Jak dla mnie ideał :)
bardzo dobra gra zręcznościowa, zwłaszcza do gry z mniejszymi dziećmi, które nie są jeszcze skłonne, by poświęcić na rozgrywkę (skupić się zwyczajnie :) ) więcej niż 5 min. Grzechot łączących się ze sobą magnesów wywołuje spore zainteresowanie i przyciąga do gry.
Jak dla mnie ideał :)
solidne koszulki, których używam od lat - trwałe i tanie, dobrze chronią karty, po paru tasowaniach (jak lekko się je pomaca) talie przestają się rozjeżdżać i już jest idealnie.
Polecam.
Jak dla mnie ideał :)
Pierwsza przygodówka, na którą się skusiłem - i jest świetnie. Klimatem kapie wszystko - mechanizmy, wykonanie, zasady. Kostkowania dużo, ale w takiej grze aż się o nie prosi - zresztą jest go na tyle sporo, że pechowy rzut jeden czy dwa nie spowodują raczej porażki. Gra jest mocno zależna językowo, więc podana przez Rebel.pl ręka w postaci mającej się ukazać rodzimej wersji językowej tylko przysporzy grze fanów.
"Hoist the colours"!:)
Jak dla mnie ideał :)
Biedroneczka wygląda świetnie i wnosi do Roju powiew świeżości - generalnie to naprawdę mocny robaczek, bo potrafi w mgnieniu oka przejść z defensywy (obrona własnej królowej) do ofensywy. Dla sympatyków Roju, pozycja obowiązkowa - wraz z Komarem - oczywiście.
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo fajna, lekka, kolorowa gra o zarządzaniu zawartością woreczka z kostkami. Decyzji jest w grze dość dużo i są - wbrew pozorom - dość istotne. Polecam sympatykom Dominiona - mnie Dominion (po prawie 100 partiach) nieco nasycił, a Quarriors! oferuje świeżą rozrywkę i mimo wszystko niec inne wrażenia z gry. Z zainteresowaniem czekam na dodatek.