Neuroshima HEX: Vegas (edycja 3.0)

Zestaw armijny do nowej Neuroshimy HEX
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
    (6)
  • 2 - 4 osoby
  • od 10 lat
  • 30 - 45 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Neuroshima HEX (edycja 3.0)
Vegas odczuło skutki wojny znacznie mniej niż większość miast USA i jest jednym z niewielu ocalałych ośrodków cywilizacji, gdzie można żyć na nieco wyższym poziomie niż w większości obszarów zniszczonego kontynentu. Od lat tłumy ciągną do miasta w poszukiwaniu rozrywki i pozorów normalnego życia. Z czasem Vegas stało się także mekką dla wszelkich typów spod ciemnej gwiazdy, którzy zwęszyli tu możliwość wzbogacenia się. Dziś każdy wie, że w Vegas może dostać wszystko, co tylko się zapragnie, jeśli tylko się odpowiednio zapłaci. Siła Vegas nie leży w silnej armii czy ciężkiej broni, ale w bogactwie, umiejętnościach programowania maszyn i manipulowania ludźmi. Zaletą Vegas są szerokie możliwości krzyżowania planów przeciwnika i wykorzystywania jego własnych sił przeciwko niemu – za pomocą cechy Sztabu oraz Agitatorów. Dodatkową zaletą jest znaczna mobilność armii. Wadą jest mała liczba i niska inicjatywa własnych żołnierzy. Rada taktyczna: Opłacalną strategią jest przybliżenie się własnym Sztabem do Sztabu przeciwnika, by móc przejmować wrogie jednostki, które bronią dostępu do swojego Sztabu.
3495

store

Dostępnych 8 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka dzisiaj


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Vegas odczuło skutki wojny znacznie mniej niż większość miast USA i jest jednym z niewielu ocalałych ośrodków cywilizacji, gdzie można żyć na nieco wyższym poziomie niż w większości obszarów zniszczonego kontynentu. Od lat tłumy ciągną do miasta w poszukiwaniu rozrywki i pozorów normalnego życia. Z czasem Vegas stało się także mekką dla wszelkich typów spod ciemnej gwiazdy, którzy zwęszyli tu możliwość wzbogacenia się. Dziś każdy wie, że w Vegas może dostać wszystko, co tylko się zapragnie, jeśli tylko się odpowiednio zapłaci. Siła Vegas nie leży w silnej armii czy ciężkiej broni, ale w bogactwie, umiejętnościach programowania maszyn i manipulowania ludźmi.

Zaletą Vegas są szerokie możliwości krzyżowania planów przeciwnika i wykorzystywania jego własnych sił przeciwko niemu – za pomocą cechy Sztabu oraz Agitatorów. Dodatkową zaletą jest znaczna mobilność armii. Wadą jest mała liczba i niska inicjatywa własnych żołnierzy.

Rada taktyczna: Opłacalną strategią jest przybliżenie się własnym Sztabem do Sztabu przeciwnika, by móc przejmować wrogie jednostki, które bronią dostępu do swojego Sztabu.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Waga (kg):
0.12

4.67
na podstawie 6 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima HEX: Vegas (edycja 3.0)


Najbardziej przydatne recenzje

Schatan

Liczba recenzji: 89

Dodatek armijny wprowadzający kolejne miasto, które oparło się postapokaliptycznej zagładzie. Vegas jest moim zdaniem wymagającą armią, gdyż trzeba bardzo ostrożnie rozstawiać agitatorów maksymalnie próbując wykorzystać ich umiejętności i przy okazji, żeby nawet po śmierci przejętej jednostki przeszkadzały swoim ustawieniem przeciwnikowi. Nie można szafować własnych jednostek, ponieważ jest ich niewiele. Armia posiada sporą ilość żetonów akcji co trochę rekompensuje skąpą ilość żołnierzy.
Grając przeciwko Dancer'owi można dojść do śmiesznej (dla Vegas) sytuacji kiedy jeden przejęty obiekt strzela w drugi, a ten drugi uderza w pierwszy i nic tylko obserwować jak spada życie obu obiektów. :P


Rehelm

Liczba recenzji: 22

Dobry, solidny produkt

Kolejny ciekawy dodatek do Hexa. Jako armia, Vegas wymaga dokładnego przemyślenia strategii gry tak by maksymalnie wykorzystać jej potencjał. Graficznie armia prezentuje się bardzo ładnie ( pięknie oddaje charakter tej frakcji taki jak pamiętam z sesji NS rpg). Armia kierowana jest do zaawansowanych graczy hexa - nowym graczom mogło by sprawiać problem wykorzystanie pełni możliwości przejmowania wrogiej armii za pomocą własnej armii i sztabu. Armia dostaje w pełni zasłużone 4/5.

Co do dostawy: Rebel chyba szykuje się do apokalipsy bo ich paczki wyglądają tak jakby miały przetrwać wojnę nuklearną :D


Ketyow

Liczba recenzji: 1

Jedna z najciekawszych armii do Hexa. Przejmowanie kontroli nad wrogimi jednostkami i wykańczanie go własną armią, jest jeszcze bardziej satysfakcjonujące niż wygrywanie w normalnej walce. Vegas przeciwników potrafi doprowadzić do frustracji, idealne dla miłośników negatywnej interakcji. Trzeba być nieco bardziej doświadczonym, żeby dobrze wykorzystywać dane nam możliwości, ale jest to armia, która zdecydowanie wyróżnia się na tle pozostałych. Jedna z moich ulubionych obok Neodżungli.





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie