MatMot

Pionier

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

4 użytkowników

Świetna, nieskomplikowana gra dla całej rodziny. Poziom zaawansowania planszówkowego nie jest ważny i każdemu może sprawić frajdę. Masa dostępnych dodatków sprawia, że gra po prostu nie może się znudzić.

Koniec och i achów, minusy:
- Losowość - jeżeli nie lubisz elementów losowości w rozgrywce gra nie jest dla Ciebie.
- W grze nie jest możliwe współdziałanie. Gracze po prostu muszą sobie szkodzić i wzajemnie krzyżować sobie plany (dosłownie ;) ).
- Cena dodatków. Zachwalane wcześniej dodatki składają się generalnie z kilku kafelków, za które trzeba słono zapłacić.


Po prostu kocham ten system i będę wspierał go w każdy możliwy sposób.
Podręcznik - świetnie napisany.
Klimat - każdy znajdzie coś dla siebie. MG może poprowadzić poważną sesję szpiegowską, a także naszpikowaną nawiązaniami do popkultury farsę z kabaretem w tle.
Ilustracje - poziom bardzo nierówny, gdyż tworzyło je wielu autorów, ale wszystkie ładnie. Brak bazgrołów jak w innych systemach (wszyscy je znamy ;) ).
Gdybym zamawiał podręcznik na REBELU dałbym mocne 5! Polecam!


Dobry, solidny produkt

Podręcznik niemalże konieczny dla każdego szanującego się Mistrza Gry, co prawda cena trochę odstrasza, a fakt, iż cała jego zawartość powinna była pojawić się w podręczniku głównym pozostawia mały niesmak. Koniec narzekania, przejdźmy do plusów. Otóż pomysł z podzieleniem bestiariusza na dwie połowy uważam za świetny, gdyż w końcu dostaliśmy dodatek który bez problemu może czytać i gracz i prowadzący. Każdy otrzymuje połowę dla siebie. W jednej są historie i opisy stworów (pozwalające wczuć się w klimat), a w drugiej szczegółowe statystyki.
Jest dobrze!


Dobry, solidny produkt

Choć najwięcej frajdy i nieprzespanych nocy przyniosła mi pierwsza edycja młotka to drugą i tak darzę wielką sympatią. Świat paradoksalnie został okrojony i wiele tajemnic zniknęło w mrokach "powiązań" z grą figurkową, a wszechobecny mrok i zniszczenie jak na mój gust nieco psuje klimat. Bo przecież dobrze wiemy, że chaos jest potężną siłą, która zagraża całemu Staremu Światowi, a Imperium stoi na skraju upadku, ale nie ma sensu przypominać o tym w każdym zdaniu. Polecam grę: znajdź czaszkę na każdej stronie ;). Jako fan młotka cieszę się z poprawy mechaniki (szczególnie walki) i z usprawnionego systemu rozwoju postaci. Jest dobrze. Polecam :).


Dobry, solidny produkt

WSTĘP: Gra kupiona przez prywatną grupę nerdów planszówkowych w prezencie dla nerda brodatego, czyli takiego który tylko krasnoludami gra. Z racji tego, że klimat fantasy nieco nas znużył, a bliski wschód był bliski sercu każdego z nas postanowiliśmy uraczyć go właśnie tą grą. Nie żeby nie było stać nas na Shoguna...

OCENA WŁAŚCIWA: Dobra gra wymagająca kombinowania, dyplomacji, a czasem dobrego kłamstwa. Powinna znaleźć się w każdej ambasadzie jako jeden z materiałów szkoleniowych. Niestety, część zasad była dla nas niejasna i kilka gier zajęło nam rozgryzienie wszystkiego - dlatego obniżam ocenę o 1 (Instrukcja mogłaby być lepiej napisana).


Nloriel

Liczba recenzji: 137

Reifield/Bogey

Liczba recenzji: 149

Alan91

Liczba recenzji: 99

Vegas24

Liczba recenzji: 15