W porządku, bez rewelacji
Dobra gra dla fanów uniwersum WH 40K. Dla mnie jest zbyt chaotycznie opisana, do końca nie wiem w co wierzą mieszkańcy Imperium i z kim mają walczyć. Ciagle wzmiankowane jest Imperialne Credo, a nigdzie nie jest ono zaprezentowane (a przynajmniej nie znalazłem). Nielogiczności w opisach światów, które utrudniają zawieszenie niewiary kogoś, kto nie ma wiedzy o uniwersum.
Wydanie bardzo ładne, mechanika z wszelkimi zaletami i wadami mechaniki Warhammera.
Fanom WH 40K polecam w 100%, reszcie - nie za tę cenę i z małą szansą na rozszerzenia.
Dobry, solidny produkt
Jestem fanem Qin i Yggdrasill. W porównaniu z tymi pozycjami Keltia wypada blado. Podręcznik w całości czarno-biały, grafiki przeciętne. Setting niby ok, ale jednak brakuje smaczków, które odróżniałyby Keltię. Sama mechanika Furii czy zmienione nazwy Zalet i Wad to mało. Dlaczego nie ma przewag bojowych ze szkół fechtunku prowadzonych przez kobiety (fenomen w tamtych czasach)? Dlaczego nie ma nic o Skarbach Brytanii (klasyczny element legend quasiarturiańskich)?
Dobry, solidny produkt
Świetny setting, odwołujący sie do posthumanizmu i najnowszych idei SF. Mechanika mocno rozbudowana, dla jednych jest to wada (np. dla mnie, wolałbym coś wspierającego klimat, ale prostszego), dla innych zaleta.
Cyberpunk to przeszłość. Przyszłość to transhumanizm i nanopunk.
Dobry, solidny produkt
Fajna szata graficzna, fajny pomysł ukazany z "jajem" (jednak gra nie musi byc komedia). Pogromcy Duchow spotykaja korporacyjne życie!
Dobry, solidny produkt
Wick. Dość dobre odzworowanie mechanizmów feudalnego japońskiego społeczeństwa. Jak ktoś lubi zabawę w rozbudowę społecznośći w wydaniu RPG to polecam. Jak ktoś woli typowe awanturnicze przygody to nie jest to gra dla niego.