Kamil

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

0 użytkowników

Jak dla mnie ideał :)

Powinniście mieć tu gotowy szablon do wklejenia, że "Rebel znowu 6/6" bo jak zwykle to prawda: zamówienie zrealizowane błyskawicznie i w paczce, którą trzeba było oblegać. :)
Kupując WoA trochę się obawiałem, bo to pierwsza przygodówka jaką nabyłem (zwykle gustuję w strategiach), ale szukałem czegoś lekkiego i szybkiego, a jednocześnie z pazurem i klasycznym klimatem fantasy. I nie zawiodłem się.
Wykonanie: figurki świetne, bardzo szczegółowe (choć nie wszystkie tej samej jakości), z ciekawego materiału (taki nieco gumowaty plastik) co, imho, pozytywnie wpływa na ich trwałość i dodaje nieco potrzebnej wagi (nie przewracają się od dmuchnięcia). Karty nieco cienkie i raczej pozbawione grafik, ale dramatu nie ma, a ten swego rodzaju "ascetyzm" w jakiś dziwny sposób kojarzy mi się z RPG,a więc zachowuje jaką taką spójność tematyczną. Elementy planszy i reszta elementów graficznie i jakościowo bez zarzutu (niektórzy narzekają na pospolitość płytek terenu, ale mnie ten szaro-bury styl pasuje do Lochów jak ulał).
A sama rozgrywka klimatyczna, dosyć trudna (przy pierwszej partii solo jednym bohaterem w pierwszą przygodę, gra mnie zmasakrowała) i przywołująca na myśl, bardzo lekkiego, ale jednak RPGa. Świetny jest ten patent SI stworków, z jednej strony jest ciekawie, z drugiej mamy pełnego koopa. Podoba mi się też czas rozgrywki, bo wynosi właśnie mniej więcej tyle ile chciałbym (i był w stanie) poświęcić na lekkiego dungeon crawlera. Polecam!
PS. Wbrew pozorom gra może zajmować dosyć dużo miejsca, bo nie mamy 100% kontroli nad tym jak rozwinie się mapa (możemy planować, że będziemy próbowali robić kwadrat, a kilka Kart Zdarzeń i stworów z kategorią Strażnik i mamy dłuuugie hale.)


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Jak dla mnie ideał :)

Gra bardzo mi się podoba. Rozgrywka sprawia dużo frajdy, nie tylko interakcja, ale również znajdywanie kombinacji kart, które przyniosą najwięcej punktów. Dodatkowo, jeżeli lubicie klimaty postapokaliptyczne, ilustracje, nazwy i działanie kart będą dodatkowym plusem. Dzięki nim można mocno sfabularyzować rozgrywkę - historia powstawania naszego "51. stanu" sama się układa. Rebel jak zwykle również na piątkę, gra zapakowana pancernie i dostarczona w następny dzień po złożeniu zamówienia.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność: