Posiadłość Szaleństwa: Świątynia Świtu

Rozszerzenie z dwoma nowymi badaczami, kaflami mapy i scenariuszami przygód
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star_border
    (5)
  • 1 - 5 osób
  • od 14 lat
  • 120 - 180 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Posiadłość Szaleństwa (druga edycja).
Posiadłość Szaleństwa (druga edycja)
W pełnych przepychu pomieszczeniach Loży Srebrnego Świtu najbardziej wpływowi mieszkańcy Arkham gromadzą się, aby tworzyć biznesowe sojusze, planować pochody i wywierać nacisk na polityków. Potajemnie spotykają się także po to, aby odbywać zakazane rytuały, których konsekwencje trudno przewidzieć. Nieszczęśnicy, którzy odkryli prawdę, często znikają bez śladu. Rozszerzenie Posiadłość Szaleństwa: Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu. W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom. Rozszerzenie to zawiera również nowych badaczy, zaklęcia i przedmioty, które pomogą badaczom w ich śledztwach, a także nowe, bezcielesne zagrożenie - upiory
Autor:
Kara Centell-Dunk, Grace Holdinghaus
Wydawca:
Galakta
11995

store

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



W pełnych przepychu pomieszczeniach Loży Srebrnego Świtu najbardziej wpływowi mieszkańcy Arkham gromadzą się, aby tworzyć biznesowe sojusze, planować pochody i wywierać nacisk na polityków.

Potajemnie spotykają się także po to, aby odbywać zakazane rytuały, których konsekwencje trudno przewidzieć. Nieszczęśnicy, którzy odkryli prawdę, często znikają bez śladu.

Rozszerzenie Posiadłość Szaleństwa: Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu.

W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom.

Rozszerzenie to zawiera również nowych badaczy, zaklęcia i przedmioty, które pomogą badaczom w ich śledztwach, a także nowe, bezcielesne zagrożenie - upiory

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • instrukcja
  • 5 kafli mapy
  • 2 karty badaczy i figurki
  • 2 znaczniki potworów i plastikowe figurki
  • 10 kart przedmiotów
  • 6 kart przedmiotów wyjątkowych
  • 10 kart zaklęć
  • 8 kart warunków
  • 2 karty obrażeń
  • 2 karty horroru
  • 20 znaczników umiaru
  • 10 znaczników osób
  • 7 znaczników wskazówek
  • 2 znaczniki ścian


Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie