Agustinka

Szczęściarz

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

4 użytkowników

Dobry, solidny produkt

Podręcznik jest przepięknie wydany. Całość na kredowym papierze, kolory śliczne i generalnie jakość bardzo wysoka. I wreszcie GW dodał indeks - zdarzenie przełomowe w dziejach wydawcy ;)
Pytanie tylko, czy podręcznik wart jest tej ceny? Moim zdaniem nie, dla wielbicieli historii (choć jej też nie ma za wiele)i kolorowych obrazków może tak. Konkretny pieniądz trzeba wydać, by wejść w posiadanie tego, jakkolwiek by nie patrzeć, zbioru zasad do 6 edycji WH40K. Stąd też moja ocena to 4 a nie 5.
Sama nowa edycja wymagałaby dużo więcej miejsca do opisu, więc napiszę tylko, że jest OK. Rewolucji nie ma, ale zmiany są spore i na tyle istotne, że mamy do czynienia z czymś nowym.


Dobry, solidny produkt

Dodatek ma swoje zdecydowane plusy - nowe karty zdolności, nową kategorię zdolności i Pegasusa jako statek towarzyszący, nastawiony militarnie). A egzekucje to wisienka na torcie nastroju gry :)
Ciekawi są liderzy, jednak przeznaczeni dla battlestarowych wyjadaczy. Ale potrafią namieszać w głowie.
Słabsze jak dla mnie jest wprowadzenie New Caprica. Ani za ciekawe, ani pasujące do całości. Można zagrać raz na jakiś czas, ale nie trzeba i bez tego dodatek się broni.

Warto posiadać mimo wszystko, bo możliwości prowadzenia rozgrywki się mnożą nawet bez New Caprica.


Jak dla mnie ideał :)

Jedna z moich ulubionych gier w kolekcji.
Niby kooperacyjna, a jednak...
Bardzo ciekawy pomysł, doskonale pasujący do uniwersum serialu. Z odpowiednimi graczami wzajemne podejrzenia pozwalają stworzyć niepowtarzalny klimat rozgrywki. Te 2-3 godziny poświęcone na rozegranie mijają zdecydowanie za szybko :)
A miny osób jak dobrze zagrasz rolę cylona - bezcenne.

Jedyny minus, to mała różnorodność kart zdolności - no ale dodatki pewnie FFG planowało od razu ;)


Dobry, solidny produkt

Zwieńczenie cyklu "Shadows of Mirkwood", który jako całość zdecydowanie zasługuje na ocenę "5" (ale jako pojedynczy produkt - "4")
W dodatku dostajemy karty zamykające talie budowane przez dodatki z cyklu. Po wszystkich sześciu dodatkach mamy kompletne talie: na orłach (czerwona sfera - talia bardzo mocno walcząca) oraz Rohanie (talia niebieska - wysoki "questing"). Dodatkowo dodatki zapewniają doskonałe wsparcie do wielokolorowych talii (m.in. zielono-fioletowa talia lecząca)
A scenariusz kończący przygody trudny i zdecydowanie nie do przejścia solo.

Podsumowując - cały cykl zdecydowanie polecam bo jest doskonałym rozwinięciem podstawowego zestawu i daje możliwości budowy różnych talii.


Jak dla mnie ideał :)

Niecodzienny dodatek do LotR LCG, składający się tylko z gotowego scenariusza. Okropnie trudnego scenariusza, dodajmy. Przejście tej przygody wymaga dobrze złożonych talii (moim zdaniem multiplayer tylko i wyłącznie) i sporej dawki szczęścia.
Graliśmy w naszym gronie kilkanaście razy - w trójkę nie udało się przejść ani razu, w dwóch raz i to dzikim fuksem (zresztą nie jesteśmy pewni, czy czegoś nie pokręciliśmy :D).

Dlaczego zatem warto go mieć? Nie tylko dla wyjątkowości (oferta "print on demand"), ale, że będzie wzorcem, swoistym Świętym Graalem którego będzie się chciało zdobyć.
Po wielu porażkach z tym scenariuszem wiemy, że na pewno będziemy go grać i w końcu się uda :)


Belegarion

Liczba recenzji: 18

Kryhu

Liczba recenzji: 44

Msdraziel

Liczba recenzji: 117

pDoro

Liczba recenzji: 0