Sword & Sorcery: Nieśmiertelne dusze
Ocalcie królestwo od zagłady!- 1 - 5 osób
- od 12 lat
- 60 - 90 minut
- wydanie polskie
- Autor:
- Simone Romano, Nunzio Surace
- Ilustracje:
- Mario Barbati, Fabrizio Fiorentino, Phroilan Gardner, Fausto Gutierrez
- Wydawca:
- Galakta
Dostawa (Przesyłka kurierska DHL)
już od 0 zł.
Sprawdź opcje dostawy
Opis
Sword & Sorcery: Nieśmiertelne dusze to kooperacyjna gra planszowa dla 1 do 5 graczy, osadzona w magicznym świecie fantasy.
Bohaterowie o unikatowych mocach zostali wyrwani z objęć śmierci, aby jeszcze raz przeciwstawić się siłom zła, kontrolowanym przez grę, ocalić królestwo od zagłady i uwolnić swoje dusze od wiążącego je zaklęcia. Bohaterowie przyzwani zostali jako nieśmiertelne dusze, znacznie jednak osłabione wskrzeszeniem, lecz rosnące w siłę z każdym wykonanym zadaniem fabularnym. Zdobywając punkty duszy, bohaterowie mogą wzmacniać swoje dusze, przywracając je do dawnej świetności i wyposażając się w nowe zdolności, magiczny i duchowy oręż oraz potężne artefakty.
Sword & Sorcery: Nieśmiertelne dusze to połączenie gry drużynowej znanej z najlepszych MMORPG i dynamicznych RPG akcji, składające się na wyjątkową przygodę w świecie fantasy!
Rozgrywka
Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
- 1 Księga zasad
- 1 Księga zadań (AKT I)
- 1 Księga sekretów (AKT I)
- 1 arkusz pomocy
- 5 figurek bohaterów
- 1 figurka towarzysza
- 20 figurek wrogów
- 2 figurek głównych wrogów
- 19 dwustronnych kafelków mapy
- 4 czerwone kości ataku
- 4 niebieskie kości ataku/obrony
- 6 plastikowych podstawek
- 5 plastikowych łączników
- 5 arkuszy bohaterów
- 2 zwoje głównych wrogów
- 14 zwojów wrogów
- 22 karty wrogów
- 13 kart wzmocnień wrogów
- 15 kart spotkań
- 13 kart pułapek
- 3 karty duchowego oręża
- 47 kart zdolności bohaterów
- 10 kart bohaterów
- 43 karty Emporium
- 42 karty skarbów
- 20 kart wydarzeń
- 1 karta towarzysza
- 1 karta zadania
- 5 klejnotów dusz
- 13 punktów dusz
- 5 zakładek bohaterów
- 1 znacznik zagrożenia
- 35 koron
- 31 ran
- 16 żetonów cienia
- 3 żetony drzwi
- 3 żetony zabezpieczonych drzwi
- 3 ściany
- 1 ukrycie
- 2 iluzje
- 1 runa bojowa
- 1 runa ochronna
- 1 sidła łowcy
- 15 trafień krytycznych
- 6 oślepień
- 6 spowolnień
- 6 ogłuszeń
- 6 trucizn
- 10 żetonów ognia
- 9 ładunków
- 10 magicznych osłon
- 6 żetonów +1/-1 do trafienia
- 6 żetonów +1/-1 do osłon
- 6 żetonów +1/-1 do pancerza
- 4 bramy przywołania
- 3 skrzynie
- 6 skarbów
- 6 punktów kontrolnych
- 2 kapliczki
- 1 magiczny klucz
- 1 magiczny zamek
- 4 żetony przeszukiwania
- Waga:
- 2,6 kg
Dotychczas postać Tristana była oferowana wyłącznie w wersji angielskiej w ramach kampanii wspierania społecznościowego na platformie Kick starter w cenie 10,00$. W przypadku przedsprzedaży wersji polskiej postać ta jest oferowana gratis!
Promocja obowiązuje do wyczerpania zapasów.
Dodatki i akcesoria
Recenzje
Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Sword & Sorcery: Nieśmiertelne dusze
Najbardziej przydatne recenzje
Na youtube jest bardzo dobra wideo instrukcja, można grać po pooglądaniu, ale dobrze przeczytać instrukcję mimo wszystko. Instrukcja ma z 50 stron, ale jest w niej cała masa przykładów i jest napisana bardzo prosto, druga jej cześć to scenariusze. jak rozkładać mapy, no i mała książeczka ze którą, ze skryptami którą się czyta w specjalnych okolicznościach. No niestety, są też gry w których trzeba umieć czytać żeby grać. Ta gra nie jest trudna, w każdym scenariuszu jest po 1, 2 nowe "żetony", można o nich przeczytać przed grą. Ja gram z dziećmi 10 (córka) i 12 lat (syn). Zastanawialiśmy się nad Descent, ale jednak S&S wygrał i my nie żałujemy, też czekamy na dodatki.
Dobry, solidny produkt
Niedawno czytałem, że ktoś się żalił na forum, że Descent jest trudny. Ktoś zasady musi jednak ogarnąć, a gra jest bardzo fajna. Tu jest podobnie, tylko próg wejścia jest wyższy, ale i gra jak dla nas ciekawsza. Na początek polecam powtórzyć pierwszy scenariusz ze dwa razy, żeby nabrać wprawy, a później to już leci. My przeszliśmy podstawkę, dwa razy i czekamy na DUŻY dodatek.
Niedawno czytałem, że ktoś się żalił na forum, że Descent jest trudny. Ja w Descent grałem z 10 letnim synem. Czy jest trudny? No ktoś zasady musi ogarnąć, a gra jest bardzo fajna. Tu jest podobnie, tylko próg wejścia jest wyższy, ale i gra jak dla nas ciekawsza. Na początek polecam powtórzyć pierwszy scenariusz ze dwa razy, żeby nabrać wprawy, a później to już leci. My przeszliśmy podstawkę, dwa razy i czekamy na DUŻY dodatek.
Wszystkie recenzje
Recenzje na innych portalach
- Recenzja w serwisie Angry Boardgamer
- Unboxing w serwisie Angry Boardgamer
- Unboxing w serwisie Wypowiem się
- Wideorecenzja w serwisie YouTube na kanale GambitTV
- Wideorecenzja w serwisie YouTube na kanale Geek Factor
- Tłumaczenie zasad w serwisie YouTube na kanale Rahdo (ang.)
- Tłumaczenie zasad w serwisie YouTube na kanale Geek Factor
- Wideorecenzja w serwisie YouTube na kanale The Dice Tower (ang.)
- Wideorecenzja na blogu On Table
- Wideorecenzja w serwisie YouTube na kanale GameTrollTV
- Tłumaczenie zasad w serwisie YouTube na kanale Gaminggeek (ang.)
Pytania i odpowiedzi
Robisz zakupy pierwszy raz?