Gwylliam - recenzje

W porządku, bez rewelacji

Dwie plansze, wymagają zmiany strategii, ale poza tym niewiele wnoszą do rozgrywki. Dla fanów.


Dobry, solidny produkt

Solidne pudełeczko. Karty jednakże giną w talii i trudno uzyskać kombo związane z Wenus, niemniej dodają grze dodatkowej głębi związanej z terrafomacją Wenus. Ciekawe co autor szykuje jako następny dodatek, może pas asteroid?


Jak dla mnie ideał :)

Z dodatkowych kart - Maszyny samoreplikuące potrafią zrobić wielką różnicę! Kart nigdy zbyt wiele.


Dobry, solidny produkt

Kart do Terraformacji nigdy zbyt mało. Ginie w tłumie, ale miło, gdy trafi na rękę.


Jak dla mnie ideał :)

Bardzo dobry dodatek. Dodaje grze głębi i naprawdę ulepsza rozgrywkę o nowe rozwiązania. Pomysł z stopniowym wprowadzeniem nowości podczas rozdziałów kampanii - rewelacyjny!


Jak dla mnie ideał :)

Pięknie wydana gra. Szczegółowe, kolorowe ilustracje na kartach, a wszystko zapakowane w solidne metalowe pudełko z piankową wypraską.

Polecam jako prezent dla najmłodszych maniaków zwierząt. Mój sześcioletni syn pokochał tę grę.


Jak dla mnie ideał :)

Szukałem gry dla trzylatka, która nie zostałaby rzucona w kąt po dwóch posiedzeniach. Treasure Hunt łączy elementy Memory i zabawy w poszukiwanie skarbów. W skrócie: po znalezieniu dwóch pasujących obrazków (w tym jeden jest możliwy do zobaczenia tylko przez piracką lunetę) gracz udaje się na wyprawę w poszukiwaniu ukrytego na poczatku gry przedstawionego na obrazkach skarbu, który może przynieść tylko przy pomocy pirackiej szabli. Jeśli zdąży zanim w pirackiej klepsydrze przesypie się piasek otrzymuje punkty - odkryte wcześniej dwa pirackie dukaty. Gra ma prawdziwy klimat poszukiwania skarbów.
Podoba się zarówno trzylatkowi jak i sześciolatkowi. Także ze względu na ruchowy charakter zabawy, która wymaga zapamiętania miejsce ukrycia skarbu i przyniesienia go w oznaczonym czasie.
Dużo starannie wykonanych elementów. Szabla, luneta, dukaty, mapa, kartonowe duże modele skarbów.
Polecam.


Dobry, solidny produkt

Pierwsza z dodatkowych armii do NSHex. Po kolei: szata graficzna robi wrażenie, policjanci są należycie opancerzeni, choć wygląd niektórych nie pasuje do fluffu przedstawiającego ich jako cyborgów. Tu wyglądają raczej jak postapokaliptyczni gliniarze. Mimo wszystko grafika na plus (oprócz jednej z ilustracji powtórzonej bodajże z armii Nowego Jorku, za to autorom należy się minusik).
Sama armia początkowo wydaje się być strasznie mocna, w mojej hierarchii zaraz za Borgo, ale po kilku rozgrywkach wrażenie to mija. Stalową policją gra się inaczej, inne są zdolności żołnierzy, stąd początkowe zaskoczenie. Ale po rozgryzieniu zalet i wad policjantów rozgrywka nabiera równowagi.

Polecam.


Dobry, solidny produkt

Świetna konwersja Deadlandów na mechanikę Savege Worlds. Uproszczono to co było zawiłe, przyspieszono to co spowalniało rozgrywkę. W efekcie dostaliśmy produkt, który pozwala po półgodzinie poświęconej na tłumaczenie zasad, zacząć grę na Dziwnym Zachodzie.

Wydanie ozdabiają rewelacyjne, w większości zaczerpnięte z edycji Classic ilustracje, także otwierając książkę ma się wrażenie powrotu na stare śmieci.

Do podręcznika dorzucono także fajne generatory miasteczek i scenariuszy, znak firmowy settingów do Savage Worlds.

Miłośników Dziwnego Zachodu chyba nie trzeba zachęcać więcej.
Polecam


Dobry, solidny produkt

Dobry dodatek do Wolsunga, który pozwala poszerzyć horyzonty prowadzącemu i graczom. Opisuje Urdę poza Wanadią w wolsungowym stylu. Odpowiedniki z Ziemi zostały przemielone przez steampopową maszynkę i wyplute jako Wolsungowe krainy.
Dla jednych dodatek razi wtórnością pomysłów, dla innych (w tym dla mnie) stanowi fajną kompilację pomysłów spod znaku eksploracji dziczy w wydaniu Indiany Jonesa i Alana Quatermaina.
Warto mieć!!


Dobry, solidny produkt

Kupiłem grę ze względu na wariant solo, który sprawdza się doskonale. Cała wyprawa oddziału Space Marines odbywa się w trochę abstrakcyjny sposób (oddział przechodzi przez kolejne losowo wybrane pomieszczenia walcząc po drodze z Genokradami), ale dzięki świetnej oprawie graficznej gra wciąga klimatem WH 40K. Element losowy w postaci rzutów kostką na atak wprowadza dodatkowe emocje.
Fajna, solidna gra.

Rebel ... po co się powtarzać:)


Dobry, solidny produkt

Postapokalipsa z przymróżeniem oka i wściekłymi królikami w tle. Działa na uproszczonym systemie DD 4.0 co wychodzi jej na dobre (gra toczy się szybko). Grę można polecić fanom postapo, którzy chcą odpocząć od ciężkich klimatów i spróbować ulubionej konwencji w nieco bardziej komiksowej formule.

Rebel jak zwykle bez zarzutu.


Bardzo fajna gra. Ogromnym plusem jest klimat dungeon crawl-u.
Jestem po kilku partiach solo. Gra ma świetny tryb dla jednego gracza. Jest trudno, potwory napierają, bohaterowie bronią wioski. Czuć ten klimat. Rewelacja.


Dobry, solidny produkt

Po latach produkcji w końcu jest. To najważniejsza zaleta. Pozostałe plusy:
- znajomy świat pełen magii i pary
- proste zasady
- multum pomysłów wskazanych przez autorów
- prawie 500 stron!!
- pulpowy klimat

wady:
- chaos podręcznika, czytając od początku gdzieś w okolicach 150 strony zaczynamy łapać o co chodziło w zasadach ze strony 15 tej
- dużo metagry w rpg,np ustalanie stawek konforontacji, kombinacje żeton/karta itd
- marny papier

rebel na 5, tylko poczta kazała długo na siebie czekać


Jak dla mnie ideał :)

Świtny mini dodatek, który wnosi powiew klimatu ziem wokół Carcassonne - Katarów. Klocki z kaplicami heretyków dają fajny efekt w walce z klasztorami mnichów. A oblężeniem można przy małej dozie szczęścia ukarać mistrza budowniczego katedr (a wtedy cały misterny plan w *****:) ) Bardzo polecam ten mini dodatek ze względu na świetny klimat.

Cały czas zastanawiam się czemu nie nazwano go Katarzy (pierwotnie to były tylko 4 żetony oblężenia o ile pamiętam) i nie dopisano ciekawego blurba.

Rebel 10/6 :)


No cóż, miasto Carcassonne, Hrabia i zasady, które przy grze w 2 osoby niezbyt się przydają. Niemniej za 10 PLN mam piękne miasto, od którego zaczyna się rozwój krainy, ładnie to wygląda na stole.

REbel 6+ as always


Dobry, solidny produkt

Bardzo fajny zestaw klocków, który bardzo ubarwia rozgrywkę zarówno pod względem gameplay'u jak i wizualnym. Rzeczka prezentuje się bardzo ładnie wśród miast, dróg, klasztorów i pól.

Jedyny minus to długość strumyczka, jest zdecydowanie zbyt krótki, rozważam zakup drugiego zestawu.

Rebel jak zwykle na 6+


Piękne wykonanie, proste zasady, duża grywalność. POlecam!

Rebel jak zwykle, nie ma o czym pisać;)


Dobry, solidny produkt

Fajne karty wnoszace lekki powiew mrrroku w opowieści, ale spodziewałem się faktycznie czegoś bardziej w kilmatach Grimmów.
Po zastanowieniu się doszedłem do wniosku, ze efekt mrocznej baśni da sie osiągnąć, przy pomocy współgraczy.

A mrroczne zakończenia są naprawdę fajne, bo naprawdę ciągną historię w stronę mrroku.


Dobry, solidny produkt

Bardzo fajne wznowienie starego Necropolis, swietne ilustracje (zwłaszcza pregen characters, trzymające poziom z sundered skies).

A sam system zadowoli miłośników skirmishów i militarystów, ale także fanów zombie horrors. Przy małej dozie wyobraźni można otrzeć się o cyberpunka (po stronie korporacji).

Wspaniały klimat totalitarnego państwa kościelnego i jego zakonów walczących z korporacjami i nieumarłymi.