Horror w Arkham (druga edycja): Koszmar z Dunwich

Dodatek do Horror w Arkham
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
    (35)
  • 1 - 8 osób
  • ok. 240 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham (druga edycja).
Horror w Arkham (druga edycja)
Mroczna wizja Nowej Anglii, opisana w twórczości H.P. Lovecrafta, nie kończy się na miasteczku Arkham. Pobliskim Dunwich wstrząsają straszliwe wydarzenia i nieziemskie siły. Oprócz groźby, jaką stanowi przebudzenie się Przedwiecznego, Badacze będą musieli zmierzyć się z gniewem Koszmaru z Dunwich… Horror w Arkham: Koszmar z Dunwich wprowadza do gry Horror w Arkham (druga edycja) kilka nowych elementów, w tym rozerwania bram, karty Ran i Szaleństwa, zadania i misje, i nowy rodzaj ruchu potworów. Gracze znajdą tu również nową planszę, przedstawiającą wioskę Dunwich, 8 nowych Badaczy, 4 nowych Przedwiecznych, ponad 20 nowych żetonów potworów, tuziny nowych przedmiotów i umiejętności, i dostatecznie dużo nowych spotkań, aby podwoić rozmiar każdej talii Obszarów. W sumie Koszmar z Dunwich dodaje do podstawowej gry ponad 300 nowych kart.
Autor:
Richard Launius, Kevin Wilson
Wydawca:
Galakta
19995

store

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Mroczna wizja Nowej Anglii, opisana w twórczości H.P. Lovecrafta, nie kończy się na miasteczku Arkham. Pobliskim Dunwich wstrząsają straszliwe wydarzenia i nieziemskie siły. Oprócz groźby, jaką stanowi przebudzenie się Przedwiecznego, Badacze będą musieli zmierzyć się z gniewem Koszmaru z Dunwich…

Horror w Arkham: Koszmar z Dunwich wprowadza do gry Horror w Arkham (druga edycja) kilka nowych elementów, w tym rozerwania bram, karty Ran i Szaleństwa, zadania i misje, i nowy rodzaj ruchu potworów. Gracze znajdą tu również nową planszę, przedstawiającą wioskę Dunwich, 8 nowych Badaczy, 4 nowych Przedwiecznych, ponad 20 nowych żetonów potworów, tuziny nowych przedmiotów i umiejętności, i dostatecznie dużo nowych spotkań, aby podwoić rozmiar każdej talii Obszarów. W sumie Koszmar z Dunwich dodaje do podstawowej gry ponad 300 nowych kart.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 1 Instrukcja
  • 1 plansza
  • 8 kart postaci Badaczy
  • 8 znaczników Badaczy
  • 8 plastikowych podstawek pod znaczniki Badaczy
  • 152 karty Badaczy
  • 4 arkusze Przedwiecznych
  • 180 kart Przedwiecznych
  • 28 żetonów potworów
  • 3 znaczniki Koszmaru z Dunwich
  • 4 znaczniki Bram
  • 7 znaczników Gruzów
Pasujące koszulki:

Dodatki i akcesoria


4.80
na podstawie 35 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Horror w Arkham (druga edycja): Koszmar z Dunwich


Najbardziej przydatne recenzje

MatthewRock

Liczba recenzji: 31

Jak dla mnie ideał :)

Obowiązkowy dodatek do Horroru w Arkham.
Dodatek urozmaica rozgrywkę na kilka sposobów:
Pierwszy to nowe karty badaczy(przedmioty, itd.). Oprócz standardowych, dostajemy nowy typ - Szaleństwa i Rany. Te karty bardzo fajnie rozbudowują mechanikę.
Drugi, to nowe spotkania.
Trzeci, to nowe miejsce. Ono, o dziwo, zajmuje pierwsze lub trzecie miejsce - zależnie od rozgrywki.
Zdarza się bowiem, że plansza Dunwich leży odłogiem - nikt tam nie chodzi, za dużo do roboty jest w Arkham. Innym razem, w Dunwich dzieje się aż za dużo - gracze spędzają tam dużo czasu, dodatek błyszczy, jest dobrze zauważalny.
Dodatkowo nowi przedwieczni, potwory, karty mitów - czyli trochę nowej mechaniki. Rozgrywka staje się trudniejsza, ale i bardziej urozmaicona. Polecam ten dodatek.


Thunderbolt

Liczba recenzji: 115

Jak dla mnie ideał :)

Świetne rozszerzenie do Horroru w Arkham zdecydowanie wzbogacające rozgrywkę. Po kolei plusy:
- dodatkowa plansza z nowymi lokacjami (wprawdzie mniej więcej 30% obszaru Arkham, ale zawsze)
- dużo nowych kart, chyba najważniejsze to nowe karty mitów i spotkań w Arkham (po wielu grach w podstawkę, niektóre spotkania zaczynały sie już powtarzać)
- zwiększony poziom trudności poprzez wprowadzenie kart ran i szaleństwa oraz nowe zasady rozrywania pieczęci na już zabezpieczonych obszarach, co sprawia że pieczętowanie bram zaczyna być istnym "gonieniem króliczka"
- nowi poszukiwacze (znajdzie się coś dla każdego, od muzyka do żołnierza)
- nowi przedwieczni - hmm, kolejne tony macek do powstrzymania, przyznać trzeba że wredne z nich bestie
- misje i zadania, czyli możliwość zdobycia dodatkowych benefitów po wykonaniu zleconych czynności
- z kronikarskiego obowiązku warto wspomnieć jeszcze nowe przedmioty, czary itp.

Wszystko wydane bez zarzutu, utrzymana została wysoka jakość z podstawki.

Każdy fan Horroru w Arkham powinien postarać się o ten dodatek - zdecydowanie wart swojej ceny.


Doctor

Liczba recenzji: 36

Jak dla mnie ideał :)

Pierwszy duży dodatek do Horroru w Arkham, ogromny hit i zdecydowanie zakup obowiązkowy do poszerzenia możliwości gry. Każda talia z podstawki zostaje niemal podwojona i upchana nowymi możliwościami, karty ran i szaleństwa to smaczek którego brakowało w podstawowym Arkham, nowi przedwieczni to już przeciwnicy dla graczy o sporym doświadczeniu i mogą przyprawiać o szaleństwo od samego czytania ich zasad :D
Mapa Dunwich to wspaniałe miejsce do zwiedzania i konieczność na planszy gdy gramy w pełnym składzie (raczej trudno było grać w 8 osób na samej planszy głównej)

Jeżeli posiadacie Horror w Arkham i zaczynacie odczuwać powtarzalność kart, przedwieczni już wam nie straszni, talie znacie na wylot lub grywacie w 8 osób to czym prędzej kupujcie Dunwich, zapewniam że nie poczujecie się zawiedzeni a Arkham znowu stanie się przerażającym miejscem :)





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie