Piotr

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

0 użytkowników

Jak dla mnie ideał :)

Świetne wprowadzenie do cięższych gier akcyjno-pociągowych. Polecam zwłaszcza w gronie 4 osobowym, licytacje udziałów zyskują wtedy na intensywności. Po paru grach nie zauważyłem prawidłowości podnoszonej przez niektórych graczy, czyli reguły mówiącej, że wygrywa prawie zawsze zawodnik kontrolujący czerwoną kompanię - przy delikatnym sojuszu (yeah) można skutecznie przyblokować taką osobę i nie dać jej dojechać błyskawicznie do Chicago :)


Dobry, solidny produkt

Cudowna karcianka, proste zasady a mimo to sporo kombinowania. Polecam jako starter lub przerywnik podczas planszówkowych wieczorów w 3-5 osobowym gronie. Na pudełku jest informacja o możliwości grania w 10 osób, czyli w sporym imprezowym gronie - niestety w takiej konfiguracji ciężko ogarnąć karty i spada czynnik świadomego wpływania na wynik a rośnie chaos :)


Jak dla mnie ideał :)

Świetna gra rodzinna. Według mnie godna polecenia zwłaszcza przy grze 2 osobowej (w 4 osoby planowanie jest utrudnione) Rzuty kostakami jak to rzuty kostkami - raz wypadną szóstki raz same jedynki, po kilkunastu rozgrywkach reguły prawdopodobieństwa wygładzają wpływ szczęścia. Czynnik losowy ma niezaprzeczalną zaletę w rodzinnym gronie - przegrany zazwyczaj nie odchodzi od stołu z poczuciem że jest słabszy - zawsze przecież może zrzucić winę na pechowe kulanie :)


Jak dla mnie ideał :)

Gra naprawdę warta uwagi. Nie trzeba być zapalonym strategiem żeby w nią zagrać, wystarczy że znajdzie się kogoś kto lubi szachy. Jak na GMT wykonanie bardzo przyzwoite, może pare błędów edytorskich (różnice w nazwach jednostek na kartach vs żetony)
To jednak nie wykonanie świadczy o genialności gry a w tę gra się naprawdę świetnie. Początkowo gra zabiera od 1-1.5h, potem czas da sie skrócić do około 45 minut. No i zestawem z jednego pudełka mogą zagrać aż 4 pary - jeden zakup i już można zrobić mini turniej :)


Dobry, solidny produkt

Gra pięknie wydana, ociekająca klimatem. Ma jednak parę wad które sprawiły, że nie pojawia się już na stole :(
Po pierwsze, rozgrywka zwłaszcza w 4 lub więcej osób jest długa (jeśli Łowcy chcą dogłębnie rozważać wszelkie aspekty kolejnego ruchu a do tego lubią podyskutować i trochę się pospierać nad dalszymi planami to rozgrywka NIGDY nie trwa krócej niż 4h)
Po drugie, jeśli Dracula gra inteligentnie i wykorzystuje na maksa możliwości mylenia tropów to może uciekać niemal bez końca - wykorzystując rozmowy Łowców. Może inaczej jest w 2 osoby kiedy Dracula nie słyszy myśli przeciwnika.
Po trzecie, czasem zwykłym fartem rozgrywka może się jednak skończyć po paru turach jeśli akurat Łowcom będą wychodziły rzuty a dorwą Draculę w dzień.
Reasumując - na pierwszych kilka rozgrywek ideał, potem może nużyć zwłaszcza czasem potrzebnym na rozłożenie i zagranie.