Krzysztof - recenzje

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Dobry dodatek. Wprowadza trochę zamieszania w budowę dróg - ich ukończenie może mieć znaczenie oraz dodaje odrobinę ryzyka w budowanie miast. Duży pionek pozwala na skuteczniejsze "ataki" na konstrukcje współgraczy. Gra zdecydowanie zyskuje na atrakcyjności.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Niesamowita mieszanka post-apokalipsy i fantasy, pozwalająca na zabawę zarówno w klimatach Fallouta jak i drugiego Mad Maxa. Dodatkowo postaci to nie maluczcy którzy marzą o sławie, a zawodowcy - jedni z najlepszych w swym fachu.

Mnie jednak, przede wszystkim, uwiodła atutami społecznymi.

Gorąco polecem.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Rewolucji nie ma. Garść pomysłów, które warto wykorzystać, druga garść, tych, z którymi zgodzić się nijak nie da. Przydatne narzędzie dla początkujących i ciekawa lektura dla nieco bardziej doświadczonych.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Koszulki nie są może pancerne, ale osłaniają moje karty od wielu lat i robią to dobrze. Jak w ocenie - solidny produkt.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Kilka "schematów" ludzi-czarowników i psioników, garść atutów i trochę plugastwa, ale przede wszystkim piękny zbiór inspiracji.


Kostka jak kostka chciało by się żec, ale mój egzemplarz jest wyjątkowy - kiedy potrzebowałem niskich wyników takie były, gdy wysokich - wysokie.... A tak serio serio - dobra, polecam.


Ksiązka jest niesamowita. Znajduje się w niej prawie wszystko czego brakowało w podręczniku głównym odnośnie magii. No właśnie - prawie. Jeśli było ci mało czarów lub rytuałów ( w podstawce były całe2) - dostaniesz je. Jjeśli chciałeś wiedzieć jak Krasnoludy wykuwają magiczny oręż nie mając magów w swych szeregach - dostanesz Kowali Run. Jeśli magowie chaosu byli za mało opisani, to teraz dostaniesz całe "spojżenie" na Dhar i nowe profesje z nią związane. Jeśli chciałeś magicznych przedmiotów (po co ci one? to nie d20), to je dostaniesz. Jednak jeśli chciałeś poznać magię mieszkańców Ulthuanu, to musisz sobie pozbierać skrawki informacji z całego niemal podręcznika, poskładać i wymyślić resztę sam. Niemniej nieżałuję zakupu podręcznika i gorąco go polecam.


W drugiej edycji znalazło się wszystko to czego drakowało mi i co bym poprawił w pierwszej. To prawie ideał