Posiadłość Szaleństwa: Ulice Arkham

Miasto w niebezpieczeństwie...
4 opinie
  • 1 - 5 osób
  • od 14 lat
  • 120 - 180 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Posiadłość Szaleństwa (druga edycja).
Posiadłość Szaleństwa (druga edycja)
Latarnie migoczące na każdym rogu ulicy to zbyt mało, aby rozproszyć ciemność spowijającą Arkham. W cichych pomieszczeniach Uniwersytetu Miskatonic naukowcy szukają odpowiedzi na pytania, których nigdy nie powinni zadawać. Reliktów wystawionych w Muzeum Miskatonic nie sposób oddzielić od ich zagadkowej i krwawej przeszłości. Z kolei w mniej poważanych miejscach gangi O’Banniona i Sheldona szerzą zepsucie i przemoc, żerując na mieszkańcach tego tajemniczego miasteczka w Massachusetts.Rozszerzenie Posiadłość szaleństwa: Ulice Arkham wprowadza do gry słynne miejsca z miasteczka Arkham i związane z nimi mroczne tajemnice. Trzy nowe scenariusze wystawią badaczy na próbę i zmuszą do konfrontacji z przybyszami spoza gwiazd, niewyobrażalnymi mocami i brutalnymi kryminalistami.Aby odeprzeć przedwieczne i współczesne zło, badacze muszą wyzwolić swój pełen potencjał i wykorzystać zmieniające rzeczywistość zaklęcia, potężne przedmioty i dziwne eliksiry. Arkham musi zostać ocalone bez względu na cenę.
Autor:
Kara Centell-Dunk, Tony Fanchi, Grace Holdinghaus
Wydawca:
Galakta
23995

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Opis

Latarnie migoczące na każdym rogu ulicy to zbyt mało, aby rozproszyć ciemność spowijającą Arkham. W cichych pomieszczeniach Uniwersytetu Miskatonic naukowcy szukają odpowiedzi na pytania, których nigdy nie powinni zadawać.

Reliktów wystawionych w Muzeum Miskatonic nie sposób oddzielić od ich zagadkowej i krwawej przeszłości. Z kolei w mniej poważanych miejscach gangi O’Banniona i Sheldona szerzą zepsucie i przemoc, żerując na mieszkańcach tego tajemniczego miasteczka w Massachusetts.

Rozszerzenie Posiadłość szaleństwa: Ulice Arkham wprowadza do gry słynne miejsca z miasteczka Arkham i związane z nimi mroczne tajemnice. Trzy nowe scenariusze wystawią badaczy na próbę i zmuszą do konfrontacji z przybyszami spoza gwiazd, niewyobrażalnymi mocami i brutalnymi kryminalistami.

Aby odeprzeć przedwieczne i współczesne zło, badacze muszą wyzwolić swój pełen potencjał i wykorzystać zmieniające rzeczywistość zaklęcia, potężne przedmioty i dziwne eliksiry. Arkham musi zostać ocalone bez względu na cenę.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • instrukcja
  • 4 karty i figurki śledczych
  • 17 kafli mapy
  • 11 kart zwykłych przedmiotów
  • 9 kart niezwykłych przedmiotów
  • 15 kart zaklęć
  • 8 kart warunków
  • 5 kart obrażeń
  • 5 kart horroru
  • 6 kart eliksirów
  • 7 znaczników i figurek potworów
  • 30 znaczników postępu
  • 12 znaczników osób


Recenzje

4.75
na podstawie 4 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Posiadłość Szaleństwa: Ulice Arkham



Najbardziej przydatne recenzje

John Zgryźliwy

Liczba recenzji: 70

Świetny dodatek. Rozszerza podstawowe scenariusze. Od samego początku aplikacja korzysta ze wszystkich nowości jak eliksiry czy power-upy. Nowe kafelki też pojawiają się regularnie w scenariuszach. Nawet pierwszy scenariusz uległ sporym zmianom. Jeszcze kilka scenariuszy do przetestowania przed nami, także pewnie rozbuduję ten komentarz z czasem. Ale generalnie bardzo mocno polecam.
Oczywiście jakość figurek dużo lepsza niż w podstawce.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Erebus

Liczba recenzji: 10

Dobry, solidny produkt

Jeden z najlepszych dodatków do Posiadłości Szaleństwa ed2. Mamy ciekawą historię, nowe plansze lokacji, chyba najwięcej nowych mechanik (wzmocnienia, eliksiry, przedmioty z karą za ruch o więcej niż 1 pole).

Z drugiej strony dodatek jest zbalansowany tylko w kontekście siebie samego. W połączeniu z podstawową wersją / innymi dodatkami dostajemy możliwość prowadzenia badaczy o znaczącej przewadze: broń krótka 4dmg na start + przerzut, dodatkowych ruch przed/po przeszukaniu, darmowy rzut zaklęcia raz na turę. O ile scenariusze z dodatku stworzone zostały tak by utrudniać graczom powergaming to wybór wspomnianych badaczy potrafi wyrzucić za okno zrównoważenie scenariusza...

Ostateczna ocena: świetny dodatek, wart swojej ceny.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

jedi_alan

Liczba recenzji: 192

Jak dla mnie ideał :)

Ulice stały sie moim ulubionym dodatkiem. Wszystkie scenariusze na poziomie, niestety wyłapalisy kilka błędów w tłumaczeniu które nie przeszkadzają w rozgrywce.
Figurku kafelki jak zawsze na najwyzszym poziomie. Nic tylko grać.





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie