Negushi - recenzje
Dobry, solidny produkt
Moim zdaniem najsłabsza gra z serii, aczkolwiek dalej jest dobra. Karty pokojówek wydają się przekombinowane na siłę. Karty piwa są całkiem fajne, aczkolwiek wprowadzają je do gry jedynie dwa rodzaje pokojówek, dlatego albo się gra specjalnie z nimi, albo mamy sporą szansę, że się w ogóle nie pojawią. Fanom serii nie trzeba polecać, inni lepiej niech zaczną od innej części ;)
Jak dla mnie ideał :)
Kolejny bardzo dobry dodatek z sagi. Dalsza część kampanii. Jak dla mnie cała saga jest w sumie pozycją obowiązkową dla każdego fana tej gry :)
Dobry, solidny produkt
No i mamy Toma Bombadila w grze ;) Dobry scenariusz, dodatkowym plusem jest możliwość dodania go do scenariuszy kampanii z Sagi.
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo przyjemny dodatek, który urozmaica rozgrywkę. Dodaje trochę nowych zasad, ale nie komplikuje niczego jakoś specjalnie, więc nie ma problemu, by grać w niego nawet z nowymi graczami.
Dobry, solidny produkt
Dobrze wykonane figurki, jednak najlepiej prezentują się wrogie statki. Statki bohaterów są zbyt podobne do siebie i często trzeba się trochę zastanawiać, która figurka któremu odpowiada. Nie mają też specjalnie dużych rozmiarów. Jeśli lubisz GSF to jest to pewne upiększenie, które możesz kupić, jeśli lubisz tego typu bajery, ale pełni to rolę jedynie ozdobnika.
Dobry, solidny produkt
Kolejny dobry dodatek. Jeśli lubisz i grasz we Władcę to wiesz czego się możesz spodziewać.
Jak dla mnie ideał :)
Świetny bohater do talii taktyki. Bardzo dobrze współgra np. z Hamą, któremu to często brakuje zasobów. Choćby już dla niego warto zakupić dodatek.
Jak dla mnie ideał :)
Zakupione na prezent. Świetna gra, która mimo tego, że już trochę lat ma na karku, się nie starzeje. Bardzo dobra mechanika, różnorodne i zbalansowane frakcje. Ciekawym urozmaiceniem jest gra na 3 i 4 osoby, aczkolwiek moim zdaniem kwintesencja rozgrywki to pojedynek 1 vs 1. Ze względu na proste zasady warta polecenia nawet niezbyt zaawansowanym graczom.
Jak dla mnie ideał :)
Jeśli posiadasz S&S to jest to dla Ciebie pozycja obowiązkowa. Naturalne rozszerzenie gry podstawowej, które równie dobrze mogłoby być jej częścią (jak zresztą każde kolejne pudełko).
Jak dla mnie ideał :)
Jeśli posiadasz S&S to jest to dla Ciebie pozycja obowiązkowa. Naturalne rozszerzenie gry podstawowej, które równie dobrze mogłoby być jej częścią (jak zresztą każde kolejne pudełko).
Jak dla mnie ideał :)
Jeśli posiadasz S&S to jest to dla Ciebie pozycja obowiązkowa. Naturalne rozszerzenie gry podstawowej, które równie dobrze mogłoby być jej częścią (jak zresztą każde kolejne pudełko).
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo dobry dodatek. Nie wywraca gry do góry nogami, ale dodaje ciekawe usprawnienia w postaci kart plemion oraz przepowiedni. Można się kłócić co do balansu niektórych plemion, ale biorąc pod uwagę, że każdy z graczy ma do wyboru jedno z dwóch, przeważnie trafi się na coś z czego będzie można użytecznie skorzystać. Dodatkowym plusem jest oczywiście wprowadzenie 5 gracza. Jeśli podoba Ci się podstawowa gra, myślę, że możesz spokojnie brać w ciemno.
Jak dla mnie ideał :)
Świetna gra, bardzo ciekawa i oryginalna mechanika kół zębatych sprawdza się doskonale. Gra udostępnia nam różne drogi do zwycięstwa i tylko od gracza zależy, jak spróbuje rozwinąć swoje plemię. Wiele decyzji, jesszcze więcej planowania, naprawdę solidna pozycja na planszówkowy wieczór wśród już choć trochę zaawansowanych graczy.
Dobry, solidny produkt
Pierwszy mały dodatek nowego cyklu. Fajny, wspierający elfy bohater, który jest zarazem ważną postacią w Śródziemiu. Pojawia się także oczywiste wsparcie dla elfickich talii.
Dobry, solidny produkt
Ciekawy scenariusz, nowa bohaterka grywalna, ale bez większego szału, taka niebieska wersja aragorna z podstawki.
Jak dla mnie ideał :)
Dodatki Sagi jak zwykle trzymają poziom. Sporo kart graczy i ciekawe scenariusze. Jedyny minus to tylko 1 bohater, jak do tej pory duże rozszerzenia przyzwyczajały do ich większej ilości.
Jak dla mnie ideał :)
Gra szczerze kupiona głównie ze względu na promocję. Okazała się jednak na prawdę bardzo dobrą pozycją. Działająca mechanika, fajnie odwzorowany klimat, budowanie drużyny, zdobywanie doświadczenia, duża pula kart (zarówno potworów jak i graczy) pozwalająca na pewną niepowtarzalność rozgrywek, przystępny czas rozgrywki. To wszystko sprawia, że do Kamienia Gromu zasiadamy z przyjemnością. Z tego co wiem, jeden z dodatków wnosi nowy, kooperacyjny wariant gry, co niektórych może zachęcić jeszcze bardziej :)
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo dobry dodatek. Podstawowe karty graczy do gry na Prowincjach. Ciekawa przygoda, z nowymi mechanizmami. Zmieniające się karty spisku i łotrów sprawiają, że za (prawie) każdym razem przechodzi się go inaczej. Polecam.
Jak dla mnie ideał :)
Góra nowych, bardzo dobrych (zwłaszcza w porównaniu z pierwszym dodatkiem z Hobbita) kart gracza. Czwórka grywalnych i ciekawych bohaterów z każdej sfery: Bard, Balin, Bombur i Oin (choć niektórzy wykazują przydatność jedynie w taliach nastawionych na krasnoludy). No i oczywiście 3 bardzo grywalne przygody, które stawią przed graczami kolejne wyzwania. :)
Jak dla mnie ideał :)
Strasznie ciężki i wymagający scenariusz, który świetnie oddaje klimat bitwy ze Smaugiem. Wymaga sporego dostosowania talii, a i tak zwycięstwo do prostych nie należy. Moim zdaniem najtrudniejszy scenariusz jaki się do tej pory ukazał. Polecam jedynie zaawansowanym graczom :)