przygód, które urozmaicą talię podstawową, w tym 2 karty dostępne dotychczas tylko dla tych, którzy zakupili pierwsze wydanie gry na targach w Essen w 2007 roku. W tej chwili prawdopodobnie rozważacie wykorzystanie wszystkich dodatków naraz. To nie jest dobry pomysł. Przetestowaliśmy go na naszych współpracownikach i głowy niektórych z nich po prostu eksplodowały. Poważnie, nie przesadzamy. No dobrze, może jednak odrobinę przesadzamy, ale nie mówcie potem, że Was nie ostrzegaliśmy.
Autor:
Vlaada Chvátil
Wydawca:
Rebel
29990
24995
-17%

store

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Wyzysk i Spółka to międzyplanetarna firma specjalizująca się w budowie sieci kanalizacyjnych i komunalnych falowców na mniej rozwiniętych planetach Galaktyki. Przez lata Wyzysk i Spółka balansował na granicy bankructwa: transport materiałów budowlanych na obrzeża Galaktyki, gdzie są one najpotrzebniejsze, to ryzykowny biznes.

Firmę ocaliło kilku wizjonerów zasiadających w radzie nadzorczej. Wspólnie doszli do słusznego wniosku, że zamiast przewozić materiały na Peryferie, można zbudować z nich statki kosmiczne, które przetransportują się same! Ba, po co zatrudniać pilotów, skoro zawsze znajdą się szaleńcy gotowi polecieć nimi za darmo?

Tu na scenę wkraczasz Ty. Podpisz umowę, postaw trzy parafki i pieczątkę, a magazyn Wyzysku i Spółki stanie przed Tobą otworem. Zbuduj własny statek kosmiczny z dostępnych prefabrykowanych części i poleć nim na Peryferie Galaktyki. Możesz się na tym srogo przejechać... ale z drugiej strony wszystko, co zarobisz na boku, będziesz mógł zatrzymać dla siebie, a ponadto Wyzysk i Spółka wypłaci Ci premię, jeśli dostarczysz materiały dostatecznie szybko.

Oczywiście, jest umiarkowanie prawdopodobne, że całe to przedsięwzięcie zakończy się spektakularną klapą, Ty narobisz sobie nie lada długów i resztę swoich dni spędzisz żebrząc na ulicach Deneba III.

Gra składa się z trzech rund. Każdą z nich gracze rozpoczynają od przetrząśnięcia Magazynu, chwycenia jak najlepszych części i zbudowania jak najlepszego statku kosmicznego. Budowa statku odbywa się w czasie rzeczywistym - kto pierwszy ten lepszy! Bacznie obserwując których części potrzebują inni piloci, a których się pozbywają staramy się ich przechytrzyć w tym wyścigu konstruktorów.

Gdy statki bedą gotowe sprawdzamy ich konstrukcję, a następnie wysyłamy w drogę, podczas której gracze muszą starać się unikać zasadzek i przeszkód, od ataków piratów, rojów meteorów przez kosmiczne turbulencje, gwiezdy pył, na łowcach niewolników i kosmiecznej policji (sami nie wiemy co gorsze) skończywszy. A to tylko przedsmak tego co może czekać na pilotowane przez nas statki w głębokiej kosmicznej otchłani.

Naszym celem jest wykorzystanie wszystkich nadarzających się okazji, aby zmaksymalizować nasze zyski przemierzając kosmiczną pustkę z nadzieją, że to właśnie nam uda się jako pierwszym doprowadzić statek do celu. Najlepiej w takim kształcie w jakim go zbudowaliśmy, co nie oszukujmy się, właściwie nigdy się nie zdarza...

Jeśli los się do Ciebie uśmiechnie, a trzeba myśleć pozytywnie! - to masz szansę znaleźć się pośród 10 miliardów najbogatszych ludzi w Galaktyce!

Rozszerzenie "Dodatkowa przyczepa"


W tym rozszerzeniu znajduje się kilka mniej lub bardziej niezależnych dodatków, które gracze mogą wykorzystywać oddzielnie albo łącznie, aby usprawnić swój lot przez Galaktykę! (w zasadzie to bardzo dyskusyjne stwierdzenie, bo niektóre z zawartych tu elementów moga nieźle dać w kość…)

Nowe technologie

  • 42 nowe części statków oparte na nieznanych dotąd technologiach.
  • 5 figurek i 5 kart specjalnych nowej rasy kosmitów.

Piąte koło

  • Elementy i zasady gry na 5 graczy.

Nowe klasy statków

  • 5 dwustronnych plansz statków dla klas IA i IIA.

Nieczyste zagrania

  • 24 nowe karty przygód, które gracze sami będą dodawać do talii, aby urozmaicić podróż… rywalom.

Trudna trasa

  • 25 niezwykle nieprzyjemnych kart przygód, które zmieniają spokojną międzygalaktyczną przejażdżkę w prawdziwe piekło (to udoskonalona i rozszerzona wersja minidodatku oferowanego dotąd tylko w Internecie).

Karty dodatkowe

  • 6 specjalnych kart przygód, które urozmaicą talię podstawową, w tym 2 karty dostępne dotychczas tylko dla tych, którzy zakupili pierwsze wydanie gry na targach w Essen w 2007 roku.

W tej chwili prawdopodobnie rozważacie wykorzystanie wszystkich dodatków naraz. To nie jest dobry pomysł. Przetestowaliśmy go na naszych współpracownikach i głowy niektórych z nich po prostu eksplodowały. Poważnie, nie przesadzamy. No dobrze, może jednak odrobinę przesadzamy, ale nie mówcie potem, że Was nie ostrzegaliśmy.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:


Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie