Pagan: Za palisadą

Urozmaić swoją grę nową mechaniką
Podziel się swoją opinią
  • 2 osoby
  • od 12 lat
  • 45 - 75 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Pagan: Tajemnica Roanoke.
Pagan: Tajemnica Roanoke
Od samego początku kolonia boryka się z trudnościami. Nawet bez wpływu Wiedźm, próba osiedlenia nowych obszarów okazała się wyjątkowo trudna. Niemniej jednak, kolonia musi podjąć wysiłek okiełznania dzikich terenów za obroną palisady. Tamtejsze zasoby są kluczem do przetrwania. Pomimo że okoliczne bagna obfitują w dziką zwierzynę i są bogate w surowce, otacza je nieustająca mgła. Wszelkie próby poprawy rolnictwa zakończyły się niepowodzeniem. Zwierzęta stawały się słabe, mleko się psuło, a jaja miały zielonkawe zabarwienie. Czy pojawienie się Wiedźmy w tej społeczności było jedynie objawem większego, nadprzyrodzonego zjawiska? Czy możliwe jest oczyszczenie okolicy i przekształcenie jej w rozwijającą się kolonię? Dodatek Za palisadą wprowadza do gry Pagan dwie nowe mechaniki: mrok i oczyszczenie. Mrok to nowy zasób, który korzystnie działa na Wiedźmę, symbolizując jej związek z tą krainą. Można go zneutralizować przy odpowiedniej ilości pracy i energii, a całkowite oczyszczenie karty z mroku przyniesie korzyści Łowcy.
Autor:
Kasper Kjær Christiansen, Kåre Storgaard
Ilustracje:
Maren Gutt
Wydawca:
Lucky Duck Games
119,95

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Opis

Od samego początku kolonia boryka się z trudnościami. Nawet bez wpływu Wiedźm, próba osiedlenia nowych obszarów okazała się wyjątkowo trudna. Niemniej jednak, kolonia musi podjąć wysiłek okiełznania dzikich terenów za obroną palisady. Tamtejsze zasoby są kluczem do przetrwania. Pomimo że okoliczne bagna obfitują w dziką zwierzynę i są bogate w surowce, otacza je nieustająca mgła. Wszelkie próby poprawy rolnictwa zakończyły się niepowodzeniem. Zwierzęta stawały się słabe, mleko się psuło, a jaja miały zielonkawe zabarwienie.

Czy pojawienie się Wiedźmy w tej społeczności było jedynie objawem większego, nadprzyrodzonego zjawiska? Czy możliwe jest oczyszczenie okolicy i przekształcenie jej w rozwijającą się kolonię?

Dodatek Za palisadą wprowadza do gry Pagan dwie nowe mechaniki: mrok i oczyszczenie. Mrok to nowy zasób, który korzystnie działa na Wiedźmę, symbolizując jej związek z tą krainą. Można go zneutralizować przy odpowiedniej ilości pracy i energii, a całkowite oczyszczenie karty z mroku przyniesie korzyści Łowcy.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 50 kart Łowcy
  • 50 kart Wiedźmy
  • 9 kart wieśniaków
  • 9 kart podejrzanych
  • 4 karty scenariuszy,
  • 3 karty podsumowania wieśniaków
  • 30 żetonów mroku
  • instrukcja
Waga:
1,3 kg
Kod producenta:
LKY PFR-R03-PL
Pasujące koszulki:


Dodatki i akcesoria


Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Pagan: Za palisadą





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie