Kawerna: Dokąd sięgają korzenie

Polska edycja rozszerzenia Caverna: The Forgotten Folk
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star_border
    (1)
  • 1 - 7 osób
  • od 12 lat
  • 30 - 210 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Kawerna: Rolnicy z Jaskiń.
Kawerna: Rolnicy z Jaskiń
Pewnego dnia w krainie Kawerny pojawiły się cudaczne stworzenia. Wędrują przez góry i lasy oraz ciężko pracują, aby zapewnić wspaniałą przyszłość swoim rodzinom. Przez długi czas krasnoludy były przekonane, że są jedynym inteligentnym gatunkiem żyjącym na świecie. Jakże się zdziwiły, kiedy okazało się, że są w błędzie! Teraz nie mają już jednak czasu na zastanawianie się, skąd oni wszyscy się wzięli i czego tu szukają. Trzeba stawić czoła nowej rzeczywistości i konkurować o nieliczne zasoby z tymi, którzy nie wydają się grać fair... Kawerna: Dokąd sięgają korzenie wprowadza osiem nowych nacji, które będziemy nazywać rasami. Każda z nich ma swoje unikalne cechy. Każdy gracz na początku gry musi zdecydować: grać krasnoludami (zgodnie z zasadami gry podstawowej), czy jedną z nowych ras (zgodnie ze specyficznymi zasadami danej rasy). Dodatkowo każda rasa wprowadza do gry cztery nowe żetony usprawnień, które zastępują określone żetony z gry podstawowej. W ten sposób gra nabiera zupełnie nowej dynamiki.
Autor:
Uwe Rosenberg
Ilustracje:
Javier González Cava, Klemens Franz, Uwe Rosenberg, Alex Wilber
Wydawca:
Lacerta
10995
9895
-10%

store

Dostępnych 20 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka we wtorek


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Pewnego dnia w krainie Kawerny pojawiły się cudaczne stworzenia. Wędrują przez góry i lasy oraz ciężko pracują, aby zapewnić wspaniałą przyszłość swoim rodzinom.

Przez długi czas krasnoludy były przekonane, że są jedynym inteligentnym gatunkiem żyjącym na świecie. Jakże się zdziwiły, kiedy okazało się, że są w błędzie! Teraz nie mają już jednak czasu na zastanawianie się, skąd oni wszyscy się wzięli i czego tu szukają.

Trzeba stawić czoła nowej rzeczywistości i konkurować o nieliczne zasoby z tymi, którzy nie wydają się grać fair...

Kawerna: Dokąd sięgają korzenie wprowadza osiem nowych nacji, które będziemy nazywać rasami. Każda z nich ma swoje unikalne cechy. Każdy gracz na początku gry musi zdecydować: grać krasnoludami (zgodnie z zasadami gry podstawowej), czy jedną z nowych ras (zgodnie ze specyficznymi zasadami danej rasy).

Dodatkowo każda rasa wprowadza do gry cztery nowe żetony usprawnień, które zastępują określone żetony z gry podstawowej. W ten sposób gra nabiera zupełnie nowej dynamiki.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 8 plansz ras
  • 8 żetonów pomocy
  • 32 żetony usprawnień
  • 32 żetony korytarzy, pól i pastwisk
  • 24 żetony klejnotowoców
  • 24 żetony grzybów
  • 1 żeton jaskiniowego goblina
  • 16 żetonów złotych monet
  • 7 żetonów goblinów
  • 1 instrukcja
Pliki do pobrania:


Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie