Maciej

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

0 użytkowników

W porządku, bez rewelacji

Opis kolorów - b. dobry, chociaż przydałoby się jeszcze napisać o odpowiadającej danemu muzyce. Na szczęście, nadrabia to Gwiezdny Pirat. Tylko rtęć niedomaga, bo zamiast napisać co ma być na sesji i jak straszyć graczy, są jakieś pierdoły.

Gotowce - BNi dla leniwych, ciekawe osady, średnie miejsca specjalne. Leniwi sobie to połączą z Krwią i Rdzą i już mają nie dość pomysł na przygodę, to jeszcze czym ją wypełnić. Dla reszty średnie toto, raczej jako źródło informacji.

Obrona BNów przed graczami - czyli gdy gracze dodają do neuroshimowego sosu za dużo chromu. Mogło zostać zrobione lepiej, ale i tak przydatne.

Przykładowe znajomości - dobre, chociaż rzadko się z tego korzysta.

Przywal swoim graczom - dla totalnie zielonych jeśli chodzi o mistrzowanie. W chromie się tego nie zastosuje, a w rdzy jak gracze będą zbyt rozpasani to lepiej ich po prostu wydalić z sesji. Dla nowych MG, do stali lub rtęci - ok.

Tajemnice MG - Dead Breath fajne, IV generacja jest z tyłka, chociaż informacje że Moloch może sam się jej bać bardzo ciekawa i można na niej i kampanie oprzeć, rozdział o Neodżungli nie zawiera ŻADNEGO konkretu. Szczerze mówiąc, wolałbym sam to wymyślić. Ale źle nie jest, psioczyć nie będę.


Neuroshimowy Mistrzu Gry - kup, jeśli jesteś świeży i sobie nie radzisz, albo nie masz pomysłów.
Adios.


W porządku, bez rewelacji

Ciekawe i dość sporo możliwości kombinowania, niestety wystarczy nauczyć się kilku zagrań i zaczyna powoli się nudzić, a to że jest wyłącznie na dwóch graczy na pewno nie przedłuża jej żywotności. In plus za to mogę policzyć świetne i miłe oku wykonanie.