Schatan

Wrocław

Obserwowani

11 użytkowników

Zobacz wszystkich
Obserwujący

32 użytkowników

Zobacz wszystkich

Prosta przyjemna gra imprezowa. Moment otwarcia oczu po sekretnym ujawnieniu części informacji zapewnia wrażenia prawie mistyczne. :P Doskonale zbalansowana ilość postaci wyruszających na wyprawę. Plusem gry oprócz wzajemnego braku zaufania i sporej dozy blefu jest duża ilość graczy.
Nie jest to gra na całą noc, ale jako wstępniak/rozluźniacz sprawia się znakomicie :)


Bardzo dobra gra w stylu work & placement.
Walka o najlepsze pola z innymi graczami - klasyka. Stawiasz budynki za własne pieniądze i poświęcając turę jednego agenta, ale jeśli to dobra budowla, masz pewność, że się zwróci, gdy inni będą się o nią zabijać..
Piękne plansze dla każdego gracza idealnie wszystko rozdzielające. Pieniądze arcydzieło. :) Trochę jak chińskie monety z tymi dziurkami. Plansza Waterdeep wykonana bardzo szczegółowo. :)
Złośliwe intrygi wprowadzające negatywną interakcję - majstersztyk.
Losowość dostępnych questów, które swoimi opisami budujące klimat, przypadła mi do gustu. :)
Ukryte role graczy są miłym smaczkiem.
Minusów nie zauważyłem, no i wszystko w świecie D&D. :)


Bardzo dobra gra strategiczna. Walka o terytorium i władzę w pełnym wydaniu.
Fani serialu/sagi na pewno poczują ciepło w sercu na sam widok planszy. :P
Podczas rozgrywki, w której trzeba uważać na wsparcie niekoniecznie sojuszniczych oddziałów, mamy do dyspozycji różnego rodzaju rozkazy, podzielone na pięć kategorii. Niektóre mogą być blokowane przez karty Westeros, inaczej mówiąc wydarzenia, które losowo będą utrudniały/zmieniały, a czasem na wet pomagały w rozwoju naszej dominacji.
Cel jest prosty : posiadać 7 zamków w dowolnym momencie gry, ew mieć więcej zamków niż rywale pod koniec gry. Łatwość tego osiągnięcia zależy od osób, z którymi gracie. Gra jest dynamiczna. Dzieje się sporo. Warto walczyć o żetony Żelaznego Tronu, Ostrza z Valyriańskiej Stali i Kruka Posłańca, gdyż nieraz przechylają one szale zwycięstwa na którąś stronę. Karty losów bitwy dodające element nieprzewidywalności niekoniecznie przypadły mi do gustu. Zwłaszcza te potężne typu z czaszką lub o sile 3. Instrukcja jest nieco karkołomna.
Po kilku partiach zaczynam zauważać pewną schematyczność w ruchach. Jak masz dany ród, to już wiesz jak będziesz mniej więcej grał.
Mimo wszystko Gra o Tron zapewnia dobrą dozę rozrywki na 2-3 godziny.


Bardzo dobra gra strategiczna. Walka o terytorium i władzę w pełnym wydaniu.
Fani serialu/sagi na pewno poczują ciepło w sercu na sam widok planszy. :P
Podczas rozgrywki, w której trzeba uważać na wsparcie niekoniecznie sojuszniczych oddziałów, mamy do dyspozycji różnego rodzaju rozkazy, podzielone na pięć kategorii. Niektóre mogą być blokowane przez karty Westeros, inaczej mówiąc wydarzenia, które losowo będą utrudniały/zmieniały, a czasem na wet pomagały w rozwoju naszej dominacji.
Cel jest prosty : posiadać 7 zamków w dowolnym momencie gry, ew mieć więcej zamków niż rywale pod koniec gry. Łatwość tego osiągnięcia zależy od osób, z którymi gracie. Gra jest dynamiczna. Dzieje się sporo. Warto walczyć o żetony Żelaznego Tronu, Ostrza z Valyriańskiej Stali i Kruka Posłańca, gdyż nieraz przechylają one szale zwycięstwa na którąś stronę. Karty losów bitwy dodające element nieprzewidywalności niekoniecznie przypadły mi do gustu. Zwłaszcza te potężne typu z czaszką lub o sile 3.
Po kilku partiach zaczynam zauważać pewną schematyczność w ruchach. Jak masz dany ród, to już wiesz jak będziesz mniej więcej grał.
Mimo wszystko Gra o Tron zapewnia dobrą dozę rozrywki na 2-3 godziny.


Worker placement ze sporą dozą licytacji. Trzeba uważnie rozdzielać swoich pracowników pomiędzy płytkami własnymi, przeciwników (dostają oni w nagrodę naszego ludka pod koniec tury), ogólnodostępnymi jak i używać ich do walki o nowe kafle.
4 pory roku. W ostatniej fazie pojawiają się kafle punktujące; część z nich mamy od początku gry na ręku, więc można częściowo zaplanować strategię.
Świetna mechanika. Możliwość zdobycia punktów z wielu źródeł. Wyrywanie sobie nawzajem co lepszych hex'ów i zużywanie pól przeciwników zapewnia mnóstwo rozrywki. :)
Trzeba czekać cierpliwie na swoją turę, gdyż zanim przyjdzie nasza kolej sytuacja na planszy diametralnie może się zmienić. Z tego powodu odradzam granie z ludźmi nadmiernie poświęcającymi się przyjemności powolnego rozważenia wszystkich możliwych opcji. Rozkminiacze niepotrzebnie spowalniają rozgrywkę aż do obrzydzenia.?
Bardzo solidna pozycja. :)


Archont

Liczba recenzji: 3

Dariusz

Liczba recenzji: 2

Dellas

Liczba recenzji: 33

Bobaz

Liczba recenzji: 170

Niewpisze

Liczba recenzji: 57

Believe0852

Liczba recenzji: 99

Anna

Liczba recenzji: 11

Hanna

Liczba recenzji: 4

Barbara

Liczba recenzji: 1

Maciej

Liczba recenzji: 36

Mario

Liczba recenzji: 106

Red5

Liczba recenzji: 19

MuadDib

Liczba recenzji: 16

xc

Liczba recenzji: 18

Oksid

Liczba recenzji: 10

Fifithebest

Liczba recenzji: 110

Aster

Liczba recenzji: 17

Michał

Liczba recenzji: 1

Thunderbolt

Liczba recenzji: 115

Kedzia79

Liczba recenzji: 42

Radosław

Liczba recenzji: 6

Kaczor.andrzej

Liczba recenzji: 10

Arek

Liczba recenzji: 26

addam23

Liczba recenzji: 43

Medeus

Liczba recenzji: 95

Hubert

Liczba recenzji: 146

Invader

Liczba recenzji: 125

Reifield/Bogey

Liczba recenzji: 149

Skin

Liczba recenzji: 6

Msdraziel

Liczba recenzji: 117

Dagna

Liczba recenzji: 79

Mtnw

Liczba recenzji: 4

Kalif94

Liczba recenzji: 15

Paczos

Liczba recenzji: 0

Kiirama

Liczba recenzji: 0

rzuk

Liczba recenzji: 6

Addam

Liczba recenzji: 7

Radzio27

Liczba recenzji: 20

Imramal

Liczba recenzji: 35

Alan91

Liczba recenzji: 99

Lucas

Liczba recenzji: 10

Chandra

Liczba recenzji: 0

Wazka

Liczba recenzji: 230