Nerontj - recenzje

Dobry, solidny produkt

Przy odpowiednim doborze kart, potrafi być bardzo mocną postacią na początku gry.


Jak dla mnie ideał :)

Potężna posta, która ma bardzo przydatne karty początkowe i zdecydowanie czuć, że zadaje obrażenia.


Dobry, solidny produkt

Klimatyczny bohater, ale nie czuć w nim takiej mocy, jak w innych postaciach. Może także zwiększać czas gry, poprzez ciągłe przeglądanie kart z talii.


Jak dla mnie ideał :)

Kapłanem gra się bardzo przyjemnie, możliwości leczenia i wzmacniania czempionów są bardzo przydatne przy odpowiedniej strategii.


Dobry, solidny produkt

Klimatyczna postać, ciekawszy początek gry.


Dobry, solidny produkt

Szybka karcianka z wieloma wariantami rozgrywki. Powyżej 4 graczy zdecydowanie traci na dynamice.Solidny deck builder w klimacie fantasy, co może być istotnym czynnikiem przy wyborze Star Realms czy Hero Realms. Jendkaże losowość i promocyjne karty (a także dodatki bohaterów) mocno wpływają na balans gry (zmniejszając go).


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Jak dla mnie ideał :)

Świetny klimatyczny dodatek dla gracza. Podczas sesji RPG zawsze używałem mało wygodnego zestawu: ołówek i gumka, a teraz najważniejsze informacje mogę zanotować na specjalnych planszetkach.


Jak dla mnie ideał :)

Świetny klimatyczny dodatek dla gracza. Podczas sesji RPG zawsze używałem mało wygodnego zestawu: ołówek i gumka, a teraz najważniejsze informacje mogę zanotować na specjalnych planszetkach. Bardzo wygodne zarządzanie komórkami czarów :)


Jak dla mnie ideał :)

Świetny klimatyczny dodatek dla gracza. Podczas sesji RPG zawsze używałem mało wygodnego zestawu: ołówek i gumka, a teraz najważniejsze informacje mogę zanotować na specjalnych planszetkach. Barbarzyńca przede wszystkim ma swoje znaczniki szału :)


Jak dla mnie ideał :)

Miło było wrócić do grania w D&D. 5 edycja jest zdecydowanie bardziej nowoczesna i "świeża". Sam podręcznik ma wystarczająco treści dla gracza, by ten bawił się świetnie, a jednocześnie odciąża Mistrza Podziemi z tłumaczenia wielu spraw powiązanych bezpośrednio z samym graczem.


Jak dla mnie ideał :)

Świetny klimatyczny dodatek dla gracza. Podczas sesji RPG zawsze używałem mało wygodnego zestawu: ołówek i gumka, a teraz najważniejsze informacje mogę zanotować na specjalnych planszetkach. Kolega Kleryk poleca ;)


Jak dla mnie ideał :)

Świetny klimatyczny dodatek dla gracza. Podczas sesji RPG zawsze używałem mało wygodnego zestawu ołówek i gumka, a teraz najważniejsze informacje mogę zanotować na specjalnych planszetkach.


Jak dla mnie ideał :)

Jedna z najlepszych "lekkich" gier. Można szybko rozłożyć, szybko nauczyć grać każdego i czerpać przyjemność. Dobra na wprowadzenie nowych ludzi do świata gier planszowych, świetnie też sprawdza się jako wypełniacz pomiędzy cięższymi grami, a także jako gra do "pogadanek" i grania :) Warto :)


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Jak dla mnie ideał :)

Jedne z najlepszych koszulek. Nie kleją się, zwiększają punkty wytrzymałości kart. Świetna jakość :)


Jak dla mnie ideał :)

Jedne z najlepszych koszulek. Nie kleją się, zwiększają punkty wytrzymałości kart. Świetna jakość :)


Jak dla mnie ideał :)

Jedne z najlepszych koszulek. Nie kleją się, zwiększają punkty wytrzymałości kart. Świetna jakość :)


Jak dla mnie ideał :)

Świetne wykonanie i klimat :) Bardzo przydatne narzędzie przy graniu w duże gry.


W porządku, bez rewelacji

Gra nierówna, dla specyficznej grupy odbiorców. Mamy tutaj przede wszsytkim area control i asymetryczne frakcje. Gra się całkiem dynamicznie, nie ma większych przestojów. Zasady są dosyć skomplikowane i okazało się, że po około 1 godzinie tłumaczenia pierwsza rozgrywka skończyła się szybko, a wciąż pominęliśmy parę wyjątków bądź drobnych zasad. Wymaga dużego skupienia. Kolejne rozgrywki trwały bardzo długie i niektórzy gracze mieli dużo emocji a pozostali się lekko nudzili, bo ich błędy spowodowały mniejsze możliwości w rozgrywce. Pewnie po wielu partiach zaczyna lśnić, ale grupa nie ma siły ich już grać :)

W wariancie podstawowym w mojej grupie większość mapy nie była używana, bo wszyscy bili się w twierdzach. 3 z 6 podsawowych kolorów graczy są bardzo podobne (czerwony, pomarańczowy, żółty).


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Świetnie wykonane drzewa, dają klimat oraz przydają się dla armii Sylvaneth :) Szkoda, że jest tylko jeden rodzaj kształtu.


Biorąc pod uwagę, że Kharadroni nie mają dużo zestawów, ten jest bardzo opłacalny. Jeśli ktoś lubi OP armie będące aktualnie w TOP AOS, to warto wziąż Kharadronów ;)