Andrzej - recenzje

Idealna gra ...MEMORY, oczywiście dla dzieci. Moje córki zakochały się w grze (miały wówczas 5 i 7 lat), a młodsza nie chciała przez długi czas słyszeć o żadnej innej. To w istocie memory, tyle że podane w fantastycznej formie. Zbudowana historia, znakomite wykonanie, a przede wszystkim magiczna skrzynka. Ta gra mówi! Dzieci uwielbiają wciskać przyciski i słuchać, co ma do powiedzenia pies, koń, osioł, czy inne zwierzę. Trzy stopnie trudności dobrze oddają możliwości dzieci. Gra ćwiczy nie tylko pamięć jak zwykłe memory, ale przede wszystkim wymaga skupienia uwagi na słyszanych słowach, koncentracji przy wykonywaniu zadań, wreszcie odpowiedniego planowania, by nie tracić akcji. Jeśli ktoś ma dzieci w wieku podobnym do moich, zwłaszcza dziewczynki, może grę brać w ciemno. Będzie to HIT.


Dobry, solidny produkt

Świetna gra dla małych dzieci. Bardzo wesołe grafiki, które spełniają swój cel - oswajają potwory - jak w bajce. Przy starszych dzieciach raczej nie będą cieszyły się powodzeniem.


Dobry, solidny produkt

Time's Up do grania z dziećmi. Dla miłośników Times'Up, którzy grają z dziećmi bardzo wskazana. Gdy brak dzieci, lepiej szukać innej wersji.


W porządku, bez rewelacji

Zabawa dla dziewczynek w wieku do ok. 12 lat. Nie sposób oceniać tego jako gry. Grupie docelowej się podoba, ale raczej nie na długo.
Dla innych osób nieprzydatne


Dobry, solidny produkt

Ocena nie najwyższa, bo gra nie przekonuje do siebie od początku. Przedarcie sie przez ikonografię i wejście w nią może zniechęcić, a na pewno nie zachęca. Dopiero potem gra spelnia te wszystkie oczekiwania, o których tak wielu już tak wiele razy wspominało. Trudny początek, ale świetne rozwinięcie. Wymaga cierpliwości, ale potem przynosi wiele intelektualnej przyjemności.


Jak dla mnie ideał :)

Przy ocenie dodatków do LOTR-a LCG nie jestem obiektywny, bo grę tę uwielbiam. Tym razem "tylko" karty spotkań, ale dla mnie to aż, bo kart gracza jest i tak wiele. Oczywiście cena mogłaby być niższa, jakość kart (druk na żądanie) lepsza, ale zapomina sięo tym, kiedy się siada do stołu, by bronić Śródziemia.


Dobry, solidny produkt

Bardzo dobrze wydana i ciekawie pomyślana dwuosobowa gra karciana. Jak chyba każda "karcianka" jest losowa i niekiedy to boli, o ile oczywiście siadamy do gry naładowani chęcią zwycięstwa. Jesli traktujemy jednak gry planszowe jako świetną rozrywkę i okazję do spędzenia czasu z innymi osobami, zaś zwycięstwo tylko jako wisienkę na torcie, to ta gra nadaje się doskonale. Serdecznie polecam na spokojne popołudnie lub wieczór.


Jak dla mnie ideał :)

Mocne, sztywne, pojemne, a zatem idealne dla przechowywania kart. A biorąc pod uwagę jego cenę, to nie ma ono sobie równych.


Jak dla mnie ideał :)

Stosunkowo niewysoka cena i solidne wykonanie to najwazniejsze cechy pudełka go kart. A w tej sytuacji ocena może być tylko jedna, tym bardziej gdy zważy siena wielki wybór kolorystyczny, co pozwala właściwie organizować swoje talie.


Dobry, solidny produkt

Fantastyczne wykonanie, w którym czuć klimat i bardzo ciekawa mechanika, która również jest klimatyczna. Natomiast nieklimatyczne są wariunki zwycięstwa. To po to wojujemy, przeszukujemy morza, ukrywamy się lub ścigamy, ewentuialnie handlujemy i bronimy swoich towarów, by na końcu liczyły się zdobyte punkty? Tak wiem, że dla handlarzy pieniądze (a te są bardzo istotne dla zwycięstwa bo dają szansę na połowę punktów potrzebnych do zwycięstwa), ale dla korsarzy? W takiej sytuacji niestety zwykle w grach występuje niedostatek piratów, bo skoro i tak chodzi o pieniądze...
Mimo to gra daje duzo frajdy i wiele godzin miłej rozgrywki.


Dobry, solidny produkt

Dobry i solidny produkt za niewielkie pieniądze. Są cieńsze niż Premium i konkurencji, co może być zaletą (mniejsza objetość) talii lub wadą (gorsza ochrona kart). Jeśli jednak ktoś nie ma nawyku darcia kart w stresie lub ich wyginania oraz gra na stole a nie wilgotnej ziemi, powinny się sprawdzić. Minusem może być występująca niekiedy różnica w szerokościach.


Jak dla mnie ideał :)

Kolejny dodatek doi świetnej gry. Nie wprowadza żadnych nowinek, nie rewolucjonizuje gry, więc o taki dodatek własnei chodzi. Zapewnia natomiast większą regrywalność i uatrakcyjnia rozgrywki. Dla miłośników Dixita bardzo wskazany


Raczej słaby

Ciekawy pomysł, dobre rozwiązanie techniczny, idealny rozmiar do kart I ery w 7 cudach świata. Niestey koszulki kelją sie do siebie, co utrudnia rozdawanie kart i męczy. Chociaż można zawsze pozypać talkiem lub choćby mąka ziemniaczaną...


W porządku, bez rewelacji

Rozmiar, kolor, wytrzymałość - wszystko mi pasuje i świetnie sprawdza sie w 7 cudach świata (karty III ery), ale niestety jak inne produkty z tej serii mają dużą wadę - koszulki kleją sie do siebie - może trochę mniej niż niebieskie i dlatego ciut wyższa ocena. Ale i tak jest to denerwujące.


Raczej słaby

Bardzo ceiekawa propozycja dla oddzielenia już kolorem koszulek talii II ery. Koszulki świetnie pasują do kart, dobrze je chronią. Mimo to niska ocena, bo niestey zbyt często sklejają się, a przez to trudno je rodzielać i rozdawać. Denerwujące.


Jak dla mnie ideał :)

Bardzo uniwersalne, wytrzymałe pudełko. I co najwazniejsze bardzo pojemne. Świetnie chroni karty w koszulkach, zajmując stosunkowo nieduzo miejsca i kosztując stosunkowo niewiele.


Jak dla mnie ideał :)

Za stosunkowo nieduże pieniądze świetne pudełko - bardzo pojemne i wytrzymałe. Granatowe pasuje kolorystycznie do Imperium w WH Inwazja i Ducha w LOTR LCG.


Jak dla mnie ideał :)

Za relatywnie nieduże pieniądze świetne pudełko - bardzo pojemne, wytrzymałe. Przy tym przyjemne w dotyku, łatwo się otwiera. A biorąc pod uwagę wielorakość kolorystyki, może już w ten sposób dokonywać segregacji kart - np talii Wiedzy w LOTR LCG lub Orków w WH Inwazja


Jak dla mnie ideał :)

Gra znakomita.
Gdy znajdę tylko jedną osobę chętną do zagrania w gry planszowe, sięgam w pierwszej kolejności własnie po "Kilka akrów sniegu" i czerpię z tej rozgrywki niesamowitą przyjemność. Wielość możliwości, pasjonujaca rozgrywka równorzędnych przeciwników, świetne wydanie - te cechy charakteryzują tę grę. Długo czekałem na jej dostępnośc w Polsce i skorzystałem z pierwszej sposobności zakupu. Uważam, że to jedna z moich najlepszych decyzji i to pomimo niemałej przeciez ceny.
A co do strategii wygrywającej, po prostu jej nie szukam, nie czytam o niej i staram się omijać fora na ten temat. To mi gwarantuje jeszcze wiele pasjonujących partii.


Dobry, solidny produkt

Bardzo wiele jak dla mnie zalet, ale jedna dotkliwa wada. Wśród tych pierwszych:
+ na pewno świetne oddanie limatu jak na grę z drewnem o wydobywaniu metali,
+ właśnie dostatek drewna, który sprawia, że chce się wykorzystywac jak najwięcej znaczników,
+ mały stopień skomplikowania zasad, gra jest dostępna praktycznie dla każdego,
+ wielość możliwości decyzyjnych, która jednak nie powoduje zwolnienia akcji, a tym samym:
+ dośc krótki czas rozgrywki.
I wszystko byłoby świetnie, gdyby nie to, że zbyt duża jest dysproporcja w koszcie zakupu punktów zwycięstwa. Jeśli ktoś będzie dużo bogatszy od innych w pierwszej i drugiej rundzie, to pozostałe rundy w zasadzie można sobie odpuścić, bo niewiele można w nich nadrobić punktów. Tym bardziej to dokucza, że to własnie w tych ostatnich rundach większe jest znaczenie strategii, taktyki, a mniejsze wkostek. Mechanizm na tym moim zdaniem cierpi. Na szczęście tempo gry jest takie, że w takiej sytuacji (a zdarzały mi się) zdąży się rozegrać następną partię, w której może uda się uniknąć tej wczesnej przewagi.