Quarriors! Set Up Box

Rozpocznij przygodę z Deck Building'iem bez tasowania!
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
    (11)
  • 2 - 4 osoby
  • od 14 lat
  • ok. 30 minut
  • wydanie angielskie
A unique blend of strategy and chance featuring a revolutionary dice building game mechanic! As a Quarrior - a mighty mystical warrior - only you have the power to capture dangerous quarry from the untamed wilds! But your rivals plot against you! They will send their own Creatures and Spells to destroy your Quarry before you can deliver them to Empress Quiana and claim your reward! Summon your Creatures and protect them from your foes and you will earn Glory for yourself. The first player to earn enough Glory will be hailed as the Champion of the Empress. The Game of Uber Strategic Hexahedron Monster Combat Mayhem!
Autor:
Mike Elliott, Eric M. Lang
Wydawca:
WizKids
24995

store

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



A unique blend of strategy and chance featuring a revolutionary dice building game mechanic!

As a Quarrior - a mighty mystical warrior - only you have the power to capture dangerous quarry from the untamed wilds!

But your rivals plot against you! They will send their own Creatures and Spells to destroy your Quarry before you can deliver them to Empress Quiana and claim your reward! Summon your Creatures and protect them from your foes and you will earn Glory for yourself.

The first player to earn enough Glory will be hailed as the Champion of the Empress.

The Game of Uber Strategic Hexahedron Monster Combat Mayhem!

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 130 kostek
  • 53 karty
  • 1 instrukcja
  • 1 tor punktacji
  • 4 żetony punktacji
  • 4 woreczki na kości

4.55
na podstawie 11 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Quarriors! Set Up Box


Najbardziej przydatne recenzje

Mickq13

Liczba recenzji: 102

Niby kwintesencja losowości, ale tej jest mniej niż w Mage Knight... Zasady proste, kosteczki słodkie (warto mieć tą grę choćby dla nich, i chociaż nie są wykonane idealnie to i tak warto), czary ciekawe. Bardzo polubiłem tę wariację "buildingu" - i co najważniejsze, każdy z kim grałem podziela ten pogląd. Oczywiście, jest pewien próg wejścia - tłumaczenie zasad rządzących Kreaturami i Czarami oraz ich wersjami, ale gdy już się zacznie turlać, to koniec. Każdego wciąga - bo jakże odprężająca jest myśl, że nie wszystko zależy od nas, że jest Los, na który trzeba się zdać. Zasady nakazują atakować wszystkich bez wyjątku, stąd nie ma kłótni czy niesnasek w stylu "dlaczego atakujesz mnie a nie jego"itp... Naprawdę czasem potrzeba takiego "odmóżdżenia" . Tyle, że nie myśląc, porażkę mamy niemal pewną, chyba, że Los będzie niełaskawy.


BGG 10/10


Sebastian Zarzycki

Liczba recenzji: 47

Jak dla mnie ideał :)

Fantastyczna gra, skupiająca się na tym czym gra planszowa być powinna - kupa zabawy z czymś co można dotknąć i poczuć. Bardzo odświeżające podejście do deckbuildingu. Nie da się przebić tego miłego wrażenia, kiedy kosteczki grzechoczą w woreczku. Jeśli ktoś lubi kostki, kupować od razu, jest fantastyczna. Trwa nie dłużej niż godzinę, gra się świetnie w 2 czy w 4 osoby. Bardzo bym sobie życzył, żeby chodziło też na 6, może kiedyś.

Komentarze o "totalnej losowości" można śmiało ignorować. Z całym szacunkiem, pochodzą chyba od osób, które słabo rozumieją o co w grze chodzi albo byli kiepscy z matematyki. Gra jest losowa w tym sensie, że ma kostki, ale po drodze jest całkiem dużo decyzji do podjęcia. Nie wszyscy dają sobie sprawę, że jest w tym dużo matematyki i rachunku prawdopodobieństwa - i że ma się całkiem niezłą kontrolę nad tym co chce się mieć w woreczku, co się wyciągnie i co statystycznie wypadnie. Jeśli się załaduje dużo potworów, szansa na wyciągnięcie się zwiększa, jeśli dużo pieniędzy, jest większa szansa na kupienie czegoś droższego (albo więcej niż jednej kostki). Jasne, można wyciągnąć z woreczka idealny zestaw kości, a i tak wyturlać coś beznadziejnego, ale a) wciąż można się wyratować używając kości, które umożliwiają przerzucanie (mieć portal albo assistanta w każdym rzucie jest KLUCZOWE!), i b) po prostu czasem się tak zdarze. Taki jest urok gry planszowej, losowe dziwne sytuacje zawsze się zdarzą, byłoby przenudno, gdyby się wygrywało po prostu za każdym razem. Rzadko kiedy naprawdę zdarza się tak, że kompletnie nic nie idzie i nie da się wygrać. Przeważnie to brak umiejętności gracza. Jest dużo napięcia, najpierw przy losowaniu, potem przy rzucaniu.

W zależności od tego co jest na stole, można iść innymi drogami - budować strategię na wielu różnych kostkach, na dołączanych czarach, czarach ofensywnych, defensywnych umiejetnosciach potworów, efektach pobocznych potworów, dużej ilości tanich potworów, 1-2 drogich potworów, uch, naprawdę jest tego wiele.

Jedna z najlepszych gier w jakie grałem.

Jest oczywiście ale. Jest to cena i jakość którą się za nią dostaje. Brak "matek" do układania kostek trochę przeszkadza, ale mozna pobrać fajne z BGG i dodrukować. No i kostki... jest ich wiele, a ich jakość bardzo często pozostawia wiele do życzenia. Niekiedy są pokruszone, niekiedy rozmazane, nieczytelne. Wizkids wymieniają 5 kostek przez swój system (jak się trochę potruje emailowo, to da się dociągnąć do 10-15). Rzadko kiedy tak naprawdę jest to problem bo kostkę można zamienić albo przekręcić na inną ściankę czasem, albo po prostu zobaczyć na karcie - ale cierpią względy estetyczne no i z zasady, niezbyt to dobrze, gdy płaci się duże pieniądze za grę, której jakość jest "taka se".


MistrzGargamel

Liczba recenzji: 18

Jak dla mnie ideał :)

Bardzo fajna gra. Jest sporo losowości ale dzięki temu też gdy się przegrywa to nie ma się pretensji że " coś się zrobiło źle " :) My gramy we dwójkę i jest fajnie - super sprawa - gra trwa 20 minut i dość szybko się rozkłada i składa. Do gry polecam dwa dodatki :
- Quartifacts ( dodaje możliwość chodzenia na questy oraz dodaje 6 nowych jednostek - tych w klimacie : rycerzy, minotaura, pegaza, giermka, i gnoma :)
- Rise of Demons ( dodaje nową ciekawą jednostkę i nową fajną opcję by zapychać przeciwnikowi worek kostkami korupcji :) - fajna sprawa )

Polecam !





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie