Raczej słaby
Same kości są naprawdę dobrze wykonane i nie można się do nich przyczepić, więc gdyby chodziło jedynie o jakość to byłoby 5/5. Niestety po przejrzeniu zasad okazuje się, że w systemie używa się kości sześcio, ośmio, dziesięcio i dwunastościennych, a spośród tych czterościennych z zestawu... do gry wystarczy JEDNA!!! Nie wiem czy reszta to taki bonusik czy one wszystkie to różne wersje Kości Ducha, ale zakup zdecydowanie zbędny. :(
Dobry, solidny produkt
Naprawdę ciekawy system, bardzo prosty pod względem mechaniki z mocno dziwacznym światem. Siedem kontynentów (zwanych shardami) unoszących się w powietrzu jeden nad drugim... różne rasy na różnych kontynentach... Biorąc pod uwagę, że kiedyś to był jeden świat trochę trudno pojąć, jak rasy (gdy wszystko uległo katastrofie z powodu chęci użycia jednego klucza) trafiły na osobne shardy? Poza tym naprawdę interesująca gra. Na minus mogę jedynie zaliczyć stronę graficzną, bo mi taka burza kolorów niezbyt pasuje, ale tu akurat z racji tematyki systemu jest to uzasadnione.
Dobry, solidny produkt
Fajna gierka o prostej mechanice. Słowiańskie klimaty w fantastycznym świecie. Tak naprawdę opisano tylko część świata zamieszkałą przez Słowian (oraz ich sąsiedztwo - Germanów na zachodzie i dzikie ludy na wschodzie), więc resztę świata można zaludnić jak się chce. Według mnie magia jest tu całkiem fajna, bo nie przegięta. Nie ma tu latających magów, a raczej żercy bądź wołchwowie odpędzający demony czy usuwający klątwy. Sądzę, że warto wydać kasę na tę gierkę. Parę sesyjek na pewno warto w niej poprowadzić.
Dobry, solidny produkt
Ciekawa armia z nowymi kombosami. Przyznam, że jeszcze nią nie grałem, ale wygląda na to, że spokojnie da rade.
Dobry, solidny produkt
Nie powiem, że ta gra jest przełomowa, ale daje ciekawą perspektywę gry. Pseudo arabski klimat podany jest w smaczny i przystępny sposób. Niemniej jednak, żeby w pełni wykorzystać możliwości tej gry warto byłoby znać tę kulturę lepiej, a ja znam ją ledwo pobieżnie.