Kryhu

Poliglota

Krzeszowice

Obserwowani

13 użytkowników

Zobacz wszystkich
Obserwujący

5 użytkowników

Jak dla mnie ideał :)

Obłędny duży dodatek. Pierwszy z serii i bardzo na niego czekałem. Sporo ciekawych neutrali dla wszystkich frakcji, ale jego siła leży w kartach dla Haas Bioroid i Shaperów. Korporacja dostała sporo świetnych kart wszystkich typów (ubóstwiam dyrektor Haas). Shaperzy za to, stali się w końcu frakcją ciekawą, z różnymi fajnymi deckami. Bardzo mocne ice breakery, postacie i sporo dobrych kart. Żałuję tylko, że proponowana kocepcja talii bazującej na discardzie nie do końca działa. A le może w przyszłości...
Dodatek świetny, bardzo polecam.


Jak dla mnie ideał :)

Ach, jak ta Śnieżka ślicznie przechodzi przez bariery... Kolejny przydatny suplement do Netrunnera. Trzyma standard całego cyklu. warto zwrócić uwagę na projekt Jinteki, którego pociągnięcie nie spodoba się runnerowi :D


Jak dla mnie ideał :)

Dobry dodatek, na pewno obowiązkowy dla fanów. Dodaje parę naprawdę fajnych kart (ciekawy jest np. Kaduceusz, będący relatywnie tanim lodem chroniącym Weylanda). Każda frakcja dostała coś ciekawego. Polecam wszystkim fanom androida.


Jak dla mnie ideał :)

Chyba najbardziej pokręcona armia do hexa i tym samym jedna z moich ulubionych. Wywraca mechanikę do góry nogami, ale nie niszczy radości z gry zarówno dla gracza jak i dla przeciwnika.
Zadziwia koncepcja armii opartej na samych żetonach natychmiastowych, ale otwiera to przed graczem masę możliwości. Różnorodność obiektów Dancera oraz zasada tańca sprawia, że nawet doświadczony hexowiec przysiądzie na chwilę i pogłówkuje przed następnym ruchem.
Kolejną ciekawą zasadą są warunki zwycięstwa tej armii. Gdy chociaż jeden obiekt padnie, Dancer przegrywa grę. Ale jeśli dożyje do końca, zazwyczaj miewa więcej łącznej żywotności niż sztab przeciwnika.
Armia otwiera na prawdę sporo możliwości i proponuje co najmniej kilka strategii. Dodatek dobrze pokazał, jaki jest potencjał Neuroshimy. Polecam.


Jak dla mnie ideał :)

Świetnie wydany suplement dla fanów Black Crusade'a. Mnóstwo ciekawych rzeczy w szczególności dla wyznawców Tzeentcha. Sporo interesującego lore (chociażby trochę nowości o świecie Q'sal) to zawsze nowy materiał dla MG. Zaawansowane archetypy postaci również mogą zachęcić, jak chociażby marines z legionu Alpha, albo sorcerer z Tysiąca Synów (!).
Chyba najmocniejszymi częściami podręcznika są jednak moce psychiczne i bestiariusz. W pierwszej części dostajemy całą masę nowych interesujących mocy dla wszystkich bóstw. Zabiło to we mnie pewien niedosyt z podstawki gdzie, choć moce były niezłe, to mimo wszystko chciałem czegoś więcej. Bestiariusz z kolei wnikliwie opisuje różne warianty mutantów oraz praktycznie całą frakcję Necronów. Daje to materiał na co najmniej solidną kampanię.
Jeśli chodzi o wydanie, to standard FFG - czyli jest genialnie. To chyba moja ulubiona okładka podręcznika.


Kornik

Liczba recenzji: 31

Lafon78

Liczba recenzji: 124

Adrian

Liczba recenzji: 71

Agustinka

Liczba recenzji: 15

Szymon

Liczba recenzji: 18

SPIDIvonMARDER

Liczba recenzji: 84

Piotr

Liczba recenzji: 24

Ryudo

Liczba recenzji: 191

Piotr

Liczba recenzji: 6

Maciej

Liczba recenzji: 12

Marcin

Liczba recenzji: 16

Przemysław

Liczba recenzji: 3

Karol

Liczba recenzji: 39

Ryudo

Liczba recenzji: 191

m_s0

Liczba recenzji: 36

Turkez

Liczba recenzji: 0

Baczy

Liczba recenzji: 17

Dracoborg

Liczba recenzji: 10