Puncur - recenzje

Niezbędne do Star Wars od FFG. Teoretycznie dwa powinny wystarczyć do w miarę komfortowego grania, ale dla pewności dokupiłem do czterech. Kości ładne, dobrze wykonane, symbole wyraźne. Pewnie, mogłyby być nieco tańsze, w końcu to tylko trochę plastiku.


Jak dla mnie ideał :)

Tanie, czytelne i duży plus za możliwość zamawiania większych ilości w konkretnym kolorze. Kiedyś bywały z tym problemy.


Jak dla mnie ideał :)

Dobre, tanie, czytelne i nie tak nudne jak matowe.


Dobry, solidny produkt

Dobre bo polskie. Byłoby by bardzo dobre, gdyby nie przekombinowana mechanika momentami. Sam świat - alternatywny - jest bardzo ciekawy i daje masę możliwości. Od sesji typu w 80 dni dookoła świata, przez Sherlocka Holmesa po akcje szpiegowskie i kampanie wojenne. Samo wydanie w twardej oprawie to też mocna strona, zwłaszcza w takiej cenie.


Jak dla mnie ideał :)

Podręcznik do grania supebohaterami bez zbyt wielu uciążliwych zasad. Podstawy mechaniki SW są dosyć proste (jeśli nie weźmiemy wszystkich opcji dodatkowych). Jak większość rzeczy do SW tak i ten podręcznik jest dosyć dobrze napisany i czyta się go po prostu dobrze.


Dobry, solidny produkt

Solidne podstawy mechaniki, które zaczynają działać dobrze dopiero z dodaniem własnego lub gotowego już settingu. Szkoda, że nie jest w kolorze jak poprzednie wydanie. Standardem mogłaby być twarda oprawa, bo żywotność podręczników miękkich jest często krótka.


Jak dla mnie ideał :)

Dobre rozszerzenie do prowadzenia SW w latach 20-30 XX w. Dodatkowym plusem jest wątek Polski w tym okresie. Indiana Jones, poszukiwanie Sokoła Maltańskiego, ściganie nazistów (Niemców!) gdzieś w Tybecie... Ten dodatek pomoże w tego typu przygodach.


Dobry, solidny produkt

Pierwsze wrażenie całkiem niezłe. Twarda oprawa, sugerująca kolorowe wnętrze, otwieramy i zonk. Czarno-biały środek. Wydanie angielskie jest kolorowe.
Koloru brakuje zwłaszcza w rozdziale, gdzie mamy przykłady herbów i sposób ich tworzenia, wszystko jest biało-szare. Wizualnie klapa.
Mechanika stosunkowo prosta, może lekko za prosta. Prawdopodobnie zmodyfikuję ją pod K10, żeby był lekko większy rozstrzał.
Ciekawy pomysł na granie określonym rodem, który można sobie stworzyć od podstaw, ale nie wyklucza to raczej bardziej standardowej zbieraniny spod ciemnej gwiazdy.


Dobry, solidny produkt

To jest w zasadzie List Miłosny 1 do 1 tylko w oprawie Munchkinowej. Dodatkowo dostajemy jedną kartę do Munchkina ze wzmocnieniem potwora.
Wielkość kart taka sama jak w Munchkinie.


Dobry, solidny produkt

Bardzo dobrze wydany podręcznik, zwłaszcza w obecnej cenie promocyjnej. Pełen kolor, dobry papier. Literówki i drobne błędy w tekście się zdarzają, ale nie ma to większego wpływu. Podstawa mechaniki prosta, jak to WoD. Schody zaczynają się przy 'zaklęciach'. W tym systemie gracze muszą naprawdę dobrze zapoznać się ze swoimi zdolnościami, żeby gra szła płynnie.


Jak dla mnie ideał :)

Bardzo ładne karty, całkiem dobre jakościowo (made in USA!). Może w końcu przekonają mnie do używania mechaniki inicjatywy z Savage Worlds.


Jak dla mnie ideał :)

W skrócie - dobry dodatek, kto ma 1 edycję (małe pudełko) powinien kupić pierwsze wydanie tego dodatku. Duże pudło z idealną wypraską, wszystkie figurki z podstawki + 4 dodatkowe, dodatkowe kafle akcji... Kolejne wydanie dodatku będzie w małym pudle i bez kolorowych figurek z podstawki. Karty MAC wprowadzają element losowy, który może pomóc lub mocno uprzykrzyć ucieczkę, a roboty to niezły sposób na bezstresową eksplorację kompleksu lub eliminację współwięźnia. Poza tym dochodzi kilka nowych pomieszczeń, nowe karty dla każdej postaci z unikalnymi zdolnościami specjalnymi, które mogą sporo namieszać.


Dobry, solidny produkt

Dodatki do Talismana są jak pokemony, trzeba mieć je wszystkie, skoro się już zaczęło zbierać... Nowe figurki, nowe możliwości, nowe zakończenia nowe żetony no i przygody.


Dobry, solidny produkt

Bardzo dobra i szybka gra na więcej osób. Proste zasady umożliwiają nawet osobom słabo obeznanym z grami planszowymi na bezproblemową rozgrywkę. Jedyną przeszkodą może być język angielski (część kart jest tajna). Gra aż się prosi o jakiś dodatek z nowymi postaciami i sprzętem.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Dobra, czytelna kostka do wszelkich systemów w których korzystamy z mechaniki D20. Nic dodać nic ująć.


Dobry, solidny produkt

Dla kogoś kto ma mało miejsca na stole, takie kostki nadadzą się idealnie. Małe, ale mimo to bardzo czytelne.


Dobry, solidny produkt

Dobra czytelna kostka, idealnie się nada do systemów z mechanikką jak Cortex, Cortex Plus czy Savage Worlds.


Dobry, solidny produkt

Dobra czytelna kostka, idealnie się nada do systemów z mechanikką jak Cortex, Cortex Plus czy Savage Worlds.


Dobry, solidny produkt

Dobra czytelna kostka, idealnie się nada do systemów z mechanikką jak Cortex, Cortex Plus czy Savage Worlds.


Dobry, solidny produkt

Dobry produkt za dobrą cenę, do wszelkich odmian warhammera nada się idealnie.