Cep6 - recenzje

Gra ma świetny pomysł, ciekawą mechanikę rozwoju bohaterów, szybką rozgrywkę - niby wszystko aby był hit imprezowy!! Ale?
Niestety u Nas się nie sprawdziła, może za dużo chaosu!? Niby wszystko ok ale jednak coś nie pyka.
Niemniej należą się wydawcy brawa za odwagę i wprowadzenie do swojego portfolio tą oryginalną grę.
Na minus jak dla mnie grafiki (mało oryginalne i mało ciekawe) i ilość bossów.


Jedna z najlepszych gier przygodowych w takiej mniejszej formie! Świetne grafiki! Wykonanie również na wysokim poziomie. Do rozegrania kilka przygód. Szkoda że nie ma więcej lub jakiś dodatków. Czasami możemy przeoczyć jakąś zasadę w instrukcje - sporo drobnych zasad. Bardzo przyjemna gra kooperacyjna, w swojej cenie bezkonkurencyjna!


Sen

Sen

Dobry, solidny produkt

Rewelacyjnie wykonane ilustracje na kartach, tak naprawdę spokojnie mogłyby się znaleźć na kartach od Dixit. Co warto podkreślić gra nie ma nic wpólnego z Dixit. Sama zabawa przyjemna lekka rodzinna gra, która sprawdza się jako przerywnik przed wiekszymi tytułami, ewentualnie w gronie gdzie trzeba pokazać, że planszowki gry karciane mają coś innego do zaoferowania inż te klasyczne.
Bardzo prosta przyjemna gra, gdzie potrzebujemy dobrej pamięci i sporo szczęścia!


Dobry, solidny produkt

Przepięknie wykonana gra! Wykonanie planszetek naukowców zasługuje na medal! Wszystko pięknie ilustrowane! Sama rozgrywka interesująca, świetnie sprawdza się jako gra do wprowadzenia w świat "nowoczesnych' planszówek. Dwie akcje s sporo kombinowanie gdzie jakiego naukowca wysłać, jakie lepiej odkrycie stworzyć. Najlepsza zabawa w 4-5 graczy, troszkę gorzej w 3, w 2 można zagrać ale gra sporo traci!
Polecam!


Sama zabawa oraz klucz gry pozostają identyczne jak cała seria Tajniacy. Mechanika lekko zmieniona na potrzeby dwóch graczy i niestety mam wrażenie, że nie do końca się sprawdza. Można zgrać i nawet dobrze się bawić ale jednak dużo ciekawiej gra się w drużynach przeciwko sobie (w klasycznych tajniaków). Gdy bawimy się tylko we dwoje można rozważyć w innym wypadku zdecydowanie polecam kupić Tajniacy lub Tajniacy: Obrazki.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Ładnie solidnie wykonana gra. Choć jest to strategia to spokojnie i chyba najlepiej sprawdza się jako gra Rodzinna. Dobrze się skaluje, ale najlepiej gra się w pełnym składzie. Kilka bardzo ciekawych mechanik choć mamy tylko trzy akcje, to sporo główkowania (oczywiście bez przesady).
Plus za dwustronne karty budowli, łatwiejsza i bardziej zaawansowana!
Polecam!


Oczywiście wykonanie i strona graficzna dodatku to pierwsza liga!
A to co najważniejsze w TIME Sories czyli fabuła na wielki plus! Bardzo spodobał nam się konflikt religijny, podzielenie scenariusza na rozdziały,W żadnym momencie nie czuć dłużyzny. Sporo decyzji do podjęcia i różne drogi do skończenia dodatku.
Bardzo bardzo trudne zagadki i to można zaliczyć do minusów.
Pozycja obowiązkowa dla fanów T.I.M.E


Jak zwykle w dodatkach do TIME Stories od Space Cowboys wykonanie na najwyższym poziomie!. Graficznie i klimatycznie super! Ale niestety jak dla mnie nie wykorzystany potencjał wyprawy Endurace. Świetny początek i ciekawy twist ze skokiem! Karty obłędu na plus.
Gra się super, dla fanów obowiązkowa pozycja, ale niestety mało odkrywcza na tle pozostały dodatków!


Gra wydana bardzo ładnie. Śliczne figurki. Mechanika wydaje się ciekawa. Dokładamy komnaty wykorzystujemy ich "moce". Dużo negatywnej interakcji. Niestety gra nie przykuła do stołu. Niby wszystko gra ale czegoś brakuje.


Wydanie solidne, graficznie poprawnie. Nie ma fajerwerków, najłatwiej opisać szatę graficzna przyrównując ja do klasycznych gier ekonomicznych!!!:)
Tytuł nadrabia pomysłem i zagadkami. Są niesamowite, bardzo ale to bardzo wymagające. Wszystkie maja sens i można samodzielnie dojść do rozwiązania. Historia trudniejsza od Chatki w lesie. Co ciekawe gry wcale nie trzeba niszczyć.
Dla fanów Escape Room, gier logicznych pozycja obowiązkowa


Wydanie solidne, graficznie poprawnie. Nie ma fajerwerków, najłatwiej opisać szatę graficzna przyrównując ja do klasycznych gier ekonomicznych!!!:)
Tytuł nadrabia pomysłem i zagadkami. Są niesamowite, bardzo ale to bardzo wymagające. Wszystkie maja sens i można samodzielnie dojść do rozwiązania. Co ciekawe gry wcale nie trzeba niszczyć.
Dla fanów Escape Room, gier logicznych pozycja obowiązkowa


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Ślicznie wydana gra. Bardzo ciekawy i oryginalny pomysł. Tej grze najbliżej do wizyty w Escape Room, tylko że przy stole. Bardzo ciekawe zagadki, kilka interesujących pomysłów (gwarantuje, że krzykniecie WOW). Trzy różne przygody, w trzech różnych "pokojach". Aplikacja jak najbardziej na plus!


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Przepięknie wykonana gra! Wypraska zasługuje na medal! Wszystko ma swoje miejsce, ułatwia szybkie przygotowanie gry! Sama rozgrywka interesująca, świetnie wykorzystana interakcja z rywalami blokowanie konkretnych linii w wyborze kafelków miasta. Dwa poziomy trudności - rodzinny i dla zaawansowanych graczy! Pozycja obowiązkowa. Jedynie cena odstrasza. Zapewniam, że warto, gra się szybko nie znudzi!


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Gra wydana w bardzo przyjemnej dla oka oprawie. A co ważniejsze jest czytelna. Jest to gra logiczna troszkę strategiczna. Kilka ciekawych pomysłów, po dołożeniu kafelka jeziora otrzymujemy karty lampionów my jak i nasi przeciwnicy. Różnego stopnia trudności karty talentów, posegregowanych w stosach z malejącą punktacją. Bardzo dobrze się gra w każdym składzie!. Tą grą wciągniemy starsze towarzystwo w gry planszowe!
POLECAM!


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Lekka ładnie wydana gra w klimatach Gry o Tron! Mi osobiście bardzo podobają się kreskówkowe grafiki. Zasady choć proste potrafią chwilkę przykuć do stołu. Gra nadaje się jako przystawka przed większymi tytułami!


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Ciekawa propozycja na imprezę jak i do zabawy umysłowej. Duża różnorodność kart oraz różnych testów. Zabawa dla całych rodzin.
Jedynie może być problem z kartami w których nazwy kolorów są wypisane w języku angielskim (nigdzie nie jest o tym wspomniane, ale jest widoczne na tyłach pudełka)


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Bardzo ładnie wykonana gra. Duże pięknie ilustrowane karty, szczególnie Gejsz:)
Gra która posiada tylko cztery akcje ruchu dla każdego z graczy, ukrywa w sobie ogromną dawkę strategii i móżdżenia.
Proste zasady ale głęboka mechanika!
Dla dwóch graczy pozycja obowiązkowa!


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Bardo prosta gra. Coś na zasadzie domino. Podane w ciekawszy sposób. Więzień próbujący uciec z więzienia. Grafiki skromne ale czytelne. Gra się szybko, ciekawsze w większym gronie. Przy nieznajomości kart naszych kompanów dużo ciężej jest zamknąć wszystkie drogi ucieczki. Gra skierowana dla dzieci ewentualnie Rodzin!


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Świetny klimat GANGSTERKI, niestety mało w tym Ojca Chrzestnego. Rewelacyjna instrukcja! Sporo decyzji do podjęcia, jakie obszary kontrolować, gdzie ulokować swoich gangsterów, gdzie członków rodzin, ukrywanie zarobku z haraczy, zlecenia. Wykonywanie zleceń dla Ojca Chrzestnego, mogłyby być bardziej zróżnicowane. . Przekupywanie sojuszników (bardzo ciekawe postacie, pomagające w grze). Ciągła nie pewność co zrobi przeciwnik. Gra wciąż trzyma za gardło! Dobrze się skaluje, super się gra od 2 do 5 graczy!
Największy minus i jedyny jak dla mnie to cena, mogłoby być bez licencji i sporo taniej!
POLECAM


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Jak dla mnie ideał :)

Świetny klimat, ilustracje oraz wykonanie na plus!
Ogromna ilość decyzji do podjęcia.
Tylko czterech bohaterów, a bardzo dużo wybór akcji do wykonania, trzeba zadbać o surowce, materiały, wodę i jeszcze chciało by się przeszukać miasta.
Do tego dochodzi rozbudowa schronu (spora ilość pomieszczeń do wybudowania, a tylko 4 miejsca) oraz ciągła potrzeba kontrolowania napromieniowania.
Dokuczające ale bardzo urozmaicające losowe negatywne wydarzenia.
Instrukcja bardzo dobrze skrojona. Sporo zasad ale szybko i intuicyjnie wpadają do głowy!
Świetna zabawa na 2/3/4 graczy! POLECAM


Losowość:
Interakcja:
Złożoność: